۳۷۹۵۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

دادستان تهران: جمشید بسم‌ الله آزاد نشده

دادستان تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا «جمشید بسم‌الله» آزاد شده است؟ گفت: ما متهمی به نام جمشید بسم‌الله نداریم، این لقب بوده است.

خبرگزاری ایسنا: دادستان تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا «جمشید بسم‌الله» آزاد شده است؟ گفت: ما متهمی به نام جمشید بسم‌الله نداریم، این لقب بوده است.

این فرد کسی بوده که وقتی ارز می‌فروخته بر روی چهارپایه رفته و با نام خدا شروع می‌کرد؛ بنابراین به جمشید بسم‌الله معروف شده است و فعلا نیز آزاد نشده است.

جعفری‌دولت‌آبادی در مورد پرونده اخلال‌گران ارزی اظهار کرد: برای پانزده فقره از پرونده‌های اخلال‌گران ارزی کیفرخواست صادر شده اما به دلیل اینکه برخی از استعلامات مربوط به مراجع اقتصادی بوده منتظر پاسخ هستیم. تحقیقات بسیار خوب انجام شد و به زودی این پرونده‌ها به دادگاه می‌رود.

دادستان تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد سرانجام ماموران بازداشت شده در پرونده ستار بهشتی، گفت: این افراد متهم هستند. فعلا سه نفر از ماموران پلیس در بازداشت به سر می‌برند و این افراد مامورانی هستند که بر روی پرونده کار می‌کردند. تحقیقات بسیار مفصل و مناسبی صورت گرفت و این تحقیقات کماکان ادامه دارد.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه در پرونده برخی ابهامات وجود دارد، بازپرس در تلاش است که این موارد برطرف شود و هنوز به نتیجه‌ی نهایی نرسیده است.

خبرنگار دیگری به حادثه خیابان شهید مدنی اشاره کرد و خواستار نظریه پزشکی قانونی در مورد متهم شد که دادستان تهران، گفت: همان‌طور که پیش از این گفتم در مورد این فرد دو نظریه وجود دارد؛ عده‌ای از پزشکان به سلامت وی اعتقاد دارند و عده‌ای به جنون وی. قرار شده کمیسیون دیگری تشکیل شود و نظر جدیدی دهد. بنابراین بازپرس باید صبر کند تا کمیسیون تشکیل شود و هنوز این پرونده منجر به تصمیم نهایی نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که در پرونده اخلال‌گران ارزی چند نفر در بازداشت به سر می‌برند،‌گفت: اکنون ۴۵ نفر بازداشت هستند که برای این افراد به تدریج کیفرخواست صادر می‌شود، البته چند نفر دیگر بودند که آزاد شدند زیرا تحقیقات آنها تکمیل شده بود.

جعفری‌دولت‌آبادی اعلام کرد که متهم دیگری در دادسرای کارکنان دولت بازداشت است که برخی از خبرگزاری‌ها نوشته بودند این فرد دارد آزاد می‌شود که این موضوع را تکذیب می‌کنم. این فرد یکی از متهمان بسیار بزرگ ارز است. حدود ۲/۵ ماه است که دستگیر شده و پرونده وی سنگین و بسیار مهم است. از رسانه‌ها می‌خواهم که از انتشار اخبار کذب خودداری کنند، برادر وی در حال آزاد شدن است.

خبرنگار دیگری خواستار صحت تمدید قرار بازداشت مهدی هاشمی شد که دادستان تهران با تایید این موضوع، گفت: قرار بازداشت وی تمدید شده، تحقیقات ادامه دارد و هنوز به نتیجه نهایی منجر نشده است.

جعفری‌دولت‌آبادی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فائزه هاشمی مدعی شده بود که قوه قضاییه به وی پیشنهاد مرخصی داده اما وی قبول نکرده است، گفت: اقدامات قوه قضاییه بر اساس عدالت است. آقای تاجیک به مرخصی رفت و ما به فائزه هاشمی نیز مرخصی دادیم، حال اینکه کسی بخواهد از مرخصی خود استفاده کند یا نه، مختار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بسم الله تاجیک

      جمشید بسم الله
      کیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج