۳۷۹۶۲۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سوآپ احمدی نژاد به محصولی

كمال الدين پيرموذن در روزنامه آرمان نوشت: سخنان هشدار‌دهنده مقام معظم رهبري با ذكاوت نظام، در تاريخ ٢٧ خرداد ماه ١٣٨٣ در ديدار با نمايندگان مجلس هفتم و در زمان مسئوليت دولت قبل، درباره ضرورت مبارزه جدي با فساد به ويژه تاكيد ايشان مبني بر اينكه «با دستمال كثيف نمي‌شود شيشه را تميز كرد» نگارنده را بر آن داشت مطالبي را درباره اظهارات و انتقادات آقاي محصولي درباره ادعاي بسط اشرافي‌گري و ويژه خواري دولت يازدهم بيان كند.

كمال الدين پيرموذن در روزنامه آرمان نوشت: سخنان هشدار‌دهنده مقام معظم رهبري با ذكاوت نظام، در تاريخ ٢٧ خرداد ماه ١٣٨٣ در ديدار با نمايندگان مجلس هفتم و در زمان مسئوليت دولت قبل، درباره ضرورت مبارزه جدي با فساد به ويژه تاكيد ايشان مبني بر اينكه «با دستمال كثيف نمي‌شود شيشه را تميز كرد» نگارنده را بر آن داشت مطالبي را درباره اظهارات و انتقادات آقاي محصولي درباره ادعاي بسط اشرافي‌گري و ويژه خواري دولت يازدهم بيان كند.

پر واضح است رانت خواران، رشوه‌پردازان، اختلاسگران، سودجويان ظاهربين و سوءاستفاده‌كنندگان از موقعيت قدرت و كساني كه با چهره‌هاي ظاهرالصلاح و با پنهان شدن در پشت عناوين ديني وانقلابي و نيز استفاده از موقعيت‌هاي اداري و حكومتي كه به جاي رعايت شأن و امانت، به منافع مالي و اقتصادي خود پرداخته‌اند، علاوه بر اينكه بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد ساخته‌اند، شايستگان و متوليان و مديران خدوم و امانتدار وحتي سرمايه‌گذاران شريف و سالم را در تنگناهاي بي‌اعتمادي و حرمت شكني‌هاي ناشي از رفتار خود قرار داده‌اند.

كدام وجدان پاك است كه از مفاهيم برجسته عدالت و سلامت وساده زيستي احساس غرور واشتياق ننمايد وچه غم‌انگيز است اگر اين مفاهيم درگذرگاه‌هاي تنگ وكوتاه ذهن مديحه سرايان، فرصت طلبان، ابن الوقت‌ها گرفتار و بي‌اثر شود يا توسط صاحبان دستمال‌هاي كثيف تکرار و بر آن تاكيد شود. جاي ترديد نيست كه برخورد بدون تبعيض با مفاسد اقتصادي و اداري ضامن توسعه و بهروزي ميهن اسلامي خواهد بود، ليكن با عملکرد آناني كه از رانت سوآپ بهره‌مند شده‌اند يا از آقايان رحيمي و مرتضوي پول دريافت كرده يا به‌نام پاكدستي عملكردشان به كام‌ اختلاسگران، تمام شده است و اين روزها با خود حق پنداري مطلق، با انگ تخريب و برچسب زدن‌ها درصدد محكوم كردن دولتمردان كابينه يازدهم هستند، چيزي عايد منافع ملك و ملت و امر خطيرمبارزه با فساد نمي‌شود، چرا كه به قول مقام معظم رهبري با دستمال كثيف نمي‌شود شيشه را پاك كرد.

اينجانب به عنوان عضو هيات‌مديره سازمان شهرداري‌هاي استان اردبيل دردهه هفتاد، بارها، به خاطر تخصيص غيرقانوني رانت چشمگير سوآپ به آقاي محصولي، توسط آقاي احمدي‌نژاد، استاندار وقت اردبيل به دادگاه احضار شده‌ام و نيك مي‌دانم، چه كسي از روحيه اشرافي‌گري در عمل برخوردار است. سينه مالامال درد است، ‌اي دريغا مرحمي! برخي از اشخاص پول گرفته از آقايان رحيمي و مرتضوي را هم مي‌شناسم. درست است كه انتقاد نخستين گام در راه سازندگي است، لكن، بسياري از انتقادات تخريب گونه عليه دكتر روحاني و ياران وي را مي‌توان با توجه به «گرگ‌هاي» درون آدم‌ها تحليل و جست‌وجو كرد. اگر شهروندان روشن بين و سختگير نباشيم، سياستمداراني بلند مرتبه نخواهيم داشت و مجددا، پاكدست نماهاي مردم فريب با فرافكني‌ها، جنجال آفريني‌ها، تخريب‌ها، هيجان‌ها و وعده وعيدهاي شيرين زودتر عوام پسند، آراي ملت را تاراج خواهند كرد.

برابري در شهروندي به معني برخورداري برابر مردم، در عموم حركات اقتصادي شهروندان، مشاركت سياسي آنان و رعايت كامل عدالت اجتماعي است. تندروي‌هاي تخريبي در حق دولت، زمينه‌ساز باورسوزي اقشار ملت خاصه جوانان و آسيب‌هاي اجتماعي فراواني گشته و به سرمايه ارزشمند اجتماعي كشور، لطمات فراواني وارد مي‌كند و در نتيجه نهايتا در انتخابات‌ها، مردم حضور چشمگيري نمي‌يابند و سودجويان ظاهربين غيرمردمي، با حداقل آراي مردمي، پيروز ميدان مي‌شوند، به خود نياييم مجدد غافلگير مي‌شويم. همه گروه‌هاي مرجع دوستداران ملك و ملت بايستي با پرهيز از ملاحظه كاري و مصلحت كاري بي‌مورد، در تنوير افكار عمومي جامعه، مسئولانه رفتار نمايند.

بدون ترديد دفع‌كنندگان و حذف‌كنندگان ملت مسلمان از حقوق شهروندي آنان، درحريم شريعت و فرایند طريقت و ميدان حقيقت و قلب‌هاي ملت جايي ندارند. جاي تاسف است آنان كه ديروز از دين و مقدسات به آساني به عنوان ابزاري تعيين‌كننده براي تصاحب قدرت سياسي و اقتصادي بهره گرفته‌اند، امروز نيز براي تامين نياز قدرت طلبي و حب رياست خويشتن، با برچسب و انگ سست شدن پايه‌هاي انقلابي و ايمان رقبا، حركتشان را تسهيل مي‌كنند. خود را به ناحق، حق مطلق مي‌پندارند و به اسم شرع با تمسك به دين براي نيل به دستمال سياست قيصريه حق و قانون، آبروي مسلمان و حتي اسلام را به آتش مي‌كشند. سربلندي و سرافرازي دين و ملك و ملت، آرزو و آرمان همه ايرانيان به ويژه علاقه‌مندان نظام و خدمتگزاران ملت در نهادهاي مختلف كشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی احساسی بید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج