۳۷۹۶۴۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ یه‌کم یواش‌تر به مشکلات مردم رسیدگی کنید!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

یکی از نمایندگان مجلس که با حفظ سمت بوکسور هم هستند، اعلام کرده «بنده به واسطه پیگیری‌های مستمر مشکلات مردم، با سرعت به سمت دفترم برای دیدار مردمی راهی بودم، پرسش یکی از خبرنگاران عزیز که با سماجت انجام می‌شد، سؤال بدی بود؛ با شوخی عکس‌العملی از طرف من بروز کرد تا با سرعت به ملاقات برسم که ناخوشایند بود.»
یعنی بنده بر این باور هستم که ما یا باید مشکلات مردم را کم کنیم، یا با سپر و کلاه خود از برخی از نمایندگان سوال بپرسیم، زیرا تا زمانی که مشکلات مردم زیاد است و آدم باید خیلی سریع به آنها رسیدگی کند، وسط راه ممکن است یک مشتی اشتباهی به سر و صورت خبرنگاران برخورد کند که البته خبرنگاران شب که به خانه بر می‌گردند می‌توانند به پدر و مادرشان بگویند که زیر چشم شان به در یخچال برخورد کرده و کبود شده است.
اما اگر این کتک زدن با نیت حل مشکلات مردم صورت بگیرد فی النفسه چیز خوبی است؛ اصلا از قدیم گفته‌اند «مشت نماینده گُله، هرکی نخوره؟» بگذریم! البته مسئولان هم می‌توانند کمی یواش‌تر به مشکلات مردم رسیدگی کنند چون اگر زبانم لال یک دفعه سیلی، زلزله‌ای چیزی بیاید برخی مجبور می‌شوند نانچیکو به دست مانند بروسلی از میان خبرنگاران رد شوند و به مشکلات رسیدگی کنند.
بنده خاطرم است که مرحوم محمدعلی کلی هم در یک مصاحبه‌ای وقتی از او پرسیدند «چرا حریفت رو ناک اوت کردی؟» جواب داد: «نباید ناک اوت می‌کردم؟ مشکلات مردم روی زمین مونده خب! منم با شوخی آپرکات رو زدم توی پک و پوزه جو فریزر که البته عکس العمل خوبی نبود و امیدوارم از من بابت شکسته شدن فک و جمجمه‌اش ناراحت نشده باشد!» همچنین مایک تایسون یکی از بوکسورهای معروف جهان اعلام کرد که اگر«مشکلات مردم» آمریکا که به گفته شبکه خبر بسیار هم زیاد هستند، وجود نداشت او هرگز نمی‌توانست رقبای خود را شکست دهد و از همین رو از دولت باراک اوباما و دولت‌های قبلی بابت به وجود آوردن فقر، گرسنگی، مشکل مسکن و... به شدت تشکر کرد و خطاب به آنها گفت:«اگه شما نبودید، من هیچ‌وقت قهرمان نمی‌شدم!» راکی هم در این رابطه یک سری حرف داشت که تکراری بود و ترجیح دادیم آنها را منتشر نکنیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج