۳۷۹۶۸۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

در بازارهای جهانی فیلم و سینما

جیسون بورن۳۴۷ میلیون دلاری شد

فیلم جدید و ترسناک «نفس نکش» («حتی نفس هم نکش») اضافه بر آمریکای شمالی که در آن صدرنشین جدول فیلم های پرفروش شد.

روزنامه بانی فیلم: فیلم جدید و ترسناک «نفس نکش» («حتی نفس هم نکش») اضافه بر آمریکای شمالی که در آن صدرنشین جدول فیلم های پرفروش شد، این هفته در ۷ کشور و بازار و منطقه دیگر هم در سطح جهان به نمایش درآمد و مجموعاً ۹/۱ میلیون دلار در آنها فروش کرد تا مهیای اکرانی وسیع تر و به تبع آن سودی بیشتر در روزها و هفته های پیش رو در قاره ها و مناطق اروپا، آسیای شرقی، آمریکای لاتین، شمال آفریقا و اقیانوسیه شود.

جیسون بورن۳۴۷ میلیون دلاری شد

فروش بین الملل «Don't Breathe» شامل سودسازی ۹۱۵ هزار دلاری آن در بریتانیا و درآمدسازی ۴۲۰ هزار دلاری در مالزی هم می شد و در سنگاپور به رغم توقف روی رقم ۲۰۰ هزار دلار عنوان دومین فیلم سودساز این هفته را تصاحب کرد. از پنجشنبه این هفته این فیلم در استرالیا و اسپانیا هم اکران می شود و هفته بعد نوبت برزیل، آلمان، ایتالیا و بریتانیا است و پس از آن به مکزیک، فرانسه و کره جنوبی می رسیم که البته اکران این فیلم در این کشور شرق آسیایی زودتر از ۱۷ مهر صورت نخواهد گرفت.

حرکت «جوخه» به سوی سکوهای بالاتر

«جوخه خودکشی» جدیدترین فیلم بسیار سود آفرین کمیک استریپی این هفته افزون بر آمریکا که در آن رتبه دوم جدول پرفروش ها را با فروش ۱/۱۲ میلیون دلاری تصاحب کرد، در بازارهای جهانی نیز ۶/۱۹ میلیون دلار پول بدست آورد. این آمار سبب شد «جوخه خودکشی» که مجموعه ای از آدم های بد و کاراکترهای منفی آثار کمیک بوکی است، پس از ۳ هفته اکران در قاره هایی بجز آمریکای شمالی ۳۵۳ میلیون دلار و با احتساب آمارش در این منطقه مجموعاً ۶۳۶ میلیون دلار درآمدسازی کرده باشد. این بدان معناست که «جوخه خودکشی» صاحب رتبه هشتم در جدول پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۶ دنیا شده و می تواند نسبت به تصاحب سکوهای بالاتر نیز امیدوار باشد. در این جدول «کاپیتان آمه ریکا: جنگ داخلی» با ۱۵۲/۱ میلیون دلار فروش در طول سال ۲۰۱۶ که در آستانه ورود به ماه نهم آن قرار داریم، درصدر جای دارد و سه فیلم کارتونی پرطرفدار «زوتوپیا»، «کتاب جنگل» و «پیدا کردن دوری» با ایستادن در رده های دوم تا چهارم در تعقیب آن هستند اما فیلم های پنجم و ششم نیز که «بت من مقابل سوپرمن» و «Dead Pool» هستند، مانند فیلم نخست برخاسته از داستان های کمیک بوکی و اغلب محصول مارول، غول انتشاراتی و سینمایی اینگونه آثار به شمار می آیند.

آمار رو به فزونی «مادران»

فیلم کمدی- اجتماعی جدید «مادران بد» که محصول شرکت «STX» است، این هفته یعنی در پنجمین هفته نمایش اش در سطح جهان نیز به فروش قابل قبول خود ادامه داد. این فیلم با فروش ۷۶/۵ میلیون دلاری اش در آمریکای شمالی آمار کلی اش را در این منطقه به رقم ۱۰۰ میلیون دلار نزدیک کرد و در سطح جهان هم ۱۳ کشور و بازار و منطقه دیگر را هم به حیطه پخش خود افزود و این شامل بریتانیا، مکزیک و نیوزیلند هم می شد و با احتساب کشورهای قبلی محل نمایش اش در ۴۶ کشور و بازار مختلف ۳/۶ میلیون دلار سودسازی کرد تا مجموع فروش اش در مناطقی بجز آمریکای شمالی به ۷/۲۸ میلیون دلار و با احتساب این منطقه به ۱۲۴ میلیون دلار برسد. البته این آمار رو به فزونی دارد و چون حداقل پنج- شش هفته مفید و پر سود دیگر هم برای این فیلم متصور است، می توان به رقمی بالای ۲۰۰ و حتی ۲۳۰ میلیون دلار هم برای این فیلم در پایان اکران جهانی آن چشم دوخت.

شروع عالی و دردسرهای «بورن» در چین

یکی از نقاط اوج سینمای بین الملل در هفته گذشته آماری بود که فیلم جنایی و تریلر (دلهره آور) «جیسن بورن» در بدو اکرانش در چین بجا گذاشت. این فیلم در هفته اول نمایش اش در پر نفوذترین کشور جهان ۵۰ میلیون دلار کاسبی کرد ولی عده زیادی به کمپانی یونیورسال که توزیع کننده آن است خرده گرفتند که چرا این فیلم به شیوه ۳ بُعدی و با برخی تنزل درجات و خدشه درکیفیت عرضه شده و شکایت آنها به حدی رسید که مقرر شد یونیورسال تعداد سانس های پخش فیلم به شیوه های عادی و رایج (۲ بُعدی) را افزایش بخشد تا جبران مافات شود و ناراضیان از سیستم ۳ بُعدی بتوانند این فیلم را به سیستم عادی ببینند و مشکلی از این بابت نداشته باشند. یک سخنگوی یونیورسال دیروز در پکن گفت که نمایندگان این شرکت در حال گفت و گو با مدیران کمپانی های «چاینا فیلم گروپ» و «هواکسیا» هستند تا این امر را مقدور و پخش دفعات اضافی فیلم به شیوه دو بُعدی را میسر سازند.

«جیسن بورن» با این اوصاف اینک ۱۹۸ میلیون دلار در کشورهایی بجز آمریکای شمالی فروخته و با احتساب آمارش در این منطقه به رقم ۳۴۷ میلیون دلار نایل می شود و از این طریق به دومین فیلم سودساز در فرانچیز بورن تبدیل می گردد.

جیسون بورن۳۴۷ میلیون دلاری شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج