۳۷۹۷۱۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

رییس انجمن سینماداران:

فروش بلیت ۱۵ هزار تومانی تخلف است

در حالی که شورای صنفی نمایش اعلام کرده بود قیمت بلیت فیلم «فروشنده» به حالت عادی بر می‌گردد، برخی سینماها همچنان به پیش فروش بلیت‌های این فیلم برای آخر هفته به قیمت ۱۵ هزار تومان اقدام می‌کنند.

وب‌سایت آی سینما: در حالی که شورای صنفی نمایش اعلام کرده بود قیمت بلیت فیلم «فروشنده» به حالت عادی بر می‌گردد، برخی سینماها همچنان به پیش فروش بلیت‌های این فیلم برای آخر هفته به قیمت ۱۵ هزار تومان اقدام می‌کنند. محمد قاصد اشرفی رییس انجمن سینماداران به ما می‌گوید که هیچ سینمایی حق ندارد از فردا چهارشنبه بلیت گران‌تر از ۱۰ هزار تومان به مشتریان بفروشد.

فروش بلیت 15 هزار تومانی تخلف است

محمد قاصد اشرفی رییس انجمن سینماداران درباره افزایش قیمت بلیت‌های فیلم «فروشنده» به ما می‌گوید:« به دلیل زمان زیاد و کیفیت «فروشنده» قرار بود بیلت‌های این فیلم با افزایش قیمت مواجه شود، ولی در جلسه روز دوشنبه شورای صنفی نمایش، شورا با این موضوع مخالفت کرد و گفت که افزایش قیمت بلیت مستلزم مجوز ارشاد است. بررسی موضوع افزایش قیمت بلیت به هفته آینده موکول شد و تصمیم بر این شد که با موافقت سینماداران و صاحبان فیلم، مجوز افزایش قیمت بلیت صادر شود. الان سینمادارن در حال پیش فروش این فیلم هستند، اما از روز چهارشنبه هیچ سینمایی حق ندارد که بلیت‌های خود را با قیمت بیش از ۱۰ هزار تومان به مشتریان خود ارائه کند و اگر این اتفاق بیافتد، سینمادار قطعا تخلف کرده و متخلف شناخته خواهد شد.»

به نظر می‌رسد برخی سینماداران که می‌دانند از فردا چهارشنبه باید قیمت بلیت فیلم «فروشنده» را به حالت قبل بازگردانند، از آخرین ساعت‌های پیش‌فروش بلیت استفاده کرده‌اند تا با قیمت بیشتر سانس‌های آخر هفته را پیش‌فروش کنند.

قاصد اشرفی همچنین در مورد صندلی‌های سیاری که در برخی از سالن‌ها به دلیل پر شدن ظرفیت به مخاطبان ارائه می‌شود، نیز گفت: «این موضوع اصلا صحت ندارد که بلیت‌های صندلی‌های دستی به صاحبان فیلم برگرداننده نمی‌شود. برای این صندلی ها بلیت صادر می‌شود و به طور مکانیزه در سیستم ثبت می‌شود و اصلا این موضوع منطقی نیست که بگوییم که پول این بلیت‌ها تنها به جیب سینمادار می‌رود. به طور کل فروش بلیت برای صندلی‌های دستی تخلف است، اما ممکن است در برخی از موارد اشتباهاتی به وجود بیاید و به دلیل مکانیزه بودن سیستم‌ها، بلیت یک صندلی به دونفر فروخته شود، در آن زمان دیگر سینمادار چاره‌ای ندارد جز این‌که با رضایت مخاطب به مشتری‌های خود صندلی‌ دستی ارائه کند. اما در کل ارائه صندلی‌های دستی جزو سیاست‌های ما نیست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چکار دارید چرا دخالت میکنید برید قیمت مرغ رو کنترل کنید حقوقها نجومی رو......آخه سینما اگر هم گران باشد کسی نمیرود و مشگلی هم ما نداریم

    • محمد نصیری

      بابا این فیلمها اصلا ارزشی ندارن من خودم 2تا فیلمو رفتم دیدم خداییش اگر 2ساعت میخوابیدم تو خونه بهتر بود.فقط باید دانلود کرد مفتی.اونم حیف پول اینترنت.

    • بدون نام

      ا چقدر دیگه پول سینما رو گرون میکنید اون از پول سی دی که شده 5 تومان اینم از پول سینما که شده 10 تومان و15 تومان واقعا که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج