۳۷۹۷۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ثروتمندان تهرانی،دلیل عدم پرداخت يارانه مترو

در پي طرح ادعاي يکي از مسوولان دولتي مبني بر اين که مردم تهران را افراد ثروتمندي با قدرت خريد بالا تشکيل مي‌دهند، مدير روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران اعلام کرد: علت عدم پرداخت يارانه مترو و اتوبوسراني از سوي دولت کشف شد.

روزنامه مردم سالاری: در پي طرح ادعاي يکي از مسوولان دولتي مبني بر اين که مردم تهران را افراد ثروتمندي با قدرت خريد بالا تشکيل مي‌دهند، مدير روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران اعلام کرد: علت عدم پرداخت يارانه مترو و اتوبوسراني از سوي دولت کشف شد.

شهرام جباري زادگان با اشاره به اظهارات اخير يکي از مسوولان استانداري تهران افزود: اعلام اين مطلب که استانداري تهران با پرداخت يارانه حمل و نقل و به طور کلي با پرداخت پول از دولت به تهران موافق نيست، جاي تأمل دارد.

وي با بيان اين که اذعان مي‌کنند چون کارگران ساختماني از شهرهاي اطراف براي ساخت و ساز به تهران مي‌آيند، نفع و سود حضور اين کارگران براي شهرداري تهران است، گفت: با چنين تصوري به اين نتيجه مي‌رسند که اگر قرار است بودجه‌اي به تهران اختصاص ‌يابد، بايد در شهرهاي کوچک مجاور هزينه شود!

جباري زادگان با ابراز تعجب نسبت به اين ادعا که افراد ثروتمندي که قدرت خريد بالا دارند در کلان شهرها از جمله تهران سکونت دارند، افزود: وقتي چنين نگرشي نسبت به مردم تهران و ساير کلانشهرها وجود دارد، حرفي براي گفتن باقي نمي‌ماند.

وي با اعلام اين که مسوولاني که مردم تهران و کلان شهرها را ثروتمند مي‌دانند يا از مردم تهران شناخت درستي ندارند و يا تعريف ثروت را به درستي نمي‌دانند، گفت: پيشنهاد مي‌کنيم اين دوستان کمي در سطح شهر قدم بزنند و حداقل يک بار همراه مردم ثروتمند تهران با وسايل حمل و نقل عمومي رفت و آمد کنند تا بيشتر به ميزان ثروت شهروندان تهراني پي ببرند.

جباري زادگان با تأکيد بر اين که دليل اصلي استقبال روزافزون مردم تهران از شبکه حمل و نقل عمومي توسعه کيفي و کمي مترو و اتوبوسراني در چند سال اخير است، افزود: بدون ترديد وضعيت اقتصادي مردم در استفاده بيشتر مردم از ناوگان حمل و نقل عمومي موثر بوده است.

وي با اشاره به بخش ديگري از گفته‌هاي اين مسوول دولتي مبني بر اين که شهرداري‌ها در شهرهاي بزرگ به دليل درآمد زيادي که دارند بايد به دولت کمک هم بکنند، گفت: پيشنهاد مي‌کنيم دوستان شماره حساب دولت را اعلام کنند تا شهرداري‌هاي کلانشهرها کمک‌هاي خود را به آن حساب واريز کنند.

مدير روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران در پايان خاطرنشان کرد: به نظر مي‌رسد دوستان به جاي بازنگري در قانون الزام کمک دولت به مترو و اتوبوسراني بايد نوع نگاه خود را نسبت به مردم تهران مورد بازنگري قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج