جاباما
۳۷۹۹۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمید نعمت الله «شعله ور» را کلید می زند

تهیه کننده فیلم سینمایی «شعله‌ور» خبر از آغاز فیلمبرداری این اثر در اوایل مهر داد و قرار است امین حیایی نقش اصلی را ایفا می‌کند

خبرگزاری صبا: تهیه کننده فیلم سینمایی «شعله‌ور» خبر از آغاز فیلمبرداری این اثر در اوایل مهر داد و قرار است امین حیایی نقش اصلی را ایفا می‌کند

حمید نعمت الله «شعله ور» را کلید می زند

محمدرضا شفیعی؛ تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شعله‌ور»، در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت این اثر سینمایی گفت: در حال حاضر بازنویسی سناریوی این اثر در مرحله پایانی قرار دارد و پس از تکمیل فیلمنامه و انتخاب عوامل از اوایل مهرماه فیلمبرداری این فیلم کلید خواهد خورد.

وی در رابطه با بازیگران «شعله‌ور» خاطرنشان کرد: تاکنون تنها حضور امین حیایی در این اثر قطعی شده است، او در نقش اصلی این فیلم در کنار دیگر بازیگران این اثر که هنوز مشخص نشده‌اند به ایفای نقش خواهد پرداخت.

این تهیه‌کننده سینما با اعلام این‌که ۶۰درصد فیلمبرداری این اثر در سیستان و بلوچستان روایت خواهد شد، گفت: تاکنون انتخاب برخی از لوکیشن‌های فیلم به انتخاب نویسندگان این اثر؛ هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌اله صورت گرفته است.

بر پایه این خبر حمید نعمت الله ؛ کارگردان «شعله‌ور» است. همچنین هادی مقدم‌دوست به همراه وی سناریوی این اثر را به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی به رشته تحریر درآوردند.

«شعله‌ور» دومین همکاری محمدرضا شفیعی با حمید نعمت الله و هادی مقدم‌دوست پس از سریال «وضعیت سفید» است.

گفتنی است، این فیلم برای نمایش در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد. فیلمی که به‌لحاظ ساختاری و مضمون با دیگر ساخته‌های قبلی حمید نعمت الله تفاوت دارد.

آخرین ساخته حمید نعمت‌الله به‌رغم این‌که از حضور در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر بازماند این روزها مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد و به‌زودی آماده نمایش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج