۳۷۹۹۳
۱ نظر
۵۰۲۴
۱ نظر
۵۰۲۴
پ

ابعاد تازه از رسوایی‌ جنسی مجری BBC

اسکاتلندیارد اعلام کرد تحقیقات درمورد پرونده سواستفاده جنسی جیمی سویل از کودکان خاتمه یافته و آمار قربانیان بالغ بر ۵۰۰ نفر است.

خبرآنلاین: اسکاتلندیارد اعلام کرد تحقیقات درمورد پرونده سواستفاده جنسی جیمی سویل از کودکان خاتمه یافته و آمار قربانیان بالغ بر ۵۰۰ نفر است.

اسکاتلندیارد اعلام کرد تحقیقات درمورد پرونده سواستفاده‌های جنسی جیمی سویل، مجری سابق بی‌بی‌سی که به «عملیات یوتری» معروف است پایان یافته و نتیجه آن پس از جمع‌آوری اطلاعات اوایل سال ۲۰۱۳ اعلام می‌شود.

ابعاد تازه از رسوایی‌ جنسی مجری BBC

عملیات یوتری در سه بخش درمورد پرونده سویل تحقیق کرده است؛ جرایم سویل، جرایم سویل و دیگران بطور مشترک و جرایم دیگران. در این تحقیقات از هفت نفر بازجویی شده است و از این بین شش نفر بازداشت شده‌اند.

چهره‌های معروفی در این پرونده بازداشت شده‌اند؛ از جمله فردی استار کمدین، دیو لی تراویس که دی‌جی است و ویلفرد دوآت، تهیه‌کننده سابق برنامه‌های تلویزیونی. گری گلیتر شخص دیگری است که در این رابطه بازداشت شده اما درمورد او هنوز اتهامی ثابت نشده است.

روز دوشنبه از یک مرد ۸۰ ساله نیز بازجویی و مردی ۶۰ ساله بازداشت شد. در عملیات یوتری ۳۰ مامور پلیس در حال انجام وظیفه هستند، این عملیات تاکنون دو میلیون پوند هزینه داشته است.

اسکاتلندیارد اعلام امیدواری کرد به زودی تصویری واضح از جرایم سویل ارائه دهد. «ما به شدت از قربانیانی که با ما تماس گرفتند و از شجاعت آنها تشکر می‌کنیم. بدون آنها اصلا تحقیقاتی صورت نمی‌گرفت. تا امروز بیس از ۵۰۰ قربانی با ما تماس گرفته‌اند که از میان آنها ۲۰۰ نفر مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند.»

سویل که سال گذشته در ۸۴ سالگی درگذشت به عنوان مجری برنامه‌های پرمخاطبی مثل «Jin'll Fix It» از شبکه بی‌بی‌سی شهرت داشت. اتهام سویل سواستفاده جنسی از کودکانی بوده که در برنامه او شرکت می‌کردند.

جدا از عملیات یوتری، تحقیقات دیگری نیز درمورد سویل در حال انجام است، یکی از این تحقیقات بررسی علل لغو بازجویی از سویل و به جریان افتادن پرونده رسوایی او در سال ۲۰۰۹ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين

      ببينم مگه اونجا آزادي جنسي نيست مگه تو هر خيابون اصلي يه محله خاصي براي اين كار نيست.پس چرا شاهد اين همه تجاوز و رسوايي جنسي و... اين همه سايت و ...
      يه كتاب روان شناسي درسي!! كه تو دانشگاه هاي كل دنيا و حتي ايران تدريس ميشه نوشته بود (شايد باورتون نشه)"بالاي 95درصد مردان و 60 درصد زنان ايالات متحده و يه سري كشور هاي غربي بعد از ازدواج هم به صورت متنوع روابط جنسي دارند.
      خداوند در قرآن دو چيز را سير ناشدني در انسان ميداند كه طمعش هيچ موقع متوقف نميشود يكي پول و ديگري شهوت براي همينه براي اين دو محدوديت هاي خاصي قرار داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج