جاباما
۳۸۰۰۲
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

آنها که در ۹۰ به من رأی دادند بیشترشان استقلالی بودند

رویانیان: پروین بکن باوئر است!

رویانیان درباره گزینه های نیمکت پرسپولیس توضیحات تازه ای می دهد: گل محمدی به شرط آنکه ژوزه نباشد گزینه اول ماست. من ۴۸ ساعت دیگر برای تصمیم گیری فرصت دارم.

رویانیان: پروین بکن باوئر است!

تماشا: مدیرعامل پرسپولیس دیروز هم روز پرکاری را پشت سر گذاشت. رویانیان که این روزها برای اخراج کردن ژوزه تحت فشار است درباره برخورد روز دوشنبه اش با خبرنگاران به فارس می گوید: «بابت آن عذرخواهی می کنم. من مخلص رسانه ها هستم. دیروز جلسه ای با ژوزه داشتم و تحت تاثیر او قرار گرفتم. او از نظر انسانی من را تحت تاثیر قرار داد. به من گفت می خواسته فوتبالش را با پرسپولیس تمام کند و با یکی دو جابجایی در نیم فصل همه چیز را می توانسته درست کند. تمام فشارها را خودش تحمل کرده و به ما و بازیکنان فشاری وارد نکرده است ولی حالا همه چیز علیه او شده است. همسرش از من پذیرایی کرد. ژوزه از مردم ایران و خوبی های آنها گفت. دوباره جلسه ای با او در مورد ریز توافقات برای جدایی خواهیم داشت. ژوزه مربی بزرگی است و همه او را قبول دارند اما به هر دلیلی در پرسپولیس موفق نبوده است.»

رویانیان درباره گزینه های نیمکت پرسپولیس توضیحات تازه ای می دهد: «گل محمدی به شرط آنکه ژوزه نباشد گزینه اول ماست. من 48 ساعت دیگر برای تصمیم گیری فرصت دارم. یکی دو گزینه دیگر داخلی هم داریم که آدم های معتبر و محترمی هستند و همه قبولشان دارند اما با کریم باقری صحبتی برای سرمربیگری نکرده ایم. آقای پروین هم بکن باوئر ایران است. او باید کلاسش را حفظ کند و آن بالا بنشیند و نظارت کند. پروین بزرگ پرسپولیس است.»

رویانیان می گوید از اینکه به خاطر مسائل مالی تحت فشار است همچنان ناراحت است: «می گویند پول از کجا آورده ای؟ در حالی که استقلال و سپاهان هم پول داده اند، سپاهان بیشتر از ما پول گرفته است. استقلال هم به اندازه ما پول گرفته. چهار ماه است که به مانوئل حقوق نداده ام اما در شخصیت من نیست که این حرف را بزنم و بگویم پول نداشته ایم. اهل آه و ناله نیستم. شاید اگر می گفتم پول نداریم و آه و ناله می کردم و هواداران را ناراحت می کردم آدم خوبی می شدم اما من نمی توانم ظاهرسازی کنم. روحیه من اینطوری است.»

رویانیان می گوید به گردان اجازه جدایی از پرسپولیس را نمی دهد: «گردان یکی از بهترین دروازه بانان ماست و من او را راضی کردم تا بماند. او در پرسپولیس ماندنی است.»

مدیرعامل پرسپولیس درباره نظرسنجی برنامه 90 هم می گوید: «من رأی خوبی آوردم، فقط 27 درصد من را مقصر دانستند که شاید بیشتر آنها استقلالی بوده اند!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اصغر خشکباری

      آقای رویانیان تورو خدا بگو بکن باونر کیه؟کدوم تیم بازی میکرده؟ اصلا فوتبالیست یا ینوع سوخت مصرفیه؟اگه گفتی...
      راست شما عکس با شورت ورزشی داری؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج