۳۸۰۰۷
۵۲۵ نظر
۵۶۳۴
۵۲۵ نظر
۵۶۳۴
پ

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

شاهرخ استخری روبه‌روی ماست. با چهره‌ای كاملا جدی، صورتی كه كمتر به خنده باز می‌شود و دستی كه لای یك آتل محافظ به گردن‌آویزان است.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

مجله ایده آل : سال‌ها بعد از یكه‌تازی‌های تلویزیونی و آن تیتری كه كنار عكس او و‌دو‌همبازی‌اش بود و غلط انداز فریاد می زد : هرسه مجردیم! شاهرخ استخری روبه‌روی ماست. با چهره‌ای كاملا جدی، صورتی كه كمتر به خنده باز می‌شود و دستی كه لای یك آتل محافظ به گردن‌آویزان است. این مصاحبه را با پیش داوری آغاز كردیم و تصور روبه‌رویی با بازیگر جوان و كم‌حرفی كه خیلی هم اهل گفتن نیست. اما هرچه پیش رفتیم دیدیم این صدا، جدی و صریح و راست گوست. بازیگری با آگاهی‌های لازم برای حضور در این حرفه و به دور از اطوارهای روی جلدی و پشت چشم نازك كردن‌های اعصاب خردكن.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

او خود خودش بود. كم شباهت با تصویر همیشگی ستاره سریال‌های جوانانه تلویزیونی كه در تمام مصاحبه دیگران را تحسین كرد و برای جوان‌ترها موفقیت خواست.با شاهرخ استخری از سینما و تلویزیون و زندگی خصوصی‌اش حرف زدیم و حرف‌مان به جاهای دیگر هم رسید. جایی كه او پرده پوشی نكرد و گفت طرفدارها گاهی چشمشان درست نمی‌بیند. ... و لابد همین درست ندیدن است كه اكراه دارد از او بپرسیم دنیای خیلی خصوصی‌اش در چه وضعی است.اگر این مقدمه برایتان ابهام‌آمیز است باید مصاحبه را بخوانید تا برسید به آخرها. جایی كه او با وجود رضایت از شرایط آرزوهای كیفی‌اش را فریاد می‌زند. اینكه پلانی از او به یادگار بماند نه عكس‌هایی که كنارش می‌نویسند: ۱۰۰ نكته خواندنی درباره شاهرخ استخری!یادتان باشد برای كسی كه از تلویزیون به سینما می‌آید این فرایند سخت‌تر هم است. سخت مثل تحمل درد در رفتن كتف در یك مسابقه فوتبال تفریحی و... شاید سخت‌تر، مثل چی؟ مثل اینكه ۲سال بعد او آگاه‌تر، مرموزتر و هنرمندتر باشد.

فامیلی استخری از كجا می‌آید؟

استخر شهری بود در استان فارس. اصالت پدری من به آن منطقه برمی‌گردد. در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه كرده است.

در چه شرایطی بزرگ شدی؟ از شرایط كودكی و منطقه‌ای كه در آن زندگی كردی برایمان بگو.

تا سوم دبستانم، در بلوار كشاورز زندگی می‌كردیم و از آن به بعد در شهرك غرب. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵خرداد و دوره راهنمایی‌ام را در آزادی و در دبیرستان فجر دانش تحصیل كردم.

در دوران مدرسه‌ات كه دیر از خواب بیدار می‌شدی و تنـبیه می‌شدی، دلهره پیدا می‌كردی یا نه كلا آدم راحتی بودی؟

بیشتر دلهره را پدر و مادرم داشتند! تن من فقط یك‌بار لرزید و آن موقعی بود كه من را ترساندند كه من را می‌فرستند مدرسه‌ای كه شبانه‌روزی‌ است! می‌گفتند باید مثل كوزت كار كنی ... تصویر تناردیه و یك جای نمناك پر از موش جلوی چشمم آمد و حسابی مرا ترساند.

در دبیرستان در چه رشته‌‌ای درس می‌خواندی؟

رشته ریاضی.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

هر روز خواب می‌ماندم

درمدرسه هم، هم همین قدر بچه آرام و خجالتی‌ای بودی؟

یكی از مشكلات بزرگ من با مدرسه دیر رسیدنم به مدرسه و خواب ماندنم بود. بارها به این دلیل تنبیه و بازخواست شدم. مسئولان مدرسه پدر و مادرم را مرتب می‌خواستند. از همان بچگی با زود بیدارشدن از خواب مشكل داشتم.

هنوز هم با صبح زود بیدار شدن مشكل داری؟

بله. هنوز صبح از خواب بیدار شدن برایم سخت است و شب‌بیداری آسان. تا حدی كه بعد از دو روز تعطیلی خوابم به هم می​ریزد.

یعنی اگر صبح زود جایی قرار داشته باشی شب قبل نمی‌خوابی.

در كار «دلنوازان» و «فاصله‌ها» مجبور بودم سحرخیز شوم. آقای سهیلی‌زاده عادت دارند؛ فقط در روزكارند. حتی اگر سكانس داخلی داریم با پرده سیاه فیلمبرداری می‌كنند. من ۶ ماه برای بازی در سریال ۶ صبح از خواب بیدار شدم. جالب اینجاست كه كل ۶‌ماه هم سختی كشیدم و عادت صبح‌بیداری را پیدا نكردم.

شیمی زدم، صنایع قبول شدم!

چطور وارد دنیای هنر شدی؟

من همیشه به هنر و تئاتر علاقه داشتم اما پدرم در دانشگاه پلی‌تكنیك تهران (امیركبیر فعلی) در رشته شیمی تحصیل كرد و دوست داشت من هم در رشته مهندسی تحصیل كنم. انتخاب رشته من هم شیمی بود اما قسمتم تحصیل در رشته صنایع بود.

از رشته صنایع كه تحصیل كردی هیچ وقت استفاده كردی؟

بله، ۴-۳سال در این زمینه كار كردم.اما با اولین درآمدی كه از بازیگری به دست آوردم كار مهندسی را كنار گذاشتم.كار اولم واردكننده ماشین‌آلات راهسازی بود و کار من بیشتر كار اقتصادی و بیزینس بود.

آن ترم كه مشروط شدم

در دانشگاه و مدرسه درسخوان بودی؟

در دانشگاه دولتی درس خواندم اما هیچ‌وقت درسخوان نبودم. در حدی درس خواندم كه شب امتحان كارم راه بیفتد. تنها چیزی كه از آن دوران یادم می‌آید اصرار پدر به درس خواندن من بود. پدرم شب امتحان خیلی برایش مهم بود و دوست داشت تحصیلم را ادامه بدهم. شاید اگر آنقدر تحصیلات من برای پدرم مهم نبود از ابتدا تئاتر می‌خواندم و مسیرم از ابتدا سمت هنر بود.

در دانشگاه چند ساله درست تمام شد؟

۴ سال و نیم. یعنی ۹ ترم. در واقع یك ترم مشروطی داشتم. بنابه دلایلی حال و حوصله درس‌خواندن نداشتم. روز امتحان مجبور شدم ورقه‌های امتحانم را سفید تحویل دهم. جالب این است كه من برگه‌های امتحان را سفید رد كرده بودم اما در یكی از درس‌هایم نمره ۲ گرفته بودم. یادم می‌آید نسبت به آن نمره اعتراض پر كردم. من كه فقط اسم و فامیل روی برگه امتحانی‌ام را نوشته بودم چرا باید نمره ۲ می‌گرفتم.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

پدرت به دلیل مشروطی‌ات در آن ترم تو را بازخواست نكرد؟

نه. پدرم تا زمان ورود به دانشگاه من را چك می‌كرد بعد از آن خیالش راحت بود كه لیسانس را می‌گیرم.

در كل به رشته تحصیلی‌ات علاقه داشتی؟

وقتی كلاس‌ها را گذراندم از آن بدم نیامد. رشته‌ای بد كه اگر نخواهی در آن حوزه فعالیت داشته باشی هم برای تو مفید خواهد بود.

پدرم پرونده فوتبال را بست

در صحبت‌هایت خیلی از پدرت حرف زدی. تو در كل از پدرت حساب می‌بری و رابطه مرشد و شاگردی بین شما وجود دارد؟

بله. فكر می‌كنم این احترام بین همه بچه‌های هم‌نسل من وجود دارد. احترامی كه البته در نسل جدید روزبه‌روز كم‌رنگ‌تر می‌شود. اما پدر و مادر برای من جایگاه ویژه‌ای دارند.

ماجرای فوتبال بازی كردن و مخالفت پدرت چه بود؟

من در تیم جوانان فوتبال بازی می‌كردم. یادم می‌آید مربی با منزل ما تماس گرفت به پدرم گفت به بازیكن بااخلاق ما بگویید در تمرین حاضر شود. پدرم جواب داد پسرم درس دارد و تلفن را قطع كرد. اینطور بود كه پرونده فوتبال بازی كردن من تا ابد بسته شد. شاید پدرم دوست داشت من تحصیلم را تا فوق‌لیسانس و دكترا ادامه بدهم، اما شرط من از ابتدا لیسانس بود و بعد از آن رفتم سراغ دنیای هنر. البته برای كارشناسی ارشد در رشته سینما شركت كردم، اما قبول نشدم. البته طبیعی بود كه قبول نشوم چون با اطلاعات مهندسی صنایع در كنكور سینما شركت كردم.

خواهرهای درسخوان من

فرزند چندم خانواده هستی؟

فرزند اول، ۲ خواهر كوچك‌تر از خودم دارم.

همه آن سختگیری‌هایی كه برای تو وجود داشت برای خواهرهایت هم بود؟

برای آن خواهرم كه یكسال از من كوچك‌تر است هیچ سختگیری‌ای وجود نداشت چون او به اندازه كافی درسخوان بود و جای هیچ حرف، حدیث و نگرانی را باقی نمی‌گذاشت. او فوق‌لیسانس تغذیه گرفت و برای ادامه تحصیل به خارج از كشور رفت. خواهر كوچك‌ترم هم از ابتدا به هنر علاقه داشت اما محدودیتی برای او وجود نداشت.

دم بچه‌های هم‌دانشگاهی‌ام گرم

از بین دوستان دانشگاهی‌ات با شخص خاصی ارتباط و رفاقت داری؟

بله. یكی از آنها «علی خیری» است خواننده تیتراژ «پس‌كوچه‌های شمرون» و «برگشت‌ناپذیر». «هاشم مهدوی» هم یكی دیگر از بچه‌های هم‌‌دانشكده‌ای است كه با هم رابطه نزدیكی داریم. علی از ابتدا در كلاس‌های دانشگاه هم، آواز می‌خواند. بچه‌های كلاس هیچ وقت از دست او آسایش نداشتند. (می‌خندد). هاشم در كلاس‌های بازیگری شركت كرد و دراولین تئاترم باهم بودیم اما كلا از هنر جدا شد و در همان رشته تحصیلی‌اش فعالیتش را دنبال كرد.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

به خدمت سربازی رفته‌ای؟

نه. چون پدرم ۸ سال در منطقه جنگی خارك مشغول به كار بود و من از خدمت سربازی معاف شدم.

شما بازیگری را با تئاتر شروع كردی. چقدر خودت را تئاتری می‌دانی؟

من به هیچ وجه خودم را تئاتری نمی‌دانم. اگر تئاتری هم كار كردم بیشتر در كلاس‌های آقای پرستویی و نمایشنامه‌خوانی‌ها و اجراهایی كه با بچه‌ها داشتیم، بود. درست است كه تئاتر ما در سالن اصلی به نمایش گذاشته شد اما من نقش اصلی نداشتم فقط تجربه‌ای به حساب می‌آید كه مقابل ۳۰۰ نفر روی صحنه داشتم و همین تجربه برایم جالب بود.

2 سریال بازی كردم بدون پول

شاید باور نكنید؛ اما من برای بازی در سریال «پریدخت» و «تلخون» هیچ دستمزدی دریافت نكردم. اصلا پولی در كار نبود. در واقع اولین درآمد من از بازیگری برای بازی در سریال «مثل هیچ‌كس» درماه مبارک رمضان بود و ماهی ۸۰۰هزارتومان برای آن سریال دریافت كردم كه سریال خوبی هم از آب درآمد که حدود ۷۸درصد بیننده داشت.

خب، شاید طبیعی است كه تو برای بیشتر دیده شدن باید برای كارهای اولیه‌ات دستمزدی دریافت نمی‌كردی. شاید برای ورود به هر شغلی یك دوره بی‌درآمدی را پشت‌سر بگذاری.

بله. من آنقدر خوشحال بودم كه انتظار كسب درآمد نداشتم. بعدها بیشتر از آن دو كاری كه پولی دریافت نكردم دستمزد گرفتم. می‌دیدم شرایطی را كه خیلی‌ها حاضر بودند پول بدهند تا بتوانند نقش بگیرند. به نظرم اگر كسی برای كار اولش پول بدهد و بازی كند در كار بیستم هم به او می‌گویند چقدر پول می‌دهی تا یك كار را شروع كنیم، باز هم كسی حاضر نیست به او پول بدهد. اعتقاد دارم اگر یك روزی بخواهی از این راه درآمد داشته باشی. نباید بابت هیچ نقشی پول بدهی. مگر اینكه صرفا قصدت دیده شدن باشد.

خیلی خوشحالم، خیلی راضی

نزدیك به ۱۰ سال از اولین بازی‌ات می‌گذرد. در این مدت هیچ‌وقت احساس پشیمانی و ناامیدی به تو دست نداده است؟

به هیچ وجه.

چه ویژگی در بازی وجود دارد كه این حس رضایت را به آدم‌ها می‌دهد. چون اصولا آدم‌ها از جایگاهی كه قرار دارند احساس رضایت ندارند.

شاید دوست داشته باشم كه پیشرفت كنم اما از اینكه خودم را با ۴، ۵ سال پیش مقایسه كنم و اینكه در چه كارهایی بازی می‌كردم و الان چه كارهایی به من پیشنهاد می‌شود و دوست دارم چه كارهایی در آینده به من پیشنهاد داده شود و در كل از این مسیری كه پله‌پله آن را طی می‌كنم راضی هستم. هیچ عجله‌ای برای زودتر رسیدن ندارم. به نظرم دوام این آرام‌آرام قدم برداشتن بیشتر است.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

هیچ وقت آنقدر محبوب نمی شوم

مدتی است كه حضورت كمرنگ شده است؛ اینكه یك مدت خیلی دیده می‌شوی و یك مدت كمتر به تو آسیب نمی‌رساند.

فكر می‌كنم آن استقبال مطبوعاتی در یك سریال ۵۰ قسمتی حباب است. من هیچ وقت به آن حباب دل نبسته‌ام، می‌دانستم كه این محبوبیت را از دست می‌دهم چه بسا كه شاید تا آخر دوران بازیگری‌ام چنین محبوبیتی را دیگر نداشته باشم. برایم مهم بود كه در ۳ فیلم سینمایی نقش اول بازی كنم. بعد یك روزی با یك سریال پرمخاطب دوباره برگردم. اما سریالی به من پیشنهاد نشد كه احساس كنم می‌تواند پربیننده‌تر از «دلنوازان» و « فاصله‌ها» باشد. شاید قسمت شود با خود آقای سهیلی‌زاده این اتفاق تكرار شود.

رضا عطاران می‌گفت سوپراستار واقعی كسی است كه عكسش روی نشریات زرد یا جدول پر فروش باشد. از دوستی مطبوعاتی كه این سبك مجلات را درمی‌آورد پرسیدم چه كسی پرفروش‌ترین جلد نشریه است، گفت شاهرخ استخری هنوز پرطرفدارترین است.منظور این است تو یكسری طرفدار ثابت داری كه حتی عكس‌هایت را دنبال می‌كنند. این موضوع برایت خوشایند است؟

اینكه عكس روی مجلات جدول باعث فروش آن نشریه می‌شود می‌تواند ثابت كند كه آن فرد مخاطبان زیادی دارد. اما یكسری از مخاطبان هستند كه تا دیروز طرفدار فلان بازیگر بودند از امروز با دیدن سریال دلنوازان طرفدار تو می‌شوند و فردا با سریال‌ بعدی طرفدار یك نفر دیگر می‌شوند. سعی كردم برای آن عده‌ای كه من را در دلنوازان پسندیدند با خوراك‌های متفاوت، مثل نقش بچه پایین‌شهری یا نقش طنز یا نقش یك كشتی‌گیر با یك زخم عمیق برای یك طیف خاص بازی كنم. در واقع سعی كردم كاری كنم آن دو نفری كه به من علاقه‌مند هستند كمی روی من تعصب داشته باشند.

مرا تلویزیونی حساب می‌كنند

قبول داری با وجود اینكه چند فیلم سینمایی بازی كردی هنوز بازیگر تلویزیونی به حساب می‌آیی. منظورم این است كه مردم هنوز تو را با آن نقش‌‌ها تصور می‌كنند.

اینكه مخاطبان من را با بازی‌های سریال‌های تلویزیونی به خاطر بیاورند برایم اتفاق نگران‌كننده‌ای نیست. مهم این است كه در حال حاضر ۲ سال و نیم است كه در تلویزیون كار نكرده‌ام و دنبال كار خوب هستم و در هر پروژه‌ای كار كردم پروژه متفاوتی نسبت به كار قبلی‌ام بوده چه در كار كاظم راست‌گفتار و چه آرش معیریان و حتی كار آقای فرح‌بخش.

آیا تلویزیون و سینما در طبقه بازیگری تاثیر دارد. به هر حال تو یك مسیر را می‌خواهی پله‌پله طی كنی تا به مقصود برسی.

بین عوامل سینما این طبقه‌بندی وجود دارد. اینكه می‌گویند فلان بازیگر تلویزیونی است، فلان بازیگر سینمایی است. فلان بازیگر نقش یك نیست. فلان بازیگر همیشه نقش دو را دارد. این صحبت‌ها بین سینمایی‌ها وجود دارد. شاید برای مردم مهم نباشد اما برای اهالی سینما این مسئله اهمیت دارد. من از بین پیشنهاداتی كه داشتم این چند كاری كه بازی كردم بهترین آنها بوده، یعنی اینطور نبوده است كه من از یك كارگردان خیلی خوب پیشنهاد داشته باشم و آن را قبول نکنم. اگر یك روزی این اتفاق بیفتد شاید به مرور زمان و خیلی دیر این اتفاق بیفتد. شاید باید از زمانی كه تلویزیون كار كردم زمان طولانی بگذرد تا انگ تلویزیونی بودن از من برداشته شود.

در سریال «مثل هیچ‌كس» به فرم بدنت می‌آمد كه اهل ورزش‌های این مدلی باشی.

من از كار تلخون بدنسازی را به شكل حرفه‌ای كنار گذاشتم و بدنم به مرور بیشتر دچار افت شده. بدنم در زمان آن سریال خیلی درشت بود اما حالا ریزترم. علت اینكه بدنسازی حرفه‌ای را كنار گذاشتم این بود كه انعطاف بدن با آن تمرینات كمتر است و حالت فعلی بیشتر به نفع بازیگری است. آن موقع بدنم شق و رق بود و اساتید توصیه كردند استایلم را عوض كنم.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

وقتی اصغر فرهادی سراغ آدم می‌آید

خود طبقه بازیگری برای بازیگر چه چیزی را به ارمغان می‌آورد. به هر حال در سینمای ما در سال ممكن است ۴ یا ۵ فیلم خوب ساخته شود. این طبقه بازیگری به بازیگر كمك می‌كند كه اگر كار خوبی قرار است ساخته شود آن بازیگر شانس بهتری برای بازی داشته باشد.

به نظرم همه ما انواع و اقسام بازیگرها را دیده‌ایم. بازیگرهایی را دیده‌ایم كه بر اساس استعداد بسیار و تلاش وافر به جایگاهی رسیده اند. بازیگری داریم كه با یكسری خط و ربط‌های دیگر به جایی رسیده، بازیگری هم داریم كه در دل مردم قرار دارد و جایگاهش هیچ‌وقت تغییر نمی‌كند. به نظرم كسی كه در آن طبقه و جایگاه بالا قرار دارد اگر روزی كسی مثل اصغر فرهادی هم سراغش برود او مسیر درست را طی كرده است. مثال آن هم شهاب حسینی است. شاید آقای حسینی تا قبل از سیمرغ و تا قبل از آقای فرهادی به ۱۵-۱۰ درصد آمالی كه در ذهنش از بازیگری داشت، رسیده بود. بعد از آقای فرهادی به ۴۰درصد آن و شاید هنوز ۶۰درصد آن اهداف را پیش‌رو داشته باشد و برای آن تلاش‌كند اما بازی شهاب حسینی در كار اصغر فرهادی می‌تواند نقطه عطفی برای او باشد.

تو كی كلاس جودو می‌رفتی؟

در دبیرستان قدم از همه كوتاه‌تر بود. همیشه باید ساندویچ را در اتاق بابای مدرسه می‌خوردم والا فقط كاغذش به من می‌رسید. این عقده‌ها دست به دست هم داد تا اینكه بروم به كلاس‌های جودو، بوكس، بدنسازی و... این شاید روانشناسی این موضوع باشد.

حامد بهداد را كی پیدا كردی؟

علیرضــــا ثانــی‌فرد را می‌شناسید؟ او در فیلم «اتانازی» بازی كرده بود. او بچه محل ما بود و با حامد بهداد خیلی رفیق بود. من چون می‌دیدم او در كار سینماست سعی می‌كردم بیشتر كنارش باشم. البته ما یار تعویضی بودیم و بازی‌مان نمی‌دادند.

آرزوی محال من !

فكر می‌‌كنی اگر به جای آقای امینی آقای كیمیایی شما را كشف كرده بود زندگی تو چقدر با زندگی‌ای كه در حال حاضر داری فرق داشت؟

البته آقای كیمیایی خیلی وقت است كه این كار را نمی‌كنند اما باز هم بستگی داشت كه در كار استاد آیا وظیفه‌ام را به‌درستی انجام دهم یا نه. خیلی‌ها بوده‌اند كه با آقای كیمیایی كار كرده‌اند، اما هنوز اندرخم یك كوچه‌اند. آرزوی من بازی در كار آقای كیمیایی است. این آرزو ربطی به شروع كار ندارد هنوز هم آرزوی همكاری با ایشان رادارم. ۱۰ سال دیگر هم همین آرزو را دارم.

دوست داری با كدام كارگردان‌ها كار كنی؟

آقای ناصر تقوایی، استاد كیمیایی، آقای شهبازی، آقای میركریمی و نعمت‌‌الله و آقای كاهانی. آقای فرهادی هم كه دیگر تبدیل شده است به یك آرزوی دست‌‌نیافتنی برای من.

چرا در شبكه خانگی؟

در طول یك‌سال واقعا چقدر فرصت برای یك بازیگر وجود داردكه بتواند خودش را محك بزند، یعنی چند نقش خوب؟

هركس اگر عقبه كاری من را دنبال كند متوجه می‌شود كه در این ۲ سال در چند كار سینمایی بازی كرده‌ام؛ ۲، ۳كار هم برای شبكه خانگی، یعنی در كل در ۶ كار بازی كردم. كل پولی كه من از این ۶ كار دریافت كرده‌ام اندازه دستمزد سریال فاصله‌هاست، یعنی از یكسری مسائل به دلیل یك هدف بزرگ‌تر گذشته‌ام. شاید اگر یك سریال ۶ ماهه دیگر كار می‌كردم چه بسا دوبرابر دستمزد فاصله‌ها را می‌گرفتم.

آیا بازی در سریال تلویزیونی بهتر از بازی در سریال شبكه خانگی نیست؟

برای من تفاوت در نقش مهم بود. بازی‌هایی كه در كارهای شبكه خانگی داشتم نقش‌هایی بود كه شاید هرگز در تلویزیون و سینما به من پیشنهاد داده نمی‌شد و فقط برای ارضای روحی خودم در بازیگری آن نقش‌ها را پذیرفتم.البته ممكن است تلویزیون برای بعضی‌ها سكوی پرتاب به حساب آید. برای من كه اینطور بوده است. خیلی از بازیگرهای خوب ما مثل پژمان بازغی و شهاب حسینی كار حرفه‌ای‌شان را با تلویزیون شروع كردند. همین الان هم تلویزیون و كار با یك كارگردان خوب و یك نقش متفاوت می‌تواند باز هم سكوی پرتاب من باشد.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود


از طریق یک عکس بازیگر شدم

چقدر به این موضوع معتقدید كه خصوصیات ظاهری می‌تواند به پیشرفت یك بازیگر كمك كند؟

به نظرم در شروع كار خصوصیات ظاهری می‌تواند خیلی به بازیگر كمك كند. برای خود من كه اینطور بود. علیرضا امینی عكس من را در دفتر كارش دید و اگر او عكس من را نمی‌پسندید هرگز نمی‌توانستم به این عرصه وارد شوم. ولی برای بازیگری تیپ و ظاهر خاص الزامی نیست. ما بازیگرهای زیادی داریم كه دارای چهره جذاب و خاص نیستند اما موفق هستند و به دلیل بازیگری‌شان زیبا به نظر می‌رسند.

جایمان را از ترك‌ها پس می‌گیریم

با این وصف انگار در‌حال حاضر بازیگرهای ترك جای شماها را گرفته‌اند.

ما این جا را پس می‌‌گیریم، مطمئن باشید. همین اتفاق چند سال پیش با فارسی‌وان رخ داده بود. مردم فارسی‌وان می‌دیدند و «دلنوازان» آمد، آن طرف ویكتوریا پخش می‌شد. سر «فاصله‌ها» هم اوج سریال سالوادور بود. اما سریال ما 90درصد بیننـــــده داشت. سریال‌هایی كه همه بپسندند و مفردم با آنها همذات‌پنداری كنند، حتما با اقبال مواجه خواهد شد. اگر سریالی با چند چهره بااستعداد و تازه ساخته شود و فضای جوانی هم داشته باشد، حتما بیننده خواهد داشت. در دنیا هیچ وقت سریال را با سوپراستار نمی‌سازند بلكه با چهره جدید می‌سازند.

به خاطر پول دور هم جمع می‌شوند و...

تو در فیلم «كوچه پس‌كوچه‌های شمرون» بازی كردی اما فیلم داغ نشد، پای آن هم چندان به مطبوعات نرسید. فكر می‌كنی چرا؟

اساسا چه فیلمی مورد توجه مطبوعات بوده، مگر اینكه در سراسر جهان مورد توجه قرار بگیرد یا مشكل سیاسی درست كند و به خاطرش تحصن انجام شود و... انگار یك دلسردی وجود دارد. در خود سینمایی‌ها هم این موضوع هست. خیلی نسبت به هم گارد دارند. دیگر رفاقتی و تیمی نیست. یك عده برای پول دور هم جمع می‌شوند و بعد از كار هركس دنبال كار خودش می‌رود.

این موضوع تو را ناراحت می‌كند؟

صد درصد. همین حالا آدم‌هایی مثل آقای سهیلی‌زاده كه یك تیم یكدست دارد اگر بیایند و كار بكنند، آن صمیمیت و صلح پشت صحنه به مخاطب منتقل می‌شود و باز مردم می‌زنند شبكه سه و تلویزیون ایران.

گلزار و رادان امروز با آن فیلم‌ها ستاره نمی‌شدند

ستاره‌های نسل قبل مثل امین حیایی ، گلزار و رادان در این شرایط هر كدام به نوعی از سینما دور شده‌اند. این انتظار وجود داشت كه نسل شما بتواند جای خالی آنها را پركند اما این اتفاق نیفتاد.

سؤال من این است كه آیا اگر شهاب حسینی و بهرام رادان و محمدرضا گلزار الان می‌خواستند ستاره شوند، می‌توانستند؟ می‌خواهم بگویم این اتفاق كلا برچیده شده. در کل یک بازیگر دیگر نمی​تواند بار یک فیلم را بر دوش بکشد،کاری که در گذشته وجود داشت. الان فیلم اگر فیلم خوبی باشد، قصه درست باشد و مردم فیلم را دوست داشته باشند، فروش خوبی خواهد داشت. كاری مثل« طلا و مس» می‌فروشد اما كارهای دیگری كه كلی بازیگر جوان خوش‌قیافه و با استعداد در آن حضور دارند به 40 میلیون تومان فروش هم نمی‌رسد.

به نظر تو كاری مثل «سام و نرگس» یا «شور عشق» كه باعث موفقیت گلزار و رادان در سینمای ایران شدند، در شرایط فعلی جواب نمی‌دهند؟

به نظر من اگر كاری مثل «سام و نرگس» ساخته شود ممكن است مورد قبول قرار نگیرد. یعنی اگر فیلمی مثل «شور‌عشق» ساخته شود، در شرایط فعلی برای موفقیت باید كاملا متفاوت از قبل باشد،در فیلمبرداری، در فیلمنامه، در اجرا و در همه چیز و اینطوری ممكن است فیلم به موفقیت برسد. همین حالا در سینمای تجاری عاشقانه می‌سازند، 240 میلیون دلار نسخه یك و نسخه 2، 3، 4 و 5 هم همین‌طور كه همین حالا صدرنشین جدول فروش است. به نظر من جنس‌ كار باید عوض شود و البته ما بضاعتش را داریم.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

من آلن دلون نیستم

از نظر تو اشكال دارد كه یك نفر تا آخر نقش یك مرد خوش‌تیپ كت شلواری عاشق‌پیشه را بازی كند؟

هدف من از بازیگری هیچ‌وقت این نبوده كه همیشه شیك‌ و پیك و با كت شلوار بازی كنم. آلن دلون هم همیشه کت و شلوار می​پوشید و صورتش اصلاح شده بود. برای من جنس بازیگری در نقش‌های متفاوت خواستنی است. من اگر روزی روی صحنه بروم و حركاتی جز حركات فیلمنامه به بازی اضافه نكنم آن روز برایم نمی‌گذرد.

منظورت این است كه خود مقوله هنر برایت دغدغه است؟

بله. بیش از حد دغدغه هنر را دارم. من از سال ۸۱ تا ۸۶ مثل خانواده‌ای بودم كه بچه‌دار نمی‌شوند و مرتب سراغ دوا و درمان‌های متفاوت می‌روند و به هر جا و مكانی دخیل می‌بندند اما یكدفعه بعد از ۵ سال بچه‌دار می‌شوند و آن بچه را لوس بار می‌آورند. این اتفاق برای من افتاده است و من به‌شدت روی نقشم حساس شده‌ام. هر كاری را به هر قیمتی قبول نمی‌كنم.

شهرت بازی دو سر باخت است

قبل از شروع بازیگری چیزی كه راجع به شهرت از زبان آدم‌های بزرگ خوانده بودم مثبت نبود. آنها از شهرت‌شان راضی نبودند و برایشان جذابیتی نداشت، بنابراین از همان ابتدا می‌دانستم كه شهرت یك چیز دو سر باخت است و محرومیت‌های بسیاری را در پی دارد، اگرچه ممكن است چیزهای خوبی هم در آن باشد. مثلا چهار جا كارت را انجام می‌‌دهند. واقعا هم همین‌طور است. شهرت اصلا چیز جالبی نیست و فقط مسئولیت آدم را بیشتر می‌كند.

آیا دوست نداشتی تحسین شوی؟

اینكه یك نفر قسمتی از بازی مرا در ذهن داشته باشد، برایم جالب‌تر است از اینكه مثلا در خیابان مرا به اسم كوچك صدا كنند. البته شهرت حسن‌هایی هم دارد. خیلی‌ها احترام می‌گذارند، جای پارك ممنوع ماشینت را می‌گذاری پنچر نمی‌كنند، بعضی‌ مغازه‌ها به تو تخفیف می‌دهند ولی در هر صورت با دوربین‌هایی كه كار گذاشته شده هرقدر هم مشهور باشی، نمی‌توانی وارد طرح ترافیک شوی. البته وقتی كه هنوز توی طرح رفتن آنقدر سخت نبود، می‌شد. یك‌بار در بحبوحه «دلنوازان» در طرح جلویم را گرفتند. پیاده كه شدم، آن سرباز محترم گفت: «شما همانی هستی كه در سریال پریدخت بازی كردی؟» برایم جالب بود كه همه حواس‌شان به دلنوازان بود اما او نه. احتمالا كار را هم ندیده بود. حالا خدا را شكر كه «پریدخت» را بازی كرده بودم.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

دل بستن به بازیگرها تاسف‌آور است

همیشه جوان‌هایی كه ناگهان وارد كار یك سریال محبوب می‌شوند، شهرت عجیب و غریبی پیدا می‌كنند كه ممكن است نتایج عجیب و غریبی داشته باشد. مثلا بعضی‌ها ممكن است به یك نفر دل ببندند و...

همه ما زمانی دوست داشتیم عكس یك نفر را به دیوار اتاق‌مان بزنیم، از هر جنسش. این چیزها سنی دارد و می‌گذرد. نمی‌خواهم به این موضوع فكر كنم ولی خب مسئله بسیار دردآور است. گاهی از اطرافیان می‌شنوم كه فلان آدم، فلان بازیگر را دوست دارد و...

دوست داری چه برخوردی با تو داشته باشند؟

دوست دارم قضاوت نكنند. وقتی آدمی به من خیره شده، نمی‌توانم از میمیك صورتش بفهمم در آن لحظه در مورد من چه فكر می‌كند. این چیزی است كه بارها با آن مواجه شدم؛ به خصوص درباره من فكر می‌كنند كه آدم مغروری هستم. این را بارها به من گفته‌اند. در ملاقات‌های حضوری یا پیامک‌هایی كه روی موبایلم می‌‌آید. به من می‌گویند تو چقدر خودشیفته‌ای. بابا شما از كجا می‌دانید؟

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود

سانحه​ای که در غرب تهران برایم رخ داد...

کتفم را خودم جا انداختم. در جریان سانحه‌ای که یک‌روز پاییزی در غرب تهران همراه با سیاوش خیرابی برایم رخ داد کتف من آسیب جدی دید به‌طوری‌که کتف من در آمد اما من قبلا آموزش دیده بودم و خودم كتف خودم را جا انداختم. البته در جودو هیچ‌وقت برایم پیش نیامده بود اما در یك مسابقه فوتبال تفریحی ساعت ۸ صبح، این اتفاق برایم رخ داد. سیاوش خیرابی را آخرین‌بار همان روزی که كتفم در رفت، دیدم! سیاوش، پندار اكبری و آقای سهیلی‌زاده بودند. فكر كردم در سالن فوتبال بازی كنیم که كفش سالنی پایم كردم اما بازی در چمن مصنوعی بود، لیز خوردم، دستم را ستون كردم و كتفم در رفت. فكر نمی‌كردم دررفتگی كتف اتفاق مهمی باشد اما صدمه جبران‌ناپذیری است چون كپسول مفصلی را منهدم می‌كند. این قسمت از بدن جزء شاهكارهای خلقت است چون دامنه حركتش ۳۶۰درجه است. در حال حاضر اگر كار ناگهانی انجام بدهم ممكن است نیاز به عمل داشته باشم.

به نظرت اگر یک روز ازدواج کنی این موضوع چقدر برای طرفدارانت مهم است؟

كسانی كه هنر آدم را دوست دارند و تعقیب می‌كنند خیلی در بند این حرف‌ها نیستند. اما آنهایی كه كم‌سن و سال‌تر هستند، طبیعتا خبرهایی مثل این برایشان مهم است و مقابل آن جبهه هم می‌گیرند.

آیا این قشر هنردوست برایت مهم هستند؟

بله، خیلی.

پس چرا بعد از دلنوازان كاری نكردی كه آنها را خوشحال كنی؟

حتما این كار را می‌كنم و به زودی در كاری خواهم بود و فقط به خاطر آنها این كار را انجام می‌دهم؛ سریالی كه در آن بتوان همه قشرها را راضی كرد.

پیامك می‌زنند اگر مردمداری، جواب بده

شاید به این دلیل است كه تو در جمع‌های عمومی گوشه‌گیری
.
اینطور نبوده كه كسی جلو بیاید و من خیلی گرم با او حرف نزنم و خیلی گرم برخورد نكنم. آیا اگر من جواب پیامك‌هایی که به شماره شخصی‌ام می‌آید را ندهم، آدم مردمداری نیستم؟ بارها این پیامک را گرفته‌ام كه اگر مردمداری جواب بده!

شماره موبایلت را از كجا دارند؟

وقتی سر كاری هستی و باید خودت را با بقیه هماهنگ كنی همه شماره‌ات را دارند و برای كسی كه می‌خواهد یك شماره را پیدا كند این كار سختی نیست. برای مردم كاری ندارد.

در این تماس‌ها تقاضا هم از تو می‌كنند؟ مثلا در مورد فوتبالیست‌ها این اتفاق می‌افتد كه مردم تقاضای مالی دارند.

خدا را شكر ما فوتبالیست نشدیم. اما تقاضای بازیگر شدن الاماشاا... از ما می‌شود. در حالی كه یك بازیگر واقعا آنقدر نفوذ ندارد كه بتواند این كمك را بكند. نهایت كاری كه در این زمینه می‌توانم بكنم این است مسیری كه در آن حركت كرده‌ام را برای آنها توضیح بدهم.

نقش​های مورد علاقه من

از بین اسامی زیر نقش​هایی که در خاطرت باقی مانده است را نام ببر.

یوآخیم فونیكس: «واك‌دلاین». جك نیكلسون: «پرواز بر فراز آشیانه فاخته». رابرت دنیرو: «گاو خشمگین». آل‌پاچینو: «اسكارفیس». شان‌پن: «راه كارلیتو». از جدیدها هم رایان گاسلینگ را خیلی دوست دارم یا تام هاردی.

از ایرانی‌ها چه کسی را دوست داری؟

«مهدی هاشمی»، «حمید فرخ‌نژاد»، از جوان‌ترها «محسن تنابنده»، «شهاب حسینی»، «حامد بهداد» و باز هم جوان‌تر بازیگری به اسم «حسین مهری» كه كارش را دوست دارم که در «زیر هشت» بازی كرده بود. یكی، دو بازیگر هم در «شاید برای شما اتفاق بیفتد» دیدم كه خیلی شش‌دانگ بودند. البته خیلی‌ها را از قلم انداختم.

صورتم تركید و بوكس ممنوع شد

در بوكس چقدر حرفه‌ای بودی؟

خوبی بوكس این است كه حركت زیادی ندارد و باید قوی بود. ضربه‌هایش پیچیدگی خاصی ندارد. مستقیم است، هوك و آپركات. باید داخل رینگ تجربه كسب كنی. بالا و پایین و دفاع. باید قابلیت‌ات را در جا خالی و دانك زدن به دست بیاوری. با مبارزه در آن خبره می‌شوی. من هم آدمی نبودم كه بنشینم بیرون و گرم كنم، بنابراین یكسره مبارزه می‌كردم. خلاصه كار به جایی رسید كه به من گفتند می‌زنی صورت خودت را درب و داغان می‌‌كنی و دیگر نمی‌توانی بازیگر شوی که من هم رهایش كردم.

پس تركیدگی دماغ و این چیزها نداشتی؟

داشتم. دماغ تركیدن، گونه تركیدن، همه این چیزها را تجربه كرده‌ام. ۷ بخیه روی گوشم است كه گفتن ندارد. مینیسك هر دو پایم چون روی تشك تمرین جودو می‌كردیم، نابود است ولی به موقع ول كردم.

دوست داری فیلم اكشن بازی كنی؟

دیگر خیلی فیلم اكشن ساخته نمی‌شود. دارم روی كتفم كار می‌كنم كه بتوانم. خیلی دوست دارم یك فیلم اكشن بازی كنم. یك فیلم از جنس ‌سامورایی...

می​دانی تام كروز در «ماموریت غیرممكن» همه نقش​ها را بدون بدل خودش بازی کرده است؟

به نظرم كاری كه تام كروز در این فیلم انجام می‌دهد استثنایی است. در پشت صحنه آن فیلم دیده​ام كه در صحنه‌های فیلم مثل پریدن از روی موتور بدل ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تارا

      مرسییییییی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماره موبایل شمارا چه جوری پیداکنیم

    • بدون نام

      فیلم پس کوچه های شمرون رو تو اتوبوس دیدم اکثریت قریب به اتفاق هنرپیشه ها لااقل یک بار اصطلاح فاخربا عرض معذرت" ... خوردی"(خودم ... گذاشتم) رو به کار بردن و یک سری دیالوگهای ناخوشایند دیگه، درسته که ادب ما روز به روز داره تنزل می کنه ولی دلیل نمیشه که هرجور دلشون میخواد جلوی دوربین که در واقع حریم خانواده خانواده هاست صحبت کنن، قبح این جور حرف زدن داره می شکنه ، ساحت مقدس آزادی و آزادگی با فحاشی و رکیک گویی فرق داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله. این مشکل به نظر من هم اومد. توبعضی از فیلمها این مساله خیلی ازاردهنده شده.

    • آزاده

      چقدر با عینکش درگیره

      پاسخ ها

      • laya

        دقیقا منم همینو میخواستم بگم

      • نغمه

        منم همین طور!

      • دنیا

        بازیگر محبوبی هستش

      • mohammad-golestani

        آخه به شماها چه ربطی داره که شاهرخ استخری با عینکس در گیره

      • نگین

        واقعا

    • هم وطن

      چه علاقه شديدي به عينكش داره! بيل گيتس هم اين قدر قيافه نمي گيره

      پاسخ ها

      • laya

        +++

    • غزل

      بازیگری وجود نداره به : جذابیت * جدی بودن * باحالی. من که خیلی دوسش دارم

      پاسخ ها

      • رها

        منم دوسش داروم خیلی باحاله

      • النا

        عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • ریحانه

      چرا این بازیگرا اینقد توی عکسا فیگورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • نغمه

        مشکل فنی دارن.یعنی خودشونم خودشونو به رسمیت نمی شناسن می خوان تمام تلاششونو بکنن تا به چشم بیان.

      • یکی

        اتفاقا آقای استخری تو همه ی عکساشون با شخصیت وبسیار سر سنگین هستن.لباساشونم اصلا جلف نیست واین نشانه با شخصیتیه.

      • سپیده

        عزیزم تو هم جای اونا بودی همین جوری بودی اینو باور داشته باش

      • سپیده

        دقیقا با نظرت یکی موافقم اقای شاهرخ خیلی ادم باشخصیتی هستند منم خیلی خییییییییلی دوسشون دارم

    • فريدون

      شما را بخدا به اين جمله ايشون دقت كنيد :((استخر شهری بود در استان فارس. اصالت پدری من به آن منطقه برمی‌گردد. در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه كرده است.)) آخه مرد حسابي يه كم تواضع هم خوب چيزيه! والله تا به حال هر چه روستا بوده تبديل به شهر شده ولي ما ته بحال نديديم كه يه شهر به روستا و زمين زراعي تبديل بشه!!!؟؟؟

      پاسخ ها

      • شیرازی

        یه کم تحقیق بد نیست...
        اینکه استخر شهری بوده درست است و قبل از ایجاد شیراز این شهر از بین می رود و در کمی فاصله از استخر شهر شیراز ساخته می شود.

      • فري

        كاملا موافقم

    • زهرا خانوم

      نقشش تو فیلم تلخون ودلنوازان رو دوست دارم.انصافا نقش هاشو خیلی تمیز و طبیعی درمیاره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا باهات موافقم زهرا جان

    • بدون نام

      dosesh daraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    • yasaman

      ?pas siavash kheyrabi ko

    • پانیذ

      سلام:
      عاشق بازی ش هستم

    • ghazale

      واقعا" فک میکنه خیلی خوش تیپه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • سمانه

        بله پس چی که خوش تیپه.

      • sogand

        pa chiiiiiiiii?????
        ba nazare samane movafegham hatman
        to bi saligheiii azizaam

      • بدون نام

        توبی سلیقه ای خیلیهم خوش تیپ

      • فاطمه

        بعضی ها خیلی بی سلیقه ند

      • کسی

        اره که خوش تیپه

      • فاطمه

        بله به نظر منم خیلی خوش تیپه.

      • سپیده

        اره خیلی خوشگل و خوش تیپه منم خییییییلی دووووووسش دارم

      • نگین

        واقعا

    • nafas

      aly bood ama behtar bood ke mosahebaro nemizashtin chon ishon hanoz ejaze entashar in mosahebaro to internet nadan

      پاسخ ها

      • maht

        manam kamelan movafegham.chon eshon ejazeye page in mosahebe ro nadadan.

    • شادي

      نميدونم چرا ولي چهرش منو ياده پاك كن قديميا كه يه سرش آبي بود و خودكار پاك ميكرد ميندازه.:-/

      پاسخ ها

      • زهرا

        بی ادب

      • مهسا

        خیلی بی تربیتی

      • تینا

        چهرش عالیه ...حیف که خیلیا سلیقه ندارن

    • بلبل

      من نمیدونم این بازیگر چیه که این قدر دارید خودتنو براش می کشید اخه اینام بازیگرن نه سر دارن نه ته با باباش قهر کرده رفته بازیگر شده حرفم که میزنی میگن ما ماله بچه بالا شهریم

      پاسخ ها

      • زهرا

        کی گفته قهر کرده؟؟؟؟
        نخیر بااجازه پدرش بازیگرشده.
        متاسفام برا بعضی ازادما که دروغ میگن
        و فکر میکنند هرکی طرفدارش داره خودشو براش میکشه
        من که به هنرش علاقه دارم.
        بازیهاش هم همه عالین.بدون استثناء

      • هستي

        اگه يه يكم به حرفاش دقت كني ميفهمي كه اصلا باباباش قهر نيست ورابطه اش هم باهاش خوبه بعدشم اينقدر عجولانه قضاوت نكن

      • zahra

        بلبل عزیزم شما................ اینجا

        الان باید بری چهچهه بزنی نه حرف اضافه

    • سارا

      خیلی قشنگ بازی میکنه و چشم حسود ها هم کور .بهترین بازیگر سینمای ایرانه

      پاسخ ها

      • تینا

        موافقم...

    • بلبل

      بهترین بازیگر سینمای ایران ؟ پس لابد عزت الله انتظامی باید پیشش کلاس بره ؟ نه بابا
      معلومه بچه مدرسه ای هستی که این قدر عاشقشی
      یک خورده بزرگ تر بشی میفهمی اینا درپیت های سینما که چه عرض کنم تلوزیون هم نیستن

      پاسخ ها

      • زهرا

        واقعا برات متاسفام
        با این طرز فکر

      • بدون نام

        معلومه واقعا حسوديت شده درسته الان بهترين نيست ولي شك ندارم درآينده بهترين ميشه

      • تینا

        عزت الله انتظامی تجربش بیشتره که الان بزرگ سینماست..ایشون تازه کارن ولی بازیشون حرف تداره...شک نکن چند سال دیگه به پای اقای انتظامی هم میرسه

    • گلشید

      واقعا بعضی ها چه حرف هایی می زنند شاهرخ استخری خیلی خوشگل و خوشتیپه البته به کووووووووووووووووررررررررررررریییییییی چشم حسودددددداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      فقط میتونم بگم واسه همتون متاسفم. بابا اون داره زندگیشو میکنه شما چرا حرص میزنید

      پاسخ ها

      • شمیم

        افرین یکی نیست بگه بابا اصلا این بازیگرا حتی کامنت های مارو می خونن که اینجوری به جون هم افتادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ملیکا

      فقط می تو نمم بگم خوبه!!!

    • حدیث

      ممنونم عالی بود.
      با امید موفقیث روزافزون برای شاهرخ

    • فائزه

      خیلی قشنگ بود مرسی

    • حامی

      از لحاظ تیپ و قیافه خوبه دروغ نمیشه گفت البته ما که فیلمو عکساشو میبینیم از نزدیکو بدون گریم نمیدونم ولی خدایی بازیش هنوز کار داره بد نیستا ولی کار داره تا خیلی بهتر بشه بازیگر بهتر از ایشونم داریم ولی ایشونم به اندازه خودش تلاش میکنه و خوبه به امید موفقیت و بهتر شدنشون

    • پریناز

      هم بازی هاشون وهم قیافه وتیپشون خوبه

    • مبینا

      .بچها خداییش از حسودیتون بگذرین.خیلی باشخصیته.منکه عاشقشم.

      پاسخ ها

      • یکی

        همین با شخصیت ومردمی بودنشه که از بقیه بازیگرهای هم سن وسالش متمایزش می کنه وگرنه تیپ وقیافه رو که همه دارن..

    • الیکا

      من یه دختر 14سالم ولی عاشقشم باهاش رویا هامو ساختم عاشقشمممممممممن یه

      پاسخ ها

      • یکی

        داری وقتتو هدر می دی
        معلومه که بهش نمی رسی
        در آن واحد بی نهایت دختر عاشقشن همشونم می خوان بهش برسن!نمیشه که
        منم طرفدارشم ولی عاشقش نیستم

    • زینب

      میخوام از ایشون یعنی (شاهرخ) بپرسم چرا ادم نمیتونه عاشق یه بازیگر بشه ؟ اخه خود من بدجور عاشقشم انقدر که نمیتونم احساسمو نسبت بهش بگم امیدوارم باور کنه

    • نیوفا

      من عااااااااااااشق شاهرخ جونم خیلی یعنی بی نهایت خووووووووووووووووش تیپه ختی بخاطرش تو مدرسه گیر افتادم (اونم جلوی معلم)

    • زهرا

      خیلی عالی بودمرسی......یه سوال؟؟؟؟شاهرخ استخری جدی جدی ازدواج کرده؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • نیوفا

        کی گفته ازدواج کردن همش شایعس بابا

      • رضا

        خب معلومه ازدواج نکرده اینو خودشم گفته

      • ملیکا

        نه عزیزم شاهرخ مجرده

    • شبنم

      قیافش شبیه افغانی هاست

      پاسخ ها

      • یکی

        واقعا بي تربيتي

      • هستي

        واقعا واست متاسم كه اين قدر بي سليقه اي

      • رضا

        راستش این تو ذهن منم بود فک میکردم نظر من تنهاست

      • ميترا

        بي شخصيت . خودت شبيه افغاني هايي. بي شعور

      • بدون نام

        بی ادب

      • آلیسا

        به نظر من قیافه مهم نیس
        مهم هنرشه و استعدادش
        البته از جذابیت کم نداره ها؟؟؟؟؟؟؟؟

      • شیدا

        کی گفته شبیه افغانی هاست خیلی هم خوشگله

    • علی

      کجاش قشنگه به پای حسام نواب صفوی میرسه

      پاسخ ها

      • شهاب

        علي جان حسام نواب صفوي 17 بار عمل جراحي رو صورتش انجام داده اين شده !

    • نگین

      قیافه اش همچین بد هم نیست

      پاسخ ها

      • مه لقا

        همچین بد هم نیست؟؟؟عالیه عزیزم...همه چی عالیه قیافه بازی تیپ و...

      • بدون نام

        هخ

      • بدون نام

        زشت

    • ریحانه

      خیلی باحاله

    • عسل

      خیلی بد قیافست

      پاسخ ها

      • تینا

        بی سلیقه

      • نگین

        اره

    • بدون نام

      چشم بصیرت میخواد تا زیبایشو ببینیدکه متاسفانه شما ندارید

    • سعید

      ممنون خیلی خوب بود. خب هر کسی یه قیافه ای داره.به نظرمن اصلا درست نیست که ادم به خاطر قیافه به شخصیت دیگران توهین کنه.حالا یعنی خودتون خیلی خوشگلین؟؟؟

      پاسخ ها

      • هستي

        آفرين اين دقيقا همون چيزي بود كه ميخواستم بگم

      • سیندرلا

        قربونت برم سعید جون حرفت عالی بودیکی به این مردم بگه مگه خوداتون فرشته اید

      • سپیده

        ایول سعید کاملا موافقم باهات گل گفتی داداش

      • نگین

        سعید چند سالت

      • نگین

        راستی نگفتی چند سالته

    • کامران

      شاهرخ جون فقط برات آرزوی
      پیشرفت و سلامتی میکنم و امیدوارم توی سال های آینده کنارت داخل یه کار بازی کنم.وووووویه نظرفوقالعاده:بازیت داخل فیلم برگشت ناپذیر خیلی عالی بود.:-$bye

    • شکوفه

      من که واقعا دوسش دارم همه ی کاراشم دنبال می کنم و با هرکسی که به اقای استخری توهین کنه به شدت برخورد می کنم.

      پاسخ ها

      • شادی

        نه اصلا این طوری نیست . من شاید یک تذکر به کسی که به ایشان توهین کردند بدهم ولی به شدت برخورد نمی کنم!!

    • ملیکا

      عینکش تو حلقم

      پاسخ ها

      • پیام

        آقای شاهرخ استخری فقط فیلم یک قدم به عاشقیشو قبول دارم ایول

    • مزاحم

      عالی بود!

    • سونیا

      ما از هوادارانتون هستیم خیلی خوشتیپی اقای استخری

    • هستي

      پسر واقعا خوبيه واز خيلي بازيگراي بي جنبه هم بهتره ازنظربازي وتيپ هم حرف نداره مطمئا درآينده سوپراستار ميشه

    • ریحانه

      واقعا که شماها چرا اینقدر باهم درگیرید ایشون که داره باخیال راحت زندگیشو می کنه شما هم زندگیتونو بکنید حالا درسته که هم خوشتیپه و هم با اخلاق و هم بازیش عالیه خود منم یکی از طرفدارای دو اتیشه ی ایشونم اما اصلا درست نیست هم دیگرو از وسط نصف کنید بعدشم کسایی که به اقای استخری توهین می کن و از ایشون خوششون نمیاد زحمت بکشن دیگه تو سایت های ایشون نرن بعدشم عینک اقای استخری خیلی خوشگل بهشونم خیلی میاد لازمم نیست که تو حلق ملیکا خانوم بره بعدشم به هیچ کس ربطی نداره شاید ایشون دلش بخواد تو همه عکساش با عینکش ور بره.

      پاسخ ها

      • ذولی

        برو بیاتی درستو بخون

    • جعفر

      شاهرخ جان ميخوام بگم كه كارهات حرف ندارن

      پاسخ ها

      • مونا

        اره راست میگی

      • باران

        کارت درسته

    • الهام

      بابا چرا شما مرد اینقدر در گیرید به شما چه ؟
      آقا شاهرخ همه ی اینا حسودن اصلا ولشون کن به نظر من که خیلی عالی بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    • الهام

      عالی بود

    • ALIR3ZA

      خوشم میاد .البته نه از بازیش ونه از قیافش از غرورش خوشم میاد...
      وگرنه تو بازی که به پای شهاب حسینی نمیرسه .
      تو قیافه ام به آقا رادان نمیرسه.
      والا !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا فکر میکنی رادان از این خوشکل تره

      • هدیه

        ببینم دیوونه شدی بهتره بگم این دوتا به پاشم نمیرسن

      • بدون نام

        در اینکه شهاب حسینی یکی از بهترین های سینماست،هم در بازی وهم در چهره شکی نیست ولی خداییش این رادان خیلی چندشه...
        درضمن شاهرخ مغرور نیست!

      • zahra

        از این دوتا خیلی بهتره مخصوصا بهرام رادان

      • باران

        اااااووووو ایشون از اونایی که میگی خیلیییییی بالا تره اونا اصلا به گرد پاش نمیرسن

    • بهار

      خيلي عالي بازي ميكنيد

    • الناز

      من كه واقعاً دوسش دارم به خاطر مغروريش

      پاسخ ها

      • باران

        ایشون مغرور نیستن اینو بارها خودشون گفتن

    • مونا

      بیستی

    • پادینا

      واستون ارزوی موفقیت میکنم اقای استخری امید وارم در کار های بعدیتون موفق باشید

    • زهرا

      تو بهترین بازیگر دنیایی برایت ارزوی موفقیت می کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایی

      • بارام

        حرف دلمو زدی آفرین

    • مونا

      هم خوشتیپه هم صداش خیلی قشنگه.بهترینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از سیا وش بهتر نیست

      • باران

        از آقای استخری خیلی هم بهتره

    • باران

      چه علاقه ی شدیدی به عینکش داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هه

      • باران*

        بروز نیستی این زست رو عکاس ها الآن میگن

    • پریساجووووووون

      من از همون سالی که بازی آقای استخری رو دیدم عاشقش شدم آرزو دیدن او را دارم

      پاسخ ها

      • بماند............

        واقعابرات متاسفم پریساجون!
        وقتی خودشون دوست ندارن که اینطوری بهشون ابرازعلاقه کنی واقعاچرااینکارومیکنی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        البته حرفشون هم کاملادرسته...........

    • رعنا

      من عااشق شاهرخم امیدوارم یه روزی همکارش بشم

      پاسخ ها

      • بیتا

        به امید انروز هستی که شاهرخ شده 80 ساله شد ه وتا صدسال دیگه مثل گلزار و خیرابی نمیشه

      • باران

        آخه بیتا جان چی میگی؟! آقایمحمدرضا گلزار کسی نیست همش فیلمای سبک بازی میکنه آقای خیرابی هم با اقای استخری شروع بکار کرد

    • مونا

      سلام دوستان دیشب فیلم سوگند روازشبکه ی4گذاشت من تاحالا این فیلا رو ندیده بودم موضوعش برام مهم نبود امابازی شاهرخ مثل همیشه عالی و بی نظیربود

    • مونا

      سلام یه سوال داشتم برای کدوم قسمت پیام بذارم تااقای استخری جواب بدن(به کدوم قسمت جواب میدن)؟

      پاسخ ها

      • باران

        باید تو فیس بوک براشون کامنت بذاری

    • ریحانه

      ذولی خر نمی خواستم بهت توهین کنم ولی فامیلی من بیات می باشد نه بیاتی تو که یه ساله باهام دوستی چرا بعدشم خیلی وقته مدرسه ها تموم شده منم دلم...

    • سمفر

      ما عااشق شاهرخیم امیدواریم یه روزی همسرش بشیم
      با تشکر
      برامون دعا کنین، ما با هم میسازیم :)))

      پاسخ ها

      • زمزم

        ما هم امیدواریم

      • بدون نام

        بین عزیزم حتما میشه بشین تا بشه

      • بدون نام

        همسرش بشین؟؟
        مگه بدبخت چند تا زن میخواد؟؟
        حالا اومدیم و بدبخت خواست اونوقت شما هوها با هم کنار میاین؟؟

      • بماند.............

        توروخدا...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        بعدمیشه بگین شماچندسالتونه خانوم کوچولو؟

      • سمفر

        بعلهههه ما کاملا با هم کنار میایم :))
        حالا که شاهرخ جون ازدواج کرده با خانم اولشم کنار میایم :)

      • سمفر

        در ادامه هم بگم ما ناقابل 23 سالمونه:)) ولی خداییش خوب موندیم:)

      • الی ازنایی

        واسه همتون متاسفم

      • شهاب

        دختر كوچولوي من يادت باشه ! دلهاي پاك خطا نميكنند ،سادگي مي كنند ، و سادگي پاكترين خطاي دنياست !

      • باران

        ایشون ازدواج کردن اسم همسرشون هم خانم سپیده بزمی پور هستش

    • نسترن

      خوب بود.مرسی

    • فهامه

      خیلی خیلی عالی بود

    • پرنیا

      من از نظرای زهرا و کاربر خیلی خوشم آمد و جواب بی ادبان رو خوب دادند من خودم دیوونه ی شاهرخم شاهرخ عالیه مخصوصا در فیلم ساعت شلوغی با سحر قریشی هردوشون عالین

      پاسخ ها

      • باران

        ایشون بدشون میاد کسی با اسم کوچیک صداشون کنه

    • فرناز

      جذابه اما قد کوتاست

      پاسخ ها

      • مونا

        پس قدکوتاه ندیدی

    • mojan

      az nazar man behtarin bazigar aghaie estakhri hastan va ham az nazar tip va face aliiii hastan arezoie behtarina baraie eishon

    • sahar

      Omidvaram dar hame ga movafagh bashid

    • دریا طوفانی

      من یه دختر 15 ساله ام تمامی کارهایی که اقای استخری ایفای نقش کردند رو دوست دارم و همه رو دیدم و خودشون و فیلم هاشون هیچ عیب و نقصی ندارند

    • ستایش

      خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشگلیییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • سام

      بازيگربدي نيس

      پاسخ ها

      • یکی

        عالیه!!

    • سرا

      عاششششقققششممممم.

    • سحر

      سلام

      من دیونه ی شاهرخ هستم کسانی که به شاهرخ توهین کنن شخصیت خویشون رو نشون میدن و کاملا مشخصه که حسودیشون میشه

    • الهام

      خيلي بچه ي خوبي من كه دوستش دارم

      پاسخ ها

      • مونا

        عزیزم فکرنمی کنی شاهرخ ازبچگی دراومده وبزرگ شده

      • ایلار

        فدات شم تودنیای منی

    • aram

      شاهرخ فقط توی چند کلمه بزرگ خلاصه میشه : با حال.....باشخصیت..خوشگل...........خوش تیپ....مردمی ......... و کلا دوست داشتنی

      پاسخ ها

      • الی

        کاملاموافقم خوشگله

      • باران

        دقسقا درست گفتی

    • مینا

      وای من عاشقشم خیلی قشنگ بازی می کنه ارزوم شده یه بار ببینمش

    • بدون نام

      بس که خنگی

    • مهسا

      عااااااااااااااشقشم من........وای..ممنون

    • شهرزاد

      من خیلی ایشون رو دوس دارم.همچنین سحرقریشی ر.با ارزوی مفقیت برا جفتشون!!!

      پاسخ ها

      • گل پری

        وای سحر قریشی نه!
        بدم می یاد ازش!

      • zahra

        سحر قریشی وایییییییییی چه کسی
        خیلی ازش بدم میاد

    • گل پری

      شنیدین ازدواج کرده؟

      پاسخ ها

      • مونا

        اره حلقه شوتودستش دیدم جمعه ی پیش که جشنواره تابستانه بود.حلقه ی خوشگلی هم داشت

      • باران

        بله درسته . اسم همسرشون خانم بزمی پور هستش . دو ساله عروسی کردن و یک فرزند دختر یک ساله به نام پناه دارند

    • مونا

      خانم گل پری هرکس یه سلیقه ونظری داره

    • sara

      من چطور بفهمم كه شاهرخ ازدواج كرده يا نه .ميتونيم باهاش ارتباط داشته باشيم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم قربونت برم بابا چه جوری بگم ازدواج نکرده باشه

    • نجمه

      خخخخخخخخییییییییییییییللللللللللللللییییییییییییییی دوست دارم

    • زینب س

      خخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییی دوسسسسسسسسسسسسسسسسستدارم ولی خواهشآ خیلی مغرور نباش

      پاسخ ها

      • باران

        مغرور نیستن این رو بارها خودشون گفتن شخصیت داخل دلنوازان ایشون رو این طوری نشون میده

    • ریحانه

      اقای استخری بسیار بازی قوی دارند و امید وارم همیشه در تمام مراحل زندگی شان موفق و موید باشند. با ارزوی بهترین ها برای ایشان و خانواده ی محترمشان.

    • mitra

      Man asheqe aqaye estakhriam.khaheshan behesh bi ehterami nakonid..

    • mobina

      من با نظرااااااااااااقااااااااااااا علیرضااااااااا موااااااااااااااااااافقم

    • بماند

      چش حسود کورشه لطف کنید نظر بی جا ندید اقای استخری خیلی هم ماهه

    • دریا

      خیلی با شخصییته.با ارزوی موفقیت برای شاهرخ استخری و سحر قریشی

    • عسل

      جیییییییییییییییییییییییییگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگرررررررررررررررررررررررررر من خوشکل خوشتیپ کووووور شود هر انکس که نتوان دید

    • ریحانه

      به نظر من اقای استخری بازی خیلی خوبند امید وارم به زودی به هر ارزویی که میخواهند برسند

    • هستي

      قيافش عاليه من كه واقعا ازش خوشم مياد

    • شکیبا

      ازدواج کرده/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

      پاسخ ها

      • فرشته

        نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه ازدوووووووووووووووووووووووووواج نکرده

      • بدون نام

        فرشته جان آقای استخری دوبار با حلقه ی ازدواج توی برنامه های تلویزیونی حاضرشدن،درضمن خودشون توی صفحه ی اینساگرامشون اعلام کردن که ازدواج کردن.
        شماهم مطمئن باشید که ایشون متهل هستن...

      • نگین

        اره

    • ساناز

      من14سالمه از9سالگی ک دیدمش ازش خوشم اومد الانم عاشقشم خییییییییییییییلی دوسش دارم

      پاسخ ها

      • zahra

        وای از 9 سالگی ما نسل خاکستریم از بسکم سوختیم
        بچه برو سر درس و مشقت!

      • ساناز

        اگه من نرم سردرسو مشقم کیوباید ببینم زهرا خانوممممممممم/به تو هیچ ربطی نداره من عاشقشمم

    • eshgh shahrokh

      asheghetam.vaghty bazito mihambinam divooneh mis

    • ساناز

      وای خدا ازدواج کرده یکی جواب من بده؟

      پاسخ ها

      • فرشته

        چه جوری باید به شما بگم به خدا ازدواج نکرده

    • ریحانه

      منم مثه ساناز ولی هنوز متاسفانه ایشونو از نزدیک ندیدم و با نظر ارام خییییییلی موافقم.

    • ریحانه

      منم حلقه رو توی دستون دیدم ولی فکر نکنم با خانوم سحر قریشی ازدواج کرده باشن چون اقای استخری توی یکی از مصاحبه هاشون گفته بودن شایعست.درحالی که الان فیلم عروسیشون با خانوم قریشی دست بیشتر مردم

      پاسخ ها

      • ميترا

        سحر قريشي خودش ازدواج كرده و اسم شوهرشم مهران اخوان ذاكري . پس چرت و پرت نگين.

      • بدون نام

        سحر قریشی خیلی وقته از شوهرش جداشده.مطلقست!

      • فرشته

        به بین عزیزم اگر میخوای برو ببین سحر شوهرش یکی دیگس شاهرخ هم ازدواج نکرده

      • بدون نام

        شاهرخ استخری دوساله ازدواج کرده،سحر قریشیم دوساله از شوهرش طلاق گرفته،این دوتا هیچ ربطی به هم ندارن،شماهم خواهشا اینقدر شاهرخ جون منو به این دختره ی بی ریخت ربطش ندید...

      • zahra

        همسر سابق سحر قریشی یکی دیگه است نه شاهرخ استخری

    • ساناز

      آره بابا سحر قریشی با یکی دیگ ازدواج کرده بعد شاهرخ خودش گفته فعلا نمیخوام ازدواج کنم اگ هم بخوام ازدواج کنم اول فک میکنم عاااااااشقشم دوس دارم فقط چند ثانیه ببینمش

    • مهسا

      سلام من يه دختره ١٤ سالم و تمام كار هاى ايشان رو ديدم و بهترين ان ها دلنوازان بود قبول دارين؟؟؟من عاشق اقاى استخرى هستم ولى قبلش عاشق يكى از دوستام به نام م..ي... شدم!!

      پاسخ ها

      • zahra

        نه................فقط فاصله ها

    • صبا

      حرف نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سیاوش خیرابی از اون قشنگ تر

    • الی

      خیلی خودخواه ومغروری ازت بدم میاد

      پاسخ ها

      • ميترا

        اصلا لازم نبود توهين كني. نذار دهنمو باز كنم...

      • بدون نام

        ماهوادارش که میدونیم چقدر مردمی ومتواضعه شماهاهم هرچقدردلتون می خواد زور بزنید،فایده نداره...

      • الناز

        منم

    • ریحانه

      شاهرخ عاشقتم خیلی دوستت دارم

      پاسخ ها

      • الناز

        اه

    • jojo

      من که عاشقشم خیلی جیگر توی فیلم چک واقعا مجذوبش شدم.

    • ساناز

      من دیوونه ی شاهرخم منم 14 سالمه فیلم دلنوازان وفاصله هارو خیلی دوس دارم و 3تا از فیلم سینمایی هاشو دیدم خیلی دوسش داررررررررررم

    • pardis

      من عاشق شاهرخ جونم واقعا قشنگ بازی میکنه.

      پاسخ ها

      • الناز

        اره

    • ساناز

      آقای شاهرخ توی فیلم پس کوچه های شمرون عالی بازی کرده خیلی دوست داااااااااااارم

    • فري

      كلا بچه فقط با همون عينكش درگيره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتراز توئه که کلا باخودت درگیری

    • مهدیه

      توکه اینقدعینک دوس داری خب واقعابزن این ژیگول بازیا چیه که ازخودت درمیاری

    • دل ارام

      واقعاکارش عالیه حرف نداره من که آرزودارم یه بارببینمش وبهش بگم چغدر دوسش دارم وبراش آرزوی موفقیت روزافزون وسلامتی کامل رودارم.

    • شادی

      کشته مردتم

    • محمد حسن گلستانی

      خیلی شاهرخ جونو دوس دارم خیلی دوست دارم از نزدیک باهاش صحبت کنم و تمام حرفام و علاقم (از لحاظ بازیگری)بهش بگم شاید خودمم بازیگر شدم .چون خیلی شاهرخو دوس دارم میرم بازیگر میشم

    • نظر بنده

      ایشون گفتن که امسال ازدواج می کنند.

      پاسخ ها

      • ميترا

        ايشون كي گفتن ما نمي دونيم؟

    • بدون نام

      من یه بار دیدمش از نزدیک.خیلی مردمی ومهربون ومودب وخاکی وباشخصیت ومحجوب...هستن
      درضمن اگرم مغرور باشه تعجب نداره.آخه همه چی تمومه منم جاش بودم مغرور میشدم!!!

    • لیبل

      سیلبیسل

    • ریحانه

      واااااااای کشته ما رو پرچم بالاست

    • اشکان زندیه

      خوب بود من خیلی ازش خوشم میاد خیلی دوسش دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم

    • سعید

      سلام بچه ها.چرا وبلاگ آقای استخری چند وقته دیگه فعالیتی نداره؟ کسی از ملیحه خبر داره؟ زندست یا مرده ؟ ما رو هم در جریان بذارین.

      پاسخ ها

      • گل پری

        به خدا ماهم داریم از این بلاتکلیفی دیوونه میشیم.کاشکی دوباره وبلاگ رسمی به روز میشد ماهم برمی گشتیم توی خونه ی دوممون!
        وا آقا سعید این چه حرفیه شما میزنید؟!خدانکنه ملیحه چیزیش شده باشه...

    • نيوشا

      اقاي استخري من عاشقتونم دوست دارم

    • ریحانه

      وای اره منم دیگه اعصابم خورد شده هروقت وبلاگ رو باز می کنم میبینم همون خبراست من از بعضیا که پرسیدم گفتن خود اقای استخری گفتن فعلا وب اداره نشه.ایشا... همین روزا با یه خبر توپ برگردن

      پاسخ ها

      • گل پری

        ایشالا...

    • دل آرام

      چرا دیگه فیلم بازی نمیکنین آقای استخری

    • ملودی

      از نظر من که عالیه اونایی ام که از ایشون بد میگن عقده این

    • دریا طوفانی

      چرا این قدر شایعه درست کردن رو دوست دارین؟؟؟؟؟بهتون قول میدم هر وقت آقا شاهرخ ازدواج کردن به همتون خبر میدم....نگران نباشید...

    • mohammad

      az shoma mekham in ghadr ba ham bahs nakonid.aslan be ma marbot nist ke eshon zesht hastan ya khoshgel.chon khoda tamame bandeganash ra zeba afaride. va aghaye estakhri ezdevaj nakardan.

    • خآنمX

      شاهرخ استخری خوشگله ولی خدایی بازیگرای خوشگل تر از اونم هستن شما هم قبول کنید که هستن!!!!

    • mohammad

      man az kasani ke be aghaye stakhri tohin kardan mekhaham ke aslan dar moreda ieshon nazar nadan chon leyaghatasho nadaran.
      shahrokh az nazar man va tarafdarashon behtarina.
      vali nabayad be shahrokh del bebandim chon in kar ahmaghanast va bifayeda.
      in ke az ieshon hamayeat konim khobe vali del bastan na.
      va be jaye kar haye ahmaghana behtar ast shoma ham ba ahdafe khodeton fekr konid.
      namisha ke shoma kole rooz ro ba ieshon fekr konid.
      va az nazare man faghat gahi vaghtha be veblake ieshon sari bezanim.
      omid varam aghaye estakhri dar kareshon movafagh bashan.
      vaman va soma ham nabayed be ieshon vabaste beshim. va be ahdafe khod fekr konim va rahi baraye rasin be arezoha va ahdaf.
      good luke.
      bye.

    • mohammad

      khaili khob boad.

    • mohammad

      shahrokh doset daram ta hamisha.

    • آلیسا

      سلام به همگی!!! واقعا عالی بود مرسی
      به نظرتون قیافش شبیه کیانو ریوز نیست؟؟؟

    • mohammad

      aslan intor nist khanome alisa.

    • بدون نام

      وبت عالی

    • mosi

      من نمیدونم اینارو کی بازیگر کرده

    • mohammad

      kasi inaro bazigar nakarda. shahrokg be dalila estadadesh chanin movafagheati kasb karda. shoma ka esmaton mosi hast shayad shoma adama bi hadafi bashe.
      vali bayad bagam man va aghaye estakhri ahdafa bozorgi darim.
      va in harfam ghabela tavajoee shoma bashad.
      ka aslan be shoma marboat nist ka cha kasi ieshon ro bazigar karda.
      va toseeya mikonam ka hich kas nabayad be aghaya estakhri tohin konad.
      vagar na man ra dar moghabela khoodeshon mebinand. ghabal tavajohe hamagi va taza varavdha.

    • elnaz

      salam bachaha. mekhastam bedonam aya shahrokh vaghan sigar mikasha ya na khahash mekonam be soalam yale javab beda.

    • mohammad

      cha kasee shomara aghaya estakhri ro dara.

    • سعید

      دیگه دارم عصبانی میشم چرا خبری از آقای استخری نیست؟ یکی جواب من بده

      پاسخ ها

      • نگین

        برات خبر دارم

    • mohammad

      chara bayad khabari az aghaye estakhri basha. rasti agar asabani she. mekhay chikar koni.
      montazar javabetoon hastam.

    • دل آرام

      آره _نه فیلم جدیدی از ایشون هست.نه مصاحبه ی جدیدی ازز اشون مثل این که زمان متوقف شده؟

    • mohammad

      baraye hamisha khoodahafaz.bachaha.

    • نرگس

      تیپت عالی

      پاسخ ها

      • گل پری

        چرا منفی دادین بی انصافا؟
        خیلی خوش تیپه که!!!!!

    • mohammad

      bayad begam ke saryala delnavazan har rooz suata 15.55 az shabake khoozestan pakhsh misha va takraresh suata 1 bamdud.
      omid varam nagah konid.

    • ترنم

      امیدوارم نا امیدتان نکنم شاهرخ ازدواج کرده

      پاسخ ها

      • ميترا

        ميشه بگي از كجا فهميدي؟

      • بدون نام

        تعطیل شدن وب رسمی به خاطر سوال های بچه ها در مورد ازدواجشون
        حلقه ی ازدواج دستشون توی جشنواره کیش
        حلقه ی ازدواج دستشون توی جشن رمضان
        واز همه مهمتر اینکه خودشون توی صفحه ی اینستاگرامشون اعلام کردن که خیلی وقته ازدواج کردن وهمسرشون هم توی اکران های خصوصی همراهشون بوده...
        حالا شماها بازم می خواید خودتون گول بزنید وفکرکنید ازدواج نکرده؟!
        به قول ترنم جون ممکنه با این اتفاق ناامید بشید ولی به هر حال این یه واقعیته که باید باهاش کنار بیاید...

    • ازاده

      به نظر من شاهرخ خ خ خ خ خ تكه

    • بدون نام

      من خودم شاهرخم
      همتونو دوست دارم

    • mahsa9

      باباخیلی باحالی شاهرخ جون خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم

    • mohammad

      aghate karbar. lotfan kamtae dooroogh begid.
      fakr koonam ke shoma diichare tavahome shodid.
      cooon khaileeha dost darand jaye shahrokh bashand.
      agar rast migi sabet koon.

    • MOBINA

      چجوری میتونم شمارتونو داشته باشم؟من خیلی دوووووستوننننننننن دارم

    • ریحانه

      اره بچه ها ایشون ازدواج کرده چون اقای علی ضیا تو یکی از برنامه هاشون گفتن شاهرخ استخری ازدواج کرده

    • mohamad

      mobina khanom shoma chara harfash ro bavar mikonid.
      in ghadr zood etamad nakonid .
      ieshon bayad sabet koonan..

    • بدون نام

      محمد چرا افغانی تایپ میکنیی؟

      از بس بچه گلیه اگرم ازدواج کرده باشه میاد شما رو هم میگیره ههههههههه

      خیلی ناقص العقلین بابا . چه انتظاری دارین که بیاد با شما ازدواج کنه

      پاسخ ها

      • مونا

        دمت گرم حرف حساب زدی

    • mohammad

      avalash bayad begam ke man hamisha englisi tayp mikonam.
      va badesh bayad begam ke agar aghaye estakhri ezdavaj koonand be hala man farghi namikoona.
      va man aslan be harfa shomaha tavajoh namikoonam choon shoma khailee dost darin shayeh doorost koonin.
      dar zamn aghaye karbar movazabe harf zadanatoon bashed.
      va kamtar dooroogh begid.

    • mohammad

      doorooghe shahrokh estakhri ezdevaj nakarde.
      harf haye in aghaye karbar ro bavar nakonid.lotfan.

    • نسترن

      بابا اون طفلک ک با عینکش درگیر نیس اینا عکسای تبلیغاتیه دوستااااااااااااااااااااان من یکی از بازیگرا دوستمه دوست ک نه فامیلیم بابا اینا چنگیم به دل نمیزنن من خودم بازیگر تئاترم اما ارزش خودتونو بدونید شاید شما بهتر از اونا باشید

    • mohammad

      baraye baziiha mesla aghaye karbar motasefam ke khoodeshono jaye aghaye estakhri mizaran.va badesh migan aghaye estakhri ezdevaj karde. shoma nabayad harfaye chanin kasi ro bavar konid.
      va harfe nastaran khanom doorost hast.

    • ساناز

      از صمیم قلب دوست دارم و عاشقتم شاهرخ جان

    • نرگس

      چرابه وبت نمیرسی//

    • بدون نام

      محمد
      تو چرا کاسه داغتر از آش شدی
      جالب اینجاست که انگلیسی ، افغانی تایپ میکنی :دی

    • mohammad

      kheili bebakhshid ha vaghti shoma balad nisti bekhooni man chi kar konam.
      rasti magar shoma merikh navard hastid.
      morteza rast gofteh bood ke dar khanevadeye shoma adab tadris nashode.
      rasti agar vaght kardi az emrooz booro kelase zaban khodeto sabtenam koon. ta shayad befahmi man hamishe dooroost type mikonam.
      kamtar dooroogh begoo. barat motasefam.aghaye karbar.
      harfi baraye goftan dar moghabele man darid ya na taslim shodi.
      be har hall behet tosia mikonam ke ba man dar nayofti.vagarna har chi didi az cheshme khoodet didi. emtahanesh majanie.

    • mohammad

      karbaran aziz raftare aghaye karbar man ro yade ye zarbol masal mindaze ke megan gorbe dastesh be goosht nemirese miga boo mide.

    • سعید

      اولا هر وقت گفتن جسد تو(محمد) بپر وسط. ثانیا طرف مخاطب من ایرانی ها بودند نه افغانی ها. برو یکم رو فارسیت کار کن.در ضمن آقای استخری اگر ازدواج کرده بود خبرش مثل بمب می ترکید.حداقل یه عکس ازش تو اینترنت میذاشتن.پس باور نکنید. شایعست. هر کی مدرک داره رو کنه تا بقیه هم ببینن

    • mohammad

      avalan agha saeed bayad begam ke man farsim kheily ghavi hastesh.
      sanian aghaye karbar va reyhane khanom boodand ke goftand ke aghaye estakhri ezdevaj karde.
      dae zemn man irani hastam.
      kasani ke mesle shoma besavad bashand az in behtar nemishan. agar yekam deghat karde boodi mifahmidi ke man goftam ke aghaye estakhri ezdevaj nakarde.
      shoma ham mesle aghaye karbar bayad beravid kelase zaban. va aslan fekr nemikardam ke shoma ham mesle aghaye karbar ingilisi balad nistid bekhoonid.
      va bayad begam ke shoma ye adame .
      .bishakhsiat va bi adab hastid.be dalile in ke be .shakhsiate digaran tohin mikonid.dar zemn agar man be in soorat type mikonam be in dalile ke zaban computeram farsi nemishe. va momken ast ke dar bazi az jaha kalamei ra eshtebahi type kardam. vali shomaha fekr mokonid ke man afghani type mikonam ke in tarze fekre shoma dar morede man kamelan eshtebahe.
      omidvaram digar az in fekr ha nakonid agha saeed.rasti agar be in bi ehteramiha edame bedid. man saket nemishinam ta shoma va digaran be shakhsiat man bi ehterami konid.
      rasti in ghadr zood dar morede adamaghezavat nakonid.

    • mahsa9

      محمداقا شما اگه حرف نزنی نمیگن لالی فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دیگه لازم نیست نظربدی افرین پسرخوب

    • سبلااااممممممممممممممممم

      خاک توسرتون به جای که بنویسین خوشکله وعاشقشم بنویسین متنفرم تو دلت مگه دارید تا اون نخونه فک کنه شاهزاده است به ضررتونه

    • mohammad

      mahsa khanom agar man dar barabare harfaye aghaye karbar va agha saeed sookoot konam . digaran ham be man tohin mikonan. dar zemn man in ghadr bikar nistam ke biam javabe chenin kasani ro bedam. vali vaghti payeh aberoo dar mion bashe majbooram ke javab bedam.dar zemn man faghat javabe kasani ke be aghaye estakhri tohin koonan ro midam. rasti behtare ke be baziha befamonam ke aghaye estakhri az shahzade ham bartare
      ghabel tavajohe baziha.

    • پریا

      خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

    • mahsa9

      محمداقاقصد توهین ندارم ب ما چ ربطی داره که اقای استخری ازدواج کردن یا ن زندگی شخصی اقای استخری ن ب من ربطی داره ن ب شما اگه بیکار نیستی پس چرا جواب میدی هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه من ب اقای استخری توهین کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرکسی هم ک نظرمیده ب شما ربطی نداره ک جوابشون رو بدید لطفا دیگه نظرندید

    • ریحانه

      اقای استخری ازدواج کردن اگه نکرده بودن من که مریض نیستم بیام دوروغ بگم لابد یه چیزی میدونم که دارم میگم دیگه.

    • mohammad

      reyhane khanom lotfan in harfa ro be agha saeed begid. na be man.
      ta ieshon ham mesle digaran motavaje raftare zeshteshon beshan..

    • mahsa9

      بابا بخدا زن نداره من از یکی از کارگردانا پرسیدم چرادورغ میگید بابا ب پیر ب پیغبر زن نداره اگه مدرک دارید رو کنید من با اقا سعید موافقم اقاسعید ای ول*

      پاسخ ها

      • ميترا

        منم ميگم زن نداره ولي اون حلقه ي تو دستش چي؟؟؟

      • zahra

        چه فرقی کنه خوشبخت باشه!!

    • عسل

      من عاشق شما هستم

      پاسخ ها

      • پریسا

        هالم رو بهم زدی

    • mohammad

      pariya khanom vaghti balad nisti bekhooni be man gir nade.

    • mohammad

      mahsa khanom avalan bayad begam ke hameye harfhaie ke be man zadid tohin bood.
      va amma javabe soalatetoon.
      man nagoftam ke ezdevaj kardane aghaye estakhri be shoma marboote va hamchenin zendegieh shakhsishon.agar goftam sabet konid.
      man faghat baraye in ke az aghaye estakhri tarafdari konam nazar midam va garna vaghtam ba arzesh tar az in harfast ke biam javabe digaran ro beda. va aslan ham bikar nistam ke bekham chenin kare bi arzeshi
      manzooram javab dadane digarane ro anjam bedam.va shoma manzooram ro dar morede kasani ke be aghaye estakhri tohin mikonand ro eshtebah fahmidid. balke man faghat baratoon mesal zadam. vali shoma fekrkardid ke man be shoma goftam ke dar in mored eshtebah kardid.
      har kas nazare bad dar morede aghaye estakhrin bede man nemitoonam saket basham. pas agar shoma ham be jaye man .boodid hamin kar ro mikardid.pas az man nakhahid ke nazar nadam.
      va agar bare digar be man tohin konid man sabram labriz mishavad va majboor misham javabetoon ro mesle khodetoon bedam.
      va az reyhane khanom bekhahid ke dar morede ezdevaje aghaye estakhri tozih bede.
      chon ieshon migan aghaye estaskhri ezdevaj karde. va omid varam motavajeh raftare zeshtetoon shode bashid

    • sara

      وای خدا!!! نگین شاهرخ ازوداج کرده! من میمیرم!!! من 10 سالمه از 2 سالگی عاشق شاهرخ بودم...دارم میمیرم از عشقش!! با قلب من بازی نکنین..:(

      پاسخ ها

      • گل پری

        چرا چرت میگی؟!
        شاهرخ تازه 6ساله که بازیگر شده بعد تو چه جوری از 8سال پیش می شناختیش؟
        درضمن آقای شاهرخ استخری ازدواج کـــــــــــــــــــــــــــردند...

      • zahra

        خدا شفات بده!

      • بدون نام

        به قول زهرا خدا شفات بده

      • نگین

        ازش بدم میاد

      • سلنا

        پری هم توچرت میگی وهم سارا اصلا ازدواج نکرده دل بهش نبندید چون او پسر خاله منه و عاشقه منه باور کنید به جون شما سلنا از تهران

    • ریحانه

      اقا محمد واقعا شما نمیتونید حرف نزنید.ایشون ازدواج کردن اگه نکرده بودن اینقدر توی برنامه "جشن رمضان" صحبت و نمی پیچوندن یا اگه ازدواج نکرده بودن اون حلقه رو دستشون نمی کردن اینم مدرک مهسا9 خانوم چندتا دیگه ام دارم که نمی تونم بگم چون اینقدر شماها بی جنبه و لوسید.

      پاسخ ها

      • mahsa9

        ریحانه خانوم درست حرف بزن این چ طرز حرف زدنه خودت لوسی ب بچه های این سایت بی احترامی نکن اصلا زن داره یا نداره هرکس که حلقه توی دستش باشه یعنی ازدواج کرده من خودم از یکی از کارگردان ها پرسیدم مدرک شما که نشد دلیل

    • ریحانه

      این چیزایی که گفتم هم با خانوم مهسا 9 هم با اقا سعید هم با بقیه ی کسایی که واسه ازدواج اقای sh مدرک میخوان

    • ریحانه

      اقای محمد من از شما یه سوال داشتم .اقای استخری مگه پسرخالته یا فامیلته یا عضوی از خانوادته یا باهات نسبت خونی داره یا شایدم رفیق فابریکت ما خبر نداشتیم که اینقدر سنگشو به سینه میزنی؟
      از قدیم گفتن واسه کسی بمیر که برات تب کنه.
      بعدشم ایشون داره با خیال راحت زندگیشو میکنه شما ها هم زندگیتونو کنید اینقدرم تو زندگی شخصی دیگران دخالت نکنید.اصن شاید اقای استخری نخواد کسی بفهمه که ازدواج کرده اصن شاید دوس نداشته باشه کسی اینقدر تو زندگیش سرک بکشه. هااا؟بد میگم بچه ها؟ به نظرم دیگه این بحث و تمومش کنید.اگه شما واقعا طرفدارای اقای استخری هستین کاری بنید که باعث خوشحالیشون بشه نه ناراحتیشون.
      از ما گفتن بود

    • hosseinshirpanjeh

      سلا.من اولین بارم میشه که به شمانظرمیدم خیلی زیادبه بازیتون علاقه دارم.وازجهتی به قدری شبیه شماهستم که تومدرسه وخونه اسم من وگذاشتن شاهرخ.البته جسارت نباشه آقاشاهرخ!من ساکن مشهدهستم چهارم تجربی

    • سارا

      عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاهرخ

    • mohammad

      avalan reyhane khanom aghaye estakhri na pesarkhalame na familame na ozvi az khanevadame va na rafigh fabrik. man dost nadaram ke ba kasi aslan dost basham hatta agar aghye estakhri bashe.
      zarboll masale shoma doorost vali bayad begam ke aghaye estakhri agar bedoonan ke kasi as ieshom inghadr tarafdari mikoone shayed dar zamane marge man baram tab kone. omid varam manzoore man ro fahmide bashid.
      va man ham nemikham ke dar zendegieh ieshon dekhalat konam.va dar morede in ghaziyeh harfi nemizanam.
      rasti reyhane khanom ye zarboll masal hast ke mige marghane ba tajrobe ra ba dane nemishe be dam andakht.

    • mohammad

      bebakhshid aghaye shirpanjeh man az shoma ye soal dashtam ke khaili ham be javabesh konjkav shodam mikhastam bedonam shoma az che nazari shabihe aghaye estakhri hastid. agar javab bedid lotfe bozorgi be man kardid..

    • زهره

      قیافت افتضاحه عینکاتم خیلی زشته بهت نمیاد درکل مرده شور اون قیافتو ببرن

      پاسخ ها

      • گل پری

        بی سلیقه ی بی تربیت!
        معلوم نیست خودت کی هستی که به اقای استخری (عزیز)حسودیت شده...!

      • بدون نام

        اره

    • سعید

      سلام بچه ها من یه پیشنهاد دارم. شماره عابر محمد رو بگیریم نفری 1000تومن براش واریز کنیم که طفلک بتونه یه کیبورد فارسی بخره. اخه یکی نیست بگه بابا تو که بلد نیستی چرا انگلیسی تایپ میکنی.کامنتاش هم هر کدوم شونصد مترن.چه اعتماد به نفسی هم داره بقیه رو بی سواد خطاب میکنه. من موندم انگلیسی رو چطور پاس کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه سعید جان

    • effat

      nazar man darmorde bazei aghay estakhri moosbat ast.

    • ریحانه

      اره واقعا منم با اقا سعید موافقم

      پاسخ ها

      • نگین

        منم موافقم

    • mohammad

      zohre khanom shoma bisaligheied ma chi kar konim aghaye estakhri az hameye bazigaran khosh ghiafetar hastan.dar zemn kasi az shoma dar morede ghiafeye ieshon nazar nakhast.babate goftane in jomle motasefam vali bayad begam ke moshkel az cheshmaye khodetoone ke zesht mibine na az aghaye estakhri.

    • mohammad

      avalan agha saeed az ghadim goftand ke har ke ba danatar az khod jadal konad ta bedanand ke danast bedanand ke nadanast.
      dar edame bayad begam ke shoma lotf konid va in 1000tomania ro baraye kelas zabanetoon negah darid chon hichi az ingilisi nemidonid va bish az har kase digar niaz darid.man nagoftam ke ingilisi balad nistam balad nistam balke goftam momkene dar bazi az jaha ke havasam naboode eshtebahi horofi ro type karde basham. pas harf too dahane adam nazarid.shoma goftid ke nemidonid ke man che jori ingilisi ro pas kardam dar javabe shoma bayad begam ke shoma kollan adame aghab mandehie hastid man ingilisim khaili ghaviye vali vaghti adamaye bi savadi mesle shoma nemitoonan bekhonan man chi kar konam.
      va behtare bedonid az nazare khaili az dabirane ingilisi hich kasi dar in sean behtar az man nist. ghabel tavajohe bisavadan.va be shoma ham pishnahad mikonam ke khodetoon ro har che zoodtar sabte nam konid va az terme starter shorooa konid.
      agar fekr kardid man senam khaili balast masalan15ya16ya17 bayad begam ke sakht dar eshtebahi.

    • mohammad

      reyhane khanom shoma ke ba agha saeed movafegid bayad begam ke in kare shoma man ro yade ye zarboll masal mindaze ke migan [kasi ke az ahmagh taraf dari konad ahmagh tar az ost.]
      omid varam ke manzooram ro fahmide bashid.

    • mohammad

      bebakhshid reyhane ost eshtebahe dar asl oost be in soorat neveshte mishe. havasam nabood eshtebahi type kardam. mazerat mikham.

    • بدون نام

      بچه بازی شده اینجاها بچه های 12 ساله برید سر درس و مشقتون

    • mohammad

      aghaye karbar negaran nabashid bezarid mahe mehr biad.badesh hatman in kar ro mikonam.
      rasti bachehaye12sale na13 sale.

    • ریحانه

      کاربر گرامی ببخشیدا ولی بتوچه که ما ها چی میگیم بدشم دفه ی اخرت باشه با بزرگترت اینجوری صحبت میکنی خوبه 12 سالتم بیشتر نیس اینقد روت زیاده

      پاسخ ها

      • سعید

        ایول ریحانه خانم. ضایش کردی اساسی.یه جوری حرف میزنه انگار خودش علامه ی دهره

    • mohammad

      reyhane khanom man13salame na12.
      ye bar fekr nakonid ke man adame biadabi hastam. bekhoda man khaili ham baadabam vali shoma ha khaili be man tohin kardid man be shomaha goftam ke tohin nakonid vali shomaha gooshnakardid pas moghasere asli shomaha hastid.
      dar zemn az ghadim goftan ke bozirgi be sean nist be aghl ast.
      va agar be kasi biehterami kardam mazerat mikham.
      omid varam dige harfe badi dar morede man nazanid.manzooram bazi az karbaran bood ke be man tohin kardand.

    • mahsa9

      بچه جون برو دنبال کارو زندگیت سایت شده پر از اسم شما محمد اقا بسه دیگه اه

    • mahsa9

      بچه ها شاهرخ دقیقا چندسالشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مونا

        lمتولد1359این14 مهرکه بیادمیشه33ساله

    • نازنین زهرا

      واقعاواسه دخترایی ک دوستاشتنشونو انقدرراحت واس هرکس حراج میذارن متاسفم... همتون فیگورید...بابابرید دنبال زندگیه خودتون ... کلاهمتون بیخید

    • سعید

      مهسا خانم راست میگه بچه ها این محمد کیه که اصلا ما داریم در موردش صحبت میکنیم. بذارین هرچی دلش میخواد بلغور کنه.همش میخواد نظر همه رو به خودش جلب کنه. شاهرخ استخری متولد 14 مهر 1359.الان 32 سالشه ولی مهر ماه که برسه میره تو33سال.

    • elham

      shahrokh bere khejalat bekeshe ke mohaye dastesh ro tigh mizane va abroohash ro ham bar midare ba shekle zeshtesh. shahrokh zesht tarin adam dar donyast.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اه...اه...اه...!
        الهام برو بمیر بااین نظرت!
        اصلاخودت فهمیدی چی گفتی؟!

    • ریحانه

      مهسا خانوم اقای استخری سال پنجاه و نه به دنیا اومدن یعنی الان 32 و خورده ای سالشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه این دیگه منفی دادن داشت؟
        ایشالا خداشفاتون بده!

    • ریحانه

      بچه ها شما ها از ملیحه و وب خبر دارین؟؟؟
      من که دیگه فکر نکنم اون وب اداره شه به نظر من دیگه اون وب واسه همیشه تعطیل شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وبلاگ رسمی فعال شد

    • somaye

      shahrokh doset daram .

    • mohammad

      reyhane khanom oon web be darde khodesh mikhore. chon hameye matalebesh ro az rooye web lake parastoo khanom copy mikard va ieshon aslan ba aghaye estakhri dar ertebat nistand.va aghaye estakhri hich web laki ro edare nemikonand. va tanha kasi ke ba aghaye estakhri dar ertebate parastoo khanom hastesh chon tooye web lskesh ye mosahebeh ba aghaye estakhri dar mahe ramazan darand.pas doonbale web va maliheh khanom narid. va khedmate yeki az karbaran ke bisavad hast bayad begam agar man nazare digaran ro be khodam jalb konam be man chi mirese .khaheshan az in jor noa harfhaye bi rabt va bimaze nazanid.
      ghabel tavajoheh agha saeed.
      kheyli bebakhshid ha mahsa khanom nazar dadane man be kasi marboot nemishe va man ham ba kare shomaha kari nadaram pas lotfan in ghadr be man nagid ke nazar nadeh.

    • zahra

      خیلی خوب بازی میکنه حیف که فاصله ها تموم شد.

    • mahsa9

      بچه ها فکرکنم این اقا محمد نمیخواد تمومش کنه اگر شما ها جواب ایشون رو ندید دیگه سایت پر از اسم ایشون نمیشه بابا بیخیال این اقامحمد بشین اقامحمد اتفاقا خیلی هم ب من مربوطه البته ببخشیدا اخه بچه جون هنوز دهنت بوی شیر ب بزرگ ترت احترام بزاز افرین پسر خوب

    • mohammad

      mahsa khanom nazar dadane man be shoma che rabti dare.
      baramam mohem nist ke javabe man ro bedan ya na chon man be javabe digaran niazi nadaram man mesle baziha nistam ke montazer javabe kasi basham ta bela fasele javabesh ro bedam.
      va agar man dar in ja nazar midam faghat be khatere aghaye estakhri hastesh.
      babate goftane in jomle moteasefam vali bayad khedmatetoon arz konam ke man ta vaghti delam bekhad va az tarafdaraye aghaye estakhri basham nazar midam va kasi ham nemitoone manea in kar she.
      be joza ye nafar ke esmesh ro nemigiram.

    • mohammad

      lotfan be in address[nertz3.rssing.com]beravid va baad roye gozine ya kadri ke neveshteh[browse all [18 articles]kileek konid va mataleb ro bekhonid ta be harfe man dar morede khanom maliheh va kheylee cheezhaye digar ro bekhonid hamcheneen mosahebeye jadide aghaye estakhri ke yek ghesmatesh ajib bood. agar bekhooneed khoodetoon motavajeh misheed.

    • ساناز

      خـــــــــــــــیلی عالی بازی میکنه

    • سعید

      آخی بچه ها محمد گناه داره. بذارین نظر بده. ولی باید قول بده پسر خوبی باشه و دیگه دری وری نگه من یکی که واقعا حوصله خوندن کامنتای محمد رو ندارم. اگه کیبوردت فارسیه ویندوزت هم فارسی ساز داره چرا فارسی تایپ نمیکنی؟؟؟ اینجوری دیگه تیکه بهت نمیندازن و مجبور نیستی کل کل کنی.... بچه ها تا حالا سابقه داشته که این همه مدت از آقای استخری خبری نباشه؟؟نکنه برای همیشه از صحنه سینما و تلوزیون رفته باشه ؟؟؟؟

    • mahsa9

      بابا ما فهمیدیم انگلسی بلدی هرچقدر دوس داری نظر بده محمداقا فکر کردی ما دشمنای اقای استخری هستیم نه ما هم اقای استخری رو دوسش داریم خیلی بیکارید من برای وقت خودم ارزش قائلم مثل شما نیستم که انقدر نظر بدم فهمیدی پسرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • elham

      khak bar sarat shahrokh.
      6mah gozashteh valee hatta yeh kar behesh pishnahad nashodeh. be in bazigar del nabandid.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای استخری پیشنهاد دارن ولی خودشون راضی نمیشن در هر کاری بازی کنن
        درضمن خاک توسرخودت بی تربیت!

    • zahra

      من یکی از طرفدار های پرو پاقرصتم

    • mahsa9

      اقا سعید واقعا راست میگی برای همیشه از سینما رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • سعید

        نمیدونم گفتم شاید. منم مثل شما بی خبرم. اما امیدوارم اینجوری نباشه

    • mohammad

      mahasa khanom bayad begam ke man hameye karam ro too yeh zamane moshakhas anjam midam va vaghti ham ke karam tamam shod miam va nazarat ro check mikonam pas nasanjide harf nazaneed mahasa khanom. agha saeed man key harfe bi rabti zadam.
      agar be tamaskhor kardane man edame bedid dar vaghea be khodetoon bi ehterami kardid.
      khoda kone aghaye estakhri doore bazigari ro khat bekeshe va az in arse biroon bere.agar be tamaskhor kardane man edame bedin man bazam javabe shomaha ro nemidam. chon man ghader be javab dadane afrade bi adab nistam.
      ghabel tavajoheh agha saeed va mahsa khanom.
      dar zemn shoma tarf dare aghaye estakhri nistid va dar in mored ham shak nadaram

    • سعید

      الهام آخه تو که طرفدار شاهرخ نیستی واسه چی میای تو این وبلاگ. اولا که ابروهاشو برنمیداره چشمای کور شدتو باز کن عکساشو نگاه کن تا بفهمی. ثانیا تیغ کشیدن دست و پا یا هرجای دیگه بدن به جز فک پایین برای مرد هیچ اشکالی نداره. در ضمن شاهرخ هر فیلمنامه ای رو بازی نمیکنه. نمیدونستی بدون

    • mohammad

      khoda kone aghaye estakhri in arse ro tark konan chon fekr namikonam movafagh beshan. akhe ki gofte bazigari shoghl mishe.
      zood ghezavat nemikonam valee in sharayet be zarare ieshoneh har chand ke man dar hadi nistam ke dar morede kareshon harf ziyad bezanam. va faghat az sare del soozi in harf ro zadam.

      پاسخ ها

      • پریا

        آقای استخری آسون بازیگر نشدن که بخوان به همین راحتی کارشون رو کنار بذارن.درضمن خیلیم موفق تر از خیلی از بازیگرای هم دورشون هستن.اشالا که روز به روز موفق ترهم خواهند شد.

    • elham

      pas mard boodan be neshaneye chi hastesh booro saeed khan az in harfa ziyad shenidam
      agar betooni sabet koni ke tigh zadane dast va pa baraye mard khoobe shoma har kari ke begid anjam midam.
      khodavand az mardani ke khod ra shabihe zanan mikonand khashm gir mishavad va baraks.shahrokh well matale bikar va allaf hastesh.jaye shahrokh tooye jahaname.barash moteasefam.heyf ke esme mard rosh gozashtan heyf.va kar haye zanaro anjam mide.
      iam sorry for shahrokh estakhri.
      he is silly and ugly.

      پاسخ ها

      • پریا

        خوشم میاد هر کی می خواد از شاهرخ استخری بد بگه یه چیزایی میگه که هر بچه 2 ساله ایم میفهمه دروغ ومسخرس!
        یکی می گفت چرا شاهرخ استخری کرم برنزه می زنه به صورتش!!!
        از بس این پسرماهه وهیچ خصوصیت بدی توش پیدا نمی کنن مجبور میشن دست به دامن همچین مضخرفاتی بشن!
        آخه مگه شاهرخ مثل تو دیوونست که موهای دستشو تیغ بزنه!؟اون در حالت عادی به اندازه ی کافی جذاب هست ونیازی به خودنمایی نداره.جهنمم جای توئه که همچین دروغایی رو درمورد هنرمند مملکت درمیاری!

    • mohammad

      pariya khanom manam in ro midonam vali in oozaa be zarare ieshon tamam mishe va agar in sharayet be in soorat pish bere ieshon tarafdarashon ro kam kam az dast midan pas behtare az in arse khodeshon ro kenar bekeshan.shoma goftid ke ieshon az bazigaraye ham doorashon movafagh tar boodan bayad begam ke shoma nabayad bazigarane khoobi mesle aghaye mehdi mahani va hossein mehri ro faramosh konid chon az aghaye estakgri movafagh tar boodan. pas khaheshan zood ghezavat nakonid. key mikhan movafagh beshan1mahe dige ya na1sale dige.
      be nazaram man ieshon bayad edame tahsil bedan chon shanse ieshon baraye movafaghiyat dar in arse kheyli kame. az goftane in jomalat moteasefam.
      man nemikham baraye ieshon takleef moshakhas konam valee in cheezi hastesh ke bayad aghaye estakhri be paziratesh..

      پاسخ ها

      • پریا

        اگه تعریفمون از طرفدار یکی مثل شما باشه بله ممکنه کم کم طرفداراشون رو از دست بدن!ولی ما طرفدارای واقعی هرگز پاپس نمی کشیم و درهر شرایطی طرفدار ایشون می مونیم!
        آقای استخری تحصیلات دانشگاهی دارن،اگه نمی دونی بدون!
        آقای استخری فعالیتشون رو در این عرصه ادامه میدن وایشالا روز به روز هم موفق تر خواهند شد به کوری چشم حسودا وبد خواها!!!

    • شهاب

      محمد اگر یک کلمه دیگه حرف بزنی خودت میدونی حال همه رو داری به هم میزنی.وقتی سنت کمه و بلدنیستی حرف بزنی حق نداری با بزرگترات کلکل کنی.برو هر وقت بزرگ شدی بیا نظر بده.آفرین پسر خوب

    • ریحانه

      بچه ها سلام...
      اقای استخری توی سریال جدید اقای سهیلی زاده دارن بازی میکنن اسم سریالم بی خانمان.بعدشم الهام خانوم اقا سعید راست میگه تو که از اقای استخری خوشت نمیاد دیگه تو وبلاگایی که به ایشون مربوطه نیا

      پاسخ ها

      • پریا

        حضور آقای استخری در این سریال کنسل شده دوست عزیز
        خودشون توی اینستا گفتن
        راستی توهمون ریحانه ای که تو وبلاگ رسمی بعد اسمت :)) ميذاری؟

    • سعید

      سلام بچه ها. وبلاگ رسمی بروز شده پست خرداد ماه فعاله. قابل توجه بعضی ها. در ضمن محمد تو نمیخواد در مورد آقای استخری اظهار نظر کنی.

    • ریحانه

      بچه ها این محمد اگه حرفی میزنه اندازه عقلش میزنه شما زیاد جدی نگیرید بچه ست دیگه

      پاسخ ها

      • پریا

        ریحانه جان من از شما خواهش می کنم دیگه جواب ایشونو ندی تا اونم حرفی برای زدن نداشته باشه،کل صفحه شده اسم محمد تازه کامنتاشم کامنت نیست که طوماره!اونم به انگلیسی واقعا خوندنش حوصله می خواد!!

    • ریحانه

      نه پریا من اون نیستم من همه جا همین اسمو مینویسم

    • ساناز

      زهره ما که نمیام بگیم اون میاد این چیزارو میخونه چون که ماطرفداراشیم عاشقشیم میمیریم براش اگه ناراحتی نیا اینجاااا خواهشا

    • زهره

      حالا شاهرخ چه ازدواج کنه چه نکنه اگه ازدواج کرده خوش بخت بشه اگه هم نکرده نمیاد شماهارو بگیره که ای بابا

      پاسخ ها

      • مونا

        دمت گرم حرف حساب زدی

    • سعید

      ای بابا شما چه گیری دادین به ازدواج شاهرخ. هرکسی یه قسمتی داره. شاید قسمت شاهرخ اینه که تا آخر عمرش مجرد بمونه شایدم به همین زودیا شیرینیشو خوردیم. بابا بی خیال برین دنبال زندگیتون.به قول معروف به فکر نون باشین که خربزه آب است

    • دوستدار تومريم

      سلام عشقم شاهرخ جون من به خاطر تو از شوهرم جدا شدم واميدوارم توهم منو واقغا مثل خودم دوست داشته باشي كه من به خاطر تو زندگي مو خراب كردم وواسه خودم يك سراب ساختم من از تربت حيديه هستم

      پاسخ ها

      • پریا

        متاسفم برات
        منم خیلی دوسش دارم،درحد بازیگر مورد علاقم ولی شما واقعا دارین آیندتونو نابود میکنین...

    • رضا

      منم چهره ام کپ شماست حتی یه کوچولوخوشگلتر

    • مینا

      من خیلی شما اقی استخری رودوست دارم یکی ازدوستام که واسه شما میمیره میشه شمارتون رو به من بدین؟؟؟؟؟؟؟

    • mahsa9

      مینا خانوم فک کردی اقای استخری شمارشو ب شما میده واقعا که چقدر شماها تخیلی هستیداه اه اه بی جنبه ها اقا رضا شما چقدر اعتماد ب نفس دارید بابا خوشکل بسه مریم جان فک کردی الان اقای استخری میان با شما ازدواج میکنن انقدر دورو برش دختر هست پس در ارزوی ازدواج با اقای استخری بمونید گلم

    • ساناز

      منم عاشق شاهرخ استخری هستم ولی همچین توقعی ندارم که باهاش ازدواج کنم یا شمارشوبهم بده بعدشم اقای شاهرخ استخری نمیاد بشینه این مزخرفات شماروبخونهok؟

    • شاهرخ

      سلام مرسی ازنظراتتون.

    • مریم و فاطمه

      غلط کردین گفتین زشته دوست دارم قیافه ی خودتونو ببینم معلوم نیست چه گوریل هایی هستید ما کسائی هستیم که جونمون واسه شاهرخ در میره اگه یه بار دیگه بهش چیزی بگین یه چیزایی میشنوین که نباید بشنوین

    • سعید

      واقعا براتون متاسفم نمیدونم چی بهتون بگم.IQتون در حد زیر صفزه.من نمیدونم این دخترا چی تو فکرشون میگذره. مردا دو دستن یه عده ای زن دارن یه عده ای عقل دارن. پس شاهرخ جزء دسته دومه. ایول شاهرخ دمت گرم. تاآخر عمرت مجرد بمون

      پاسخ ها

      • پریا

        مجرد نیست زن داره...
        تازه بعضیا که میگن بچه هم داره،یه دخترکوچولو!

    • شاهرخ استخحری

      مرسی از نظارتتون ممنون

    • mohammad

      اول از همه جواب کسانی که به من بی احترامی کردند.
      اقا شهاب چرا در کاری که به شما مریوط نیست دخالت می کنید.می دونید شنیدن حرف های من برای شماها سخت هستش چون هیچ وقت حقیقت رو نپذیرفتید و از نظر من شما بیمار هستید واقعا برات متاسفم و امیدوارم حالت خوب شه.راستی اقا شهاب یا حرفی بزن که از خاموشی بهتر باشد یا خاموش باش.من حرف زدن رو از همه ادم ها بهتر می دونم حتی اداب حرف زدنو.
      خانوم ریحانه بیات من اون نظر شما رو که به من بی احترامی کردید نشان دهنده جاهلیت شما بود و من ضریب هوشیم خیلی هم بالا هستش و همچنین این که خیلی باهوشم همه رو مثل خودتون جاهل تصور نکنید ریحانه خانوم.
      می دونید پریا خانوم شما گفتید بهترین بازیگر مملکت اقای استخری هستش و من در جواب شما باید بگم که از قدیم گفتن حتی بهترین شناگران غرق می شوند. چه برسه به اقای استخری.امیدوارم منظورم رو فهمیده باشید.
      من هم می دونم که ایشون تحصیلات دانشگاهی دارن ولی منظورم این بود که باید درسشو ادامه می داد در دانشگاه .واقعا برای اقای استخری متاسفم چون یازیگری شغل مناسبی نیستش و باید ادامه تحصیل می دادن واقعا براش متاسفم.

    • mohammad

      پریا خانوم اولا من گفته بودم که اگر اقای استخری با این اوضاع پیش برن محبوبیت خودشو در میان مردم از دست میده. در واقع منظور من دیگران بود نه خودم.و باید بگم که اقای استخری برای من جایگاه محفوظی دارن اگر نمی دونستید حالا بدونید.شماها فکر می کنید که طرفدار واقعی اقای استخری هستید باید بگم که اشتباه می کنید چون شماها با دست های خودتون اقای استخری رو در معرض خطر قرار می دهید بهتون بر نخوره شما ها که خودتون رو طرفدار اقای استخری می دونید باید به شماها بگم که طرفدار واقعی اقای استخری فقط من هستم نه شماها.قابل توجه همه کاربران.
      و شماها هم باید بپذیرید که اقای استخری در این عرصه هیچ موفقیتی کسب نمی کنن.
      و خواهشا بی احترامی نکنید.شماها طرفدار اقای استخری نیستید و نخواهید بود.

    • سعید

      محمد تو همچنان متاسف باش تا اموراتت بگذره تو نمیخواد برا شاهرخ دلسوزی کنی اون خودش بهتر میدونه چیکار کنه چه عجب بلاخره یه دفعه فارسی نوشتی . اگر شاهرخ زن داره پس چرا این دخترا ول کنش نیستن. بابا برین دنبال زندگیتون چیزی که زیاده شوهر. تا چند روز پیش میگفتن زن داره حالا پریا میگه بچه هم داره. لابد فردا هم میگن دخترشو شوهر داد.من که تا حالا هیچ دلیل محکمی ندیدم که ثابت کنه شاهرخ ازدواج کرده. ولی براش آرزوی خوشبختی میکنم

      پاسخ ها

      • پریا

        منم قضیه ی زن وبچه رو فقط شنیدم وگرنه مطمئن نیستم.
        منم مثل شما در هر صورتی براشون آرزوی خوشبختی وموفقیت می کنم وکاملا باهاتون موافقم
        اینم تنها به این دلیله که هوادار واقعیم

    • پریا

      من نگفتم شاهرخ بهترین بازیگر ایرانه،گفتم نسبت به بازیگر های هم دورش موفق عمل کرده؛خواهشا تا چیزی رو درست متوجه نشدین اظهار نظر نکنین!
      اینم که شاهرخ به مرور زمان طرفداراشو از دست میده رو هم قبول ندارم؛شاهرخ خیلی وقته که از روزای اوجش فاصله گرفته،ولی همچنان یه سری طرفدار ثابت داره که تعدادشونم کم نیست .الانم اگه پرطرفدارترین نباشه مطمئن باشید که یکی از پر طرفدار ترین بازیگرای ایرانه.
      یعنی چی بازیگری شغل مناسبی نیست؟!قرار نیست که همه درس بخونن دکتر مهندس شن! جامعه به همون اندازه که به افراد تحصیلکرده احتیاج داره به بازیگرم احتیاج داره.
      ضمن این که من مطمئنم آقای استخری روزهای طلایی بسیاری در این عرصه پیش رو دارن،شهاب حسینی وحامد بهدادم که مادر زاد ستاره به دنیا نیومدن!اوناهم از یه جایی شروع کردن دیگه!
      آفرین به هوادارای واقعی مثل شما که با حرفاشون دارن هنرمند محبوبشونو تخریب می کنن

    • mohammad

      پریا خانوم ولی شما گفتید هنرمند مملکت که این جمله شما باعث شد که من این را به صورت این که منظور شما رو در مورد اقای استخری که بهترین بازیگر هستش برداشت کنم وگرنه من حرف نسنجیده نمی زنم و نخواهم زد.پریا خانوم شما تصور کنید که اگر یه بازیگری شش ماه و هشت روز ازش خبری نباشه و حتی یه کار منظور[بازی کردن فیلم یا سریال]نداشته باشه بازم می تونه موقعیتش را حفظ کنه.به هر حال اقای استخری با این وضعیت طرفداراشو از دست میده مخصوصا که طرفداراشون فهمیدن اقای استخری ازدواج کردن
      که کاملا به ضررشون تمام میشه.اقای حسینی بازیگری خوبی هستن ولی اقای بهداد اصلا بازیگر خوبی نیستش و همچنین اینکه اصلا ستاره نیستش و تا جایی که می دونم از این که بازیگر شده پشیمون هستش.
      من به این دلیل میگم بازیگری شغل مناسبی نیستش که اگر یه بازیگر محبوبیتشو از دست بده یا براش اتفاقی بیفته به ضررش نمام میشه به نظر شما اگر یه بازیگر شش ماه بیکار باشه چه اتفاقی پیش میاد.من اگر هر چی میگم از روی دلسوزی برای ایشون هستش وگرنه منم دوست ندارم که ایشون این عرصه [بازیگری] رو ترک کنند ولی با این شرایط ادامه دادان به ضررشون هستش.واقعا از گفتن این جملات متاسفم. ولی چه میشه کرد باید حقیقتو که هر چی هم باشه باید پذیرفت.

    • سهیلا

      سلام من اولین بار هستش که نظر میدم می خواستم یه سوال بپرسم ایا شاهرخ واقعا سیگار می کشه یا نه.

    • ریحانه

      منم شنیدم اقای استخری دختر دارن و اسم دخترشونم روشا.ولی اینا همش شایعه ست ما که هنوز نمی دونیم اقای استخری ازدواج کرده یا نه چه برسه بخواد بچه شم به دنیا اومده باشه.شماها هم خودتونو نکشید بالاخره خود اقای استخری میگه که ازدواج کرده یا نه.ایشا... که ازدواج کرده باشن چون مجرد بودن اونم تا اخر امر خیلی سخته.

    • mahsa9

      ÷ریاجون این اقامحمد رو بیخیال این دوس داره نظربده ی کمی حالش بده

    • دوست الهام

      بمیری شاهرخ با اون قیافت.می دونید شاهرخ خوشگل نیست اگر شاهرخ رو جلوی خونتون بزارید به جای اشغالاتون مامور های شهرداری حتی نگاش هم نمی کنن..با باباش قهر کرده و اومده توی خونه مجردی نشسته.معلوم نیست که حالا که بیکاره چه غلطی می کنه.تو مدرسه هم دانش اموز تنبلی بوده.
      شاهرخ جهنمی است. حداقل ابروهاتو برندار دیگه دستاتم تیغ نزن.. از طرف دوست الهام ملیکا جعفری.
      good bye.

    • دوست الهام

      یه چیزی یادم رفته رفته بودم که بگم این که پریا اون چشمای کور شدتو وا کن و ببین که چرا دست های شاهرخ مو نداره بعد حرف بزن. ابرو مرد ها رو برده ما شاالله ابرواشم بر می داره چقدر هم زیبا.ابرو رو بی خیال میشم ولی دستاشو نگاه وقتی استیناشو بالامیزنه کاملامعلوم هستش که دستاشو تیغ میزنه تا کسی نگه دستاش مو داره پدر مادرشبهش چیزی نمیگن.اگه یکی از شماهاثابت کنه که شاهرخ دستاشو تیغ نمیزنه حذفام رو پس می گیرن و تا اخر عمر ازش طرفداری می کنم یا هر چیزی که شما بگین.
      سعید تو فیلما اگر دقت کنی ابروهاشو برداشته توی چند تا عکس هم همین طوری بود.

      پاسخ ها

      • ميترا

        من ميخوام بدونم به تو چه ربطي داره؟؟؟ دفعه ي بعد مياد از تو اجازه ميگيره.....

    • سعید

      دوست الهام یا الهام یا هرکی که هستی میخوام طرفدارش نشی سدسال سیاه. فکر کردی کی هستی. شاهرخ اینقدر طرفدار داره که اصلا به تو احتیاجی نداره.تو هر جور میخوای فکر کن.درضمن هرکسی مسعول کارای خودشه تو نمیخواد به فکر بهشت و جهنمش باشی معلوم نیست قیافه خودت چه جوریه کا این قدر از شاهرخ ایراد میگیری حیف که نویسنده وبلاگ تایید نکرد وگرنه اون سری یه جواب دندون شکن برات نوشته بودم. این محمد هم چقد خودشو تحویل میگیره. آقای IQاین نظراتت رو یکم خلاصه کن هر کدومش اندازه یه طوماره.

    • mohammad

      اقا سعید شما بیش از حد دارید به من توهین می کنید.چرا هرجیزی را به من اختصاص میدی.راستی باید بگم که شما بیش از حد بی سواد هستید شما اول برید فارسی یاد بگیرید بعد در باره ی خلاصه کردن نظرات من اظهار نظر کن.چون برام ضرر داره که با ادم های بی سواد بحث کنم هر چند که شما لیاقتشو ندارید که با من بحث کنید. iq هم خودتی دیگران را همانند خودت فرض نکن. اقا سعید دوباره بهت میگم بی احترامی نکن خواهشا.

    • ریحانه

      خیلی درگیرید.محمد توام تمومش کن دیگه حال همه رو به هم زدی.تو فک کردی همه میان این داستانایی که مینویسی رو میخونن نه اقا هیچ کسی حوصله ی خوندن این شر و ور رای تو رو نداره

    • mohammad

      ریحانه خانوم منظور شما از داستان چیه من چه داستانی را ساختم شما در مورد چی حرف می زنید.
      من نمی خواهم با کسی بحث کنم اگر شماها به من بی احترامی نکنید من با شماها کاری ندارم. ریحانه خانوم چرا شما اینقدر از اقا سعید طرفداری می کنید هر چند که به من مربوط نمیشه ولی اگر دقت کرده باشید این اقا سعید بود که این بحث را شروع کرد نه من وگرنه من وقتم با ارزش تر از این حرفاست که بیام با دیگران بحث کنم. حرف های من شر و ور نیست بلکه همشون حقیقت دارن ولی برای شماها تلخه. ریحانه خانم از قدیم گفتن که ممکن است که به حقیقت توسری زد ولی هرگز نمی توان خفه اش کرد.بر ای شما و اقا سعید متاسفم. شما هر اسمی که دوست دارید برای حرف ها یا نظرات من بگذارید مهم این هستش که حرف های من حقیقت دارن. قابل توجه همه.

    • ریحانه

      اقا محمد من نمیخواستم جوابتو بدم.ولی باید بگم که اینو بدون که من هیچ وقت از اقا سعید طرفداری نکردم.

    • نگین

      خوبه

    • سعید

      چیه محمد به تریج قبات برخورد گفتم IQ. مشخصه کی بی سواده. آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است.نیازی نیست که ریحانه خانم ازم طرفداری کنه چون من حرف حق رو زدم.اگر دقت کرده باشی همیشه انگشت بچه ها تو چشم تو بوده و هست. پس به جای اینکه به دیگران بگی بهم توهین نکنید برو خودتو اصلاح کن که اینقدر تیکه بارت نکنن وگرنه 100 سال سیاه من آدمایی مثل تو رو تحویل هم نمیگیرم چه برسه به اینکه بخوام در موردت نظر بدم.

    • اوان

      من عاشق و ديووووووووووووونه ي شاهرخم واز طرفداران صد اتيشه و هميشگي ايشون هستم تولدشون مبارك

    • ریحانه

      سلام سلام سلاااااام به دوستان.
      تولد اقای استخری و رو به همه مخصوصا به خودشون تبریک میگم.ایشا... 150 ساله بشن.امید وارم همیشه ی همیشه موفق باشن.به امید روزی که دوباره اقای استخری رو باحضور پر افتخارشون توی تلوزیون ببینیم.
      مبارک همه باشه.بای بای

    • mohammad

      من نمی خواستم که امروز 14 مهر با کسی بحث کنم ولی حالا مجبورم.
      اقا سعید چند بار بهت بگم که بحث کردن با شما برام افت داره ولی باید جواب بی احترامی هایی که به من کردی را بگیری خوب معلوم هستش که شما بی سوادی چون صد به این صورت نوشته می شه یه کلمه دیگر را هم اشتباه نوشتی که حالا خوب نیست جلوی دیگران بگم. و اون ضرب المثل را باید واسه خودتون بگین نه برای دیگران.
      به نظر من شما نمی دونید حرف حق چیه و نخواهی هم دانست پس خواهشا شما اصلا در جملات و حرفاتون از کلمه حق و حقیقت استفاده نکنید. شما و ریحانه خانوم و مهسا خانوم با من مخالفید نه دیگران و اصلا به حرف دیگران توجه نمی کنم چون اگر بخوای به حرف دیگران گوش بدی اونا زیاد حرف می زنن.من در باره ی خودم از شما نظر نخواستم هر چند که شما لیاقت نداری در باره ی من نظر بدی . راستی یه دلیل دیگه که ثایت کنم که شما بی سوادی این هستش که شما اسم نویسنده وبلاک پاتوق عاشقان شاهرخ استخری را اشتباه نوشتی ماحبه که اسمشون صاحبه بود نظرات شما را هم خوندم اونجا. واقعا سوال های بی ربطی بودند. متاسفم برات اقا سعید حداقل اسم دیگران را درست بنویس اگر بلد نیستی بگو بهت یاد بدم.
      اقا سعید من از شما درخواست می کنم که دیگه اینقدر با من بحث نکنید چون دلیلی نداره.
      هم من و هم شما طرفدار اقای استخری هستیم باید با کسانی بحث کنیم که به ایشون توهین می کنند نه با خودمون. به هر حال تصمیم با شماست.

      پاسخ ها

      • zahra

        خیلی بیکاری

        من که حوصله خوندن این چرت وپرت ها رو نداشتم

    • ساناز

      تولد عشقم مبارک

    • ساناز

      تولد عشقم مبارک

    • سعید

      تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر .شاهرخ جون تولدت مبارک انشاالله همیشه توزندگیت موفق و سربلند باشی

    • اوان

      با ارزوي بهترين ها براي تنها عشقم شااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهي جون اميدوارم 200 ساله بشن تولدشون مبارك

    • سناره احمدی

      سلام دوستان یه خبر دارم براتون. اینکه شاهرخ دوباره از ناحیه کتو اسیب دیده اگر باور نمی کنید از ملیحه بپرسید که با شاهرخ در ارتبلاط هستش باید کتوشو جراحی کنه. من از نویسنده پاتوق عاشقان شاهرخ استخری شنیدم با هم دوست صمیم. ولی برید از ملیحه بپرسید تا حرفمو باور کنید.

    • بدون نام

      خيلي قيافش مسخره اس واقعا چرت و.............................................................................

      پاسخ ها

      • کاربر2

        تو خوبی...!

    • اوان

      برايت صد شاخه گل رز مي فرستم وبروي تك تك گلبرگ هاي ان مينويسم شاهرخ جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان تولدت مبارك احبك.دوستت دارم i love you.

    • سعید

      جواب محمد. آقای IQ کامنتت اینقدر طولانی بود که حوصله نداشتم بخونمش. هنوز بچه ای که بخوای با من بحث کنی برو با بزرگترت بیا. درضمن دارن افغانی ها رو جمع میکنن حواست باشه. برو مشقاتو بنویس بچه جون . بوس جیش لالا یادت نره.

    • سعید

      خداروشکر بلاخره مشخص شد که شاهرخ ازدواج کرده. قابل توجه اونایی که تو فکر ازدواج با شاهرخ بودن. متاسفانه آرزوهاتون برباد رفت برین دنبال کیس جدید باشین بذارین شاهرخ زندگیشو بکنه.از شنیدن این خبر بی نهایت خوشحال شدم. برآشون آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم

    • mohammad

      جواب اقا سعید.اقا سعید شما اصلا ادم اجتماعی نیستی. فکر کردی من خوشم میاد باهات بحث کنم
      سخت در اشنباهی اصلا وقتی گاهی اوقات به این سایت سر می زنم و بعد اسم شما را می بینم اصلا افسردگی می گیرم. چه برسه بخوام باهات بحث کنم. و در باره ی اینکه به من میگی افغان در جوابت باید بگم از قدیم گفتن بر الاغ اگر بال و زرین هم بنهی باز همان الاغ است. باید بهت بگم من ایرانیم اگه خودت ابرانی نیستی دیگرانو مثل خودت فرض نکن پنج انگشت مثل هم نیستند.اگه بخوای به بحث کردن با من ادامه بدی ابروت میره.چون هر کس با داناتر از خود جدل کند تا بدانند که داناست بدانند که نادانست. چقدر شما بی ادبی. راستی اقا سعید واسه نهضت سواد اموزی ثبت نام کردی یا نه.
      من هر نظری که بدم به شما مربوط نیست تو کار ادم های باهوش دخالت نکن. این که به من میگی iq برام مهم نیست چون این حرفو یه ادم بی سواد و جاهل از روی نادانی می زنه و هیچ کس به حرف های چنین ادمی گوش نمی کنه.

    • ریحانه

      امید وارم همراه همسرشون خوشبخت بشن.

    • ساناز

      شاهرخ ازدواج کرده جدی میگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • شهاب

      برای سعید.سعید جان تو کوتاه بیا و چیزی به محمد نگو نا اونم بهونه ای نداشته باشه که جواب تو را بده. به حرفاش توجه نکن . ولی تو هم زیادروی کردی بهش یه کوچلو بی احترامی کردی ازت خواهش می کنم دیگه اصلا جوابشو نده. هر چند به خودت مربوط هستش ولی تو به بزرگیت ببخشش و کوتاه بیا . قول میدی این کارو بکنی.ابن خواست همه کاربراست.قبول کن لطفا.

    • ریحانه

      بله ساناز خانوم 2 ساله

    • ميترا

      من درگير اينم كه چه جوري تونست 2سال پنهان كنه؟

    • ریحانه

      اره منم درگیر همین موضوعم.اخه بازیگرا تا هر کاری میکنن دو روز بهدش عالم و ادم میفهمن دیگه چه برسه به 2 سال.
      امیدوارم خوشبخت بشن.

    • zeynab

      اتفاقاتی که در وبلاک رسمی افتاده تقصر ملیحه هست. برید تو وبلاک رسمی قسمت نظرات صفحه ی 4 بزنید اسممو به فارسی نوشتم بعد نظرمو بخونید بعدش بخونید چه جوابی به من داده.

    • ریحانه

      زینب خانوم جواب بدی بهتون نداده که.

    • ساناز

      ریحانه جان چرا پس کسی چیزی نمیگفت تواین2 سال. یهو بعد2سال همه فهمیدن مگه میشه؟!؟!؟؟!!!!!!!؟؟؟وایـــــــــــــــــــی

      پاسخ ها

      • ميترا

        اينا رو ولش كن حالا من درگير اين نظر توي وبلاگ رسمي ام كه گفت پدر شدنت مبارك!!!! من آمادگي اين همه شوك رو ندارم.

      • پریا

        من كه خيلي خوشحالم وبهشون تبريك ميگم

    • ریحانه

      زینب نظرتو خوندم.من اول مال اون یکی زینبو خونده بودم

    • سعید

      سلام شهاب جان. اون هم قبلا چند بار به من بی احترامی کرده بود. ولی الان که خودم بهش فکر میکنم میبینم اصلا در حدی نیست که من بخوام باهاش بحث کنم.ازاین به بعدهم به خاطر شما و بقیه بچه ها جوابش رو نمیدم شاید باورت نشه ولی من کامنتاش روهم نمیخونم.خوشحالم که با من هم عقیده اید.واقعا خیلی عجیبه نمیدونم چطور این همه مدت شاهرخ ازدواجش رو مخفی کرده به خصوص که هنرمند هم هست. به نظرمن کسانی که به وبلاگ تقلبی شاهرخ پول دادن واقعا نادون بودن. من نمیدونم سر چه حسلبی این کارو کردن ولی بازم خدارو شکر که لو رفتن. زینب خانم نظر شما محترمه ولی به نظرمن حق با ملیحست

    • zeynab

      ریحانه جان گفتم که قسمت نظرات صفحه ی 4 بزن اسممو به فارسی نوشتم و در باره ی اینکه چرا پست های دیگه تو وبلاک نمیزارن از ملیحه پرسیدم
      ولی جوابشو شماها هم بخونید.وقتی دیدم ملیحه چنین جوابی به من داده فهمبدم این نوع تغییر در وبلاک تقصیر اون هستش. دوستان حتما بخونید.

    • ریحانه

      اخه من خودم تو یه این یه سال اخیر این خبر از چند نفر نفر شنیم.یکیش اقای علی ضیا پارسال توی یکی از برنامه هاشون گفتن اقای استخری ازدواج کرده و خونه هم خریدن و همسرشونم از لندن اومدن

    • zeynab

      سلام به همگی. موضوع کتو شاهرخ دروغه باور نکنید. صاحبه چنین دوستی با اسم ستاره احمدی نداره.
      اونا می خوان علیه شاهرخ شورش کنن.
      دوستان حرف چنین کسانیو باور نکنید جون اونا از موضوع ازدواج شاهرخ ناراحتن یه این دلیل می خوان شورش کنن. ما باید جلوشونو بگیریم.

    • mohammad

      چقدر ناراحت کننده است که شش ماهو نوزده روز اقای استخری را در تلویزیون و سینما ندید.یعنی هیچ فیلم نامه ای برای ایشون مناسب نیست که ایشون قبول کنن.بعضی ها می گفتن اقای استخری موفق میشن ولی من حالا یه کوچولو در این باره تردید کردم و خدمت بعضی ها هم باید بگم که اقای حسین مهری از اقای استخری موفق تر هستن. خیلی دوست دارم بدونم حالا اقای استخری در این شرایط می خوان چیکار کنن واقعا جالبه.و اگر تصمیم بگیرن عرصه سینما را ترک کنن عاقلانه ترین کار را کردن. و اصلا هم جای تعجب هم نداره.و با شرایطی که در وبلاک رسمیشون انجام دادن خیلی ها از این کار ناراحتن حتی صاحبه خانوم که مدیر وبلاک پاتوق عاشقان ساهرخ استخری هستش.خیلی دلم می خواد بدونم اقای استخری به چه صورت می خواد این اتشی را که بر پا کرده خاموشش کنه.واقعا جالبه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من نمی دونم شما چه اصراری دارین آقای حسین مهری رو با ایشون مقایسه کنین!
        اتفاقا آقای استخری خوشون توی یکی از مصاحبه هاشون گفتن که از بازیه حسین مهری خوششون می یاد!(آخه ادم اینقده متواضع که از کوچیک تر از خودش تعریف کنه!)
        ایشالا هردوشون موفق باشن،منم از شما بدون هیچگونه توهینی خواهش می کنم این بحثی که آقای اسنخری باید با بازیگری خداحافظی کنه رو تمومش کنید.ایشون خودشون صلاح کار خودشونو بهتر می دونن.

    • mohammad

      چند لحظه پیش که تو وبلاک رسمی بودم قسمت نظرات یه چیز عجیب خوندم.اینکه وقتی ریحانه خانوم از ملیحه خانوم پرسیده بودند که واقعا اقای استخری پدر شدندو ایشون هم جواب داده بودند بله.
      واقعا خشکم زد وقتی چنین چیزیو خوندم.
      واقعا عجیبه. هر روز یه اتفاق جدید برای ایشون می افته.
      معلوم نیست چند روز دیگه می خوان چی بگن.

    • بدون نام

      پدر شدنشون که خیلی اتفاق خوبیه،ناراحتی نداره که،مبارکشون باشه

    • zahra

      این همه شوک واقعا سخته

      پدر هم شده دیگه هیچی

      کمرم شکست


      خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      هیچ آتیشی به پا نشده عشقش کشیده زن بگیره،بچه دار شه مگه گناهه!
      بعضیا یه چیزایی میگن آدم شاخ در میاره!حالا اگه دختر بودی می گفتیم شکست عشقی خورده ،شما که پسری دیگه چرا؟!

    • ریحانه

      بچه ها شما چرا اینقدر موضوع رو بزرگ می کنید.بالاخره هر کسی که ازدواج می کنه باید یه روزی ام بچه دار شه دیگه.بعدشم من از همون روزی که توی وبلاگ رسمی نوشت اقای استخری 2 ساله ازدواج کردن من حدس زدم اقای استخری بچه دار شدن ولی نمی خوان موضوع ازدواجشونو و بچه دار شدنشونو یه دفه بگن.
      اقای استخری بچه دار شدنتون هم مبارک باشه.

    • ساناز

      وااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!کی پدر شدن؟!!!!!هم ازدواجشون مبارک باشه هم پدر شدنشون امیدوارم خوشبخت بشن.آدم شاخ در میاره خو........یهو هم فهمیدیم هم ازدواج کردن هم پدر شدن!!!!!!!!!!!!

    • زهرا عاشق یه ستاره

      آقای استخری من واقعا عاشقتم.به این سن رسیدم هنوز هیچ کسو جز شما تو دلم راه ندادم.خوابتونو همیشه میبینم وهمیشه به یادتم.واقعا نمیدونم چی کار کنم.یه روز دوستم گفت دیوونه ای عاشق یکی شدی که بهش نمیرسی منم گفتم این عشق زیباست به خدا دوست دارمممممم.ولی خوش باشی

    • سعید

      بابا ایولا شاهرخ. کلک بچه دار هم شدی و رو نکردی. کاش حداقل یه عکس از دخترت میذاشتی تو وبلاگ ببینیم چه شکلیه به خودت رفته یا به خانمت. به هر حال مبارک باشه خوشبخت بشین. آخه شاهرخ بچه دار هم بخواد بشه باید بیاد از شماها اجازه بگیره؟؟هر کسی اختیار زندگی خودش رو داره. شاهرخ جون بازم بچه دار شین که اینا از حسودی بترکن امیدوارم بعدیش پسر باشه کپی ژنتیکی خودت هم باشه

    • ریحانه

      اقا سعید شما از کجا میدونید که بچه ی ایشون دختره؟؟؟

    • zeynab

      سلام. من یه سوال داشتم من هر کاری کردم که روی نظر یکی از کاربران پاسخ بدم نشد دلیلش چی می تونه باشه
      لطفم بهم کمک کنید.
      من به چه صورت می تونم روی نظرات کاربران پاسخ بدم.

    • سعید

      ریحانه خانم من نمیدونم بچشون دختره یا پسر ولی قبلا پریا خانم گفته بود بچشون دختره .ولی خب بازم معلوم نیست چون اونم یه چیزی همینجوری شنیده بود. دختر یا پسر بودنش فرقی نمیکنه. مبارکشون باشه

    • صبا

      خوش بحال كسايي كه وقت دارن اين همه حرف بزنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      بچها ببينين ازي كجا به كجا رسيديم از خوشگل بودن تا بچه دار بودن شاهرخ بسه بذارين بدبخت زندگيشو بكنه................

    • روجان

      چرا فیلم بازی نمی کنی شاحرخ جون

    • ملیکا

      واقعا من نمی دونم باید بگم اقای استخری یا خانوم استخری.
      امیدوارم منظورمو خوب فهمونده باشم.

    • ملیکا دوست الهام

      من که دخترم خودمو زیاد ارایش نمی کنم.
      اینو نگاه چه کارا که نمی کنه.
      در واقع الهام جون ادرس این سایتو به ما داد تا از حرفش حمایت کنیم و نظر الهام جون نظر ما هم هست.
      واقعا واسه زنش متاسفم.زنش مرد نگرفته بلکه اشتباهی زن گرفته. منظورم شاهرخ هستش.
      چقدر زیبا هم ابروهاشو بر میداره.
      ارایشگرا زن جلوش باید سر خم کنن.
      فکر کنم شاهرخ اپلاسیون میکنه.
      جل الخالق.
      شاهرخ ججججججججججهههههههههههننننممممیی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه تو که هوادارش نیستی برای چی اسم شاهرخ استخری رو سرچ می کنی و می یای توی وب وسایتای مربوط به شاهرخ؟!؟!
        به این میگن آدم روان پریش!!!

    • سعید

      ملیکا نظرتو نگه دار واسه خودت . به تو و الهام ربطی نداره که شاهرخ چیکار میکنه. شرط میبندم اگر میومد خواستگاریت با سر قبول میکردی. گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده. نمیدونم دیگه چجوری باید ضایت کنم که از رو بری.اصلا واسه چی میای تو این وبلاگ؟؟

    • ریحانه

      واقعا برا ادمایی مثه ملیکا و الهام و امثال اینا متاسفم مردم کشورای دیگرو میبینم چقدر به بازیگراشون احترام میزارن چه قدر ارزش قائل میشن ولی شماها همش میشینین هزار جور عیب و ایراد میچسبونید به طرف تا ابرو شو جولو همه ببرین شماها واقعا خجالت نمیکشین
      اخه به شماها چه که ایشون چیکار میکنه اصن ایشون هرکاری میخواد بکنه باید بیاد از شماها اجازه بگیره

    • مهدیه

      شما عالی اید دوستتون دارم وکاملا زیبایید بعضی ها از روی حسادت میگویند که خوب نیستید بهشون توجهی نکنید

    • ساناز

      شاهرخ جوووووووووووون خــــــــــــــــــــــــیلی عالی بازی میکنه....مخصوصا تو دلنوازان که عالی بازی کردددددددددددد دمش گرممممممممم

    • زهرا

      قبلن از قیافش خوشم میومد ولی الان که دقت میکنم زیاد خوشگل نیست خیلی دیگه ازبازیگرا از این هم خوشگل ترن خداییش قبول داریدددددددد؟

    • mohammad

      زهرا خانوم هیچ بازیگری از نظر خوشگلی به پای اقای استخری نمیرسه و نخواهد رسید.شما اشتباه می کنید اقای استخری همیشه خوشگل بوده و هست در ضمن ما بیشتر به هنر ایشون علاقه داریم تا قیافشون.

    • امیررضا

      شاهرخ کارش بینظیره چه شماها بگین چه نگین

    • نگار

      شاهرخ استخری غشقه دوست دارم باهاش ازدواج کنم عشقققققققققققققققققققققققققققققققههههههههههههههه چشم حسودان شاهرخ کوووووووووووووووور

      پاسخ ها

      • ریحانه

        صبح بخیر فک کنم از چیزایی که اتفاق افتاده خبر نداری گلم

    • پریا

      ملیکاخانوم،فقط می تونم بگم برات متاسفم،نه به خاطر این که هوادار آقای استخریم،جایگاه آقای استخری توی ذهن ما با این حرفا ی مسخره عوض نمیشه،برات متاسفم چون واقعا کوته فکری وتوی زمانه ای که آدما با توانایی ها وموفقیت هاشون محبوب دل ها میشن چسبیدی به این حرفای واقعا بچه گانه!!!از حرفات مشخصه که بچه دبستانی هستی،اگرم سنت زیادترباشه،درک وفهمت در همون حدمونده!

    • سعید

      بجه ها من فکر میکنم بهتره دیگه ما خودمون رو خسته نکنیم شاهرخ استخری داره زندگیشو میکنه و اصلا به هواداراش اهمیت نمیده من خودم قبلا یکی از طرفدارای پروپاقرصش بودم خودتون هم خوب میدونید ولی الان دیگه اهمیت چندانی برام نداره. شاهرخ برای تولدش حتی حاضر نشد یه فایل صوتی هم ازخودش بذاره تو وبلاگ.تازه نظرسنجی ها رو هم کلا منتفی کرد به نظرتون اینا نشون دهنده بی توجهی نیست؟؟؟ من فکر میکنم شاهرخ حتی یکبار هم نظرات بچه ها رو نخونده. درسته آدم معروفیه ولی دلیل مناسبی برای کاراش نیست.ما که رفتیم پیشنهاد میکنم شما هم بی خودی وقتتون رو تلف نکنید....بای..

    • mohammad

      منم همینطور فکر می کنم و با اقا سعید موافقم. اقای استخری دیگه واسه ماها ارزش قائل نیست و اصلا براش مهم نیستیم. ایشون از ما کینه و نفرت به دل گرفتن و تا زمانی که این اوضاع به این صورت پیش بره همه چیز به ضررشون تمام میشه و باید بگم که اقای استخری به دلیل اتفاقاتی که افتاد دیگه به ما اعتماد نداره و منم صبر می کنم تا این اوضاع تمام شه ولی مثه همیشه طرفدارشون باقی می مونم.و خواهم ماند.

    • پریا

      آقا سعید میل خودتونه ولی من می خواستم یه سوالی از شما بپرسم،کدوم بازیگری واسه هواداراش فایل صوتی میفرسته که آقای استخری همچین کاری انجام بدن؟تازه ایشون یه بار همچین لطفی در حق ما کردن،در واقع چون آقای استخری با اون هدیشون توقعات ما رو بالا بردن حالا کسانی مثل شما انتظار دارن ایشون دوباره این کارو تکرار کنن!درصورتی که حتی اگه آقای استخری هم بخوان دوباره این کارو انجام بدن به نظرمن خیلی لوث وبی مزه میشه!این که بعضیا دل سرد شدن دلیلش پرتوقعیه خودشونه نه بی توجهی آقای استخری!البته تقصیر ایشونم هستا،خودشون با لطف بی اندازشون هواداراشونو بد عادت کردن ک همیشه انتظار هدیه دارن!به هر حال ممنونم که با این صحبتا باعث شدید یه بار دیگه یاد پارسال واون مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ بیفتم وبیشتر به خودم افتخار کنم که طرفدار همچین هنرمند مردمی ودوست داشتنی هستم.با خوندن کامنت شما به این که آقای استخری به هواداراشون احترام میذارن بیشتر مطمئن شدم.

    • ساناز

      اره منم با آقاسعید موافقم ازهمون اول هم گفتم که نمیاد نظرای مارو بخونه منم میرم بای همه.............

    • راستین

      پریا خانم آقا سعید مثال زد قرار نیست که آقای استخری حتما فایل صوتی بذاره تو وبلاگ. میتونست یه کار دیگه بکنه مثلا یه دست نوشته بذاره تو وبلاگ بابت تشکر از حضور بچه ها یا هر چیز دیگه. درضمن حرفات خیلی قشنگن اما چه فایده چون همه اینا شعاره. نمیدونم تا حالا با سالومه ارتباط داشتین یا نه ولی سالومه با اینکه خیلی سرش شلوغه اما هوای مخاطباش رو داره.اینو نگفتم که سالومه رو خوب جلوه بدم خواستم یه مثال براتون بیارم.منم با سعید موافقم احساس میکنم شاهرخ نسبت به هواداراش بی توجه شده.

    • فاطمه

      حالا شما سر این اقا دعوا نکنید زشته به خدا

    • ریحانه

      خب شماها هم به ایشون حق بدین دیگه خب شاید گرفتارن نمی تونن خواسته ها و نظرای همه ی شماها رو دونه به دونه بخونن و انجام بدن.همون جور که خودشون یکی دو سال پیش تو یکی از مصاحبه هاشون گفتن تشکیل خانواده مسئولیت سنگینیه تازگیاهم که بچه دار شدن یه خورده سرشون شولوغه بعدشم ملیحه توی وب عذرخواهی کره بود و گفته بود برا سالگرد وبلاگ جبران می کنن

    • هانا

      قابل توجه دوستانی که از شاهرخ استخری خوششون نمیاد:
      توکه ازش بدت میاد واسه چی میای توی این سایت درضمن کسی از شما نظر نخواست

    • mohammad

      می دونید چیه درسته ایشون تشکیل خانواده دادند اما کاش فقط یه ذره به طرفداراشون اهمیت می دادن.
      واقعا متاسفم و با نظر راستین کاملا موافق هستم.
      می دونم بعضی از شما می خواهیید فقط ما درباره ی ایشون حرف های قشنگ بزنیم ولی در جواب شماها باید بگم اقای استخری نقاط ضعفشون بیشتر از نقاط قوتشون هست.
      مثلا اقای مهری که ازدواج کردن با این وجود خیلی به طرفداراشون اهمیت میدن. تشکیل خانواده به این موضوع ربطی نداره. واقعا متاسفم. اگه ایشون به این صورت ادامه بدن مطمئن باشید برای ایشون در دنیای هنر جایی برای پیشرفت وجود نخواهد داشت. می دونید چرا چون ایشون طرفداراشونو دارن از دست میدن و این یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف یه بازیگره. واقعا متاسفم.

    • مهسا

      قابل توجه بعضی دوستان که میگند ایشون هواداراشون فراموش کردنداگه اینطوری بود بخاطر هوادارا اقدام به انجام مصاحبه ی اختصاصی با علی خیری تو روز تولد این خواننده نمیکردند که متاسفانه نشد که بشه کسایی که اطلاعات ندارن لطفا فکر مردمم منحرف نکننن

    • mohammad

      کافیه. همه می دونن که ایشون هواداراشو فراموش کردن. لطفا اینقدر شعار ندید.
      اقای استخری نه توچهی به طرفدارانش داره و نه یکم اهمیت.
      لطفا اینقدر سعی نکنید نقاط ضعف اقای استخری را بپوشونید.
      کمتر هم شعار بدید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما چرا اینقدر سعی دارید نظر خودتونو به بقیه تحمیل کنید؟
        هرکسی حق داره اون جوری که دوست داره فکر کنه،شما نباید واسه کسی تکلیف تععین کنید،من خودم به شخصه با نظر شما کاملا مخالفم ولی برای نظرتون احترام قائلم چون اونقدر کوته فکر نیستم که بخوام نظر خودمو به بقیه تحمیل کنم.
        منم واسه شما خیلی خیلی متاسفم.

    • مهسا

      شما اگه از آقای استخری خوشتون نمیاد لازم نیست دیگه هوادار ایشون بمونید

    • mohammad

      شما برای خودتان متاسف باشید این کوتاه فکری نیس در واقع برای شماها شنیدنشون تلخه اخه از قدیم گفتن حقیقت تلخه.
      من نظرمو به کسی تحمیل نمی کنم در واقع این زاویه دید بد شماست واقعا متاسفم با این زاویه دید.
      ولی یادتون نره هر کسی هم نمی تونه حقیقتو درک کنه مثه شماها شماها واسه من احساس تاسف مکنید چون حرفام از رو عقل و منطق هست در واقع اون شماها هستید که باید واسه خودتون تاسف بخورید.
      بازم میگم متاسف باشید واسه خودتون.

    • mohammad

      مهسا خانوم ما از ایشون خوشمون میاد و دوسشون داریم و هوادارش باقی می مونیم.
      ولی هیچ گاه چشماممو رو به حقیقت نمی بندم.
      شما هم برای ما تکلیف تعیین نکنید.

    • محیا

      مرسی

    • مهسا

      من برای کسی تکلیف نکردم
      شما هم اگه از ایشون خوشتون میاد فقط نقاط منفی ایشون نبینید

    • mohammad

      اگه ما نثاط ضعفشون رو بهشون نگیم در واقع به یشون خیانت کردیم مهسا خانوم من امیدوارم همه ی اینا فقط برای یه مدت کوتاهی باشه من همیشه طرفدار اقای استخری باقی می مونم.
      و من هم مثه سایرین با شما خداحافظی می کنم.
      خدانگهدار.

    • سلنا

      عاشقتم به حد تیم ملی خیلی خلیخیخیخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دوست دارم

    • shakiba

      سلام من عاشق شما هستم خیلی شما را دوست دارم و همه ی فیلم ها که بازی کردی دیددیدم شما خیلی خوش عکس و خوش تیپ هستید من کل عکس های که گرفتید دارم ببخشید چرا شما خیلی وقته بازی نمیکنی

    • ماهان

      سلام چرا سریال بازی نمکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • sara saadat

      سلام من عاشق شما هستم خیلی شما را دوست دارم و همه ی فیلم ها که بازی کردی دیددیدم شما خیلی خوش عکس و خوش تیپ هستید من کل عکس های که گرفتید دارم ببخشید چرا شما خیلی وقته بازی نمیکنی

    • مهسا

      سلام وستان
      قضیه ی خداحافظی آقای استخری با بازیگری چیه؟ایشون تو اینستگرام چی گفتن؟وایه چی حالشون بده؟لطفا جواب بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مصاحبه با مجله ی خانواده سبز رو بخونید

    • محدثه وفاطمه

      شاهرخ جااااااااااااااااااان منوفاطمه واقعادوستت داریم .وفیلم های توپی بازی میکنی.ازکرمان مدرسه رازی

    • mohammad

      سلام دید دوستان حق با من بود ایشون بازیگری رو ترک می کنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمی کنن خودشون توی اینستاگرام گفتن

    • مهدیه

      چرا دیگه بازی نمیکنی دلمون براتون تنگ شده

      پاسخ ها

      • مهسا

        دارن تو سریال آمین بازی میکنن

    • نازنین

      فقط عاشقشم

    • فاطمه ح

      چرا خداحفظی

    • ي باباي

      خخخخخخخخخخخخخخخخخ...........هه هه هه هه هه هه هه .....................من واقعا براي خودما اون ادمايي كه ميان نظراي بيخود بي ربط ميدم متاسفم.اخه بابا تو كه نه فاميلشي نه باباشي نه ننش چرا حرص ميخوري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا يا ازدواج كرده يانه خوش تيپه يا نه با عينكش درگيره يانه اخه به توچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ي مطلب ميخونيد بيا درمورد اون خوبي يا بدي مطلب حرف بزنيد يا بابا اصلا دوتا كلمه بازيگر عالي يا بد همين به تو چه نظر يكي ديگه را ميخوني توهين ميكني بعدم كلي كيف ميكني اقا پوزشا به خاك كشيدم نه اقا نه خانم شخصيت خوددا نشون دادي والا به خدا. بيخيال...........به اميد پيروزي همه ي ما كه ارزو داريم.

    • مهرگان

      ازخودمم بیشتر دوسش دارمممممم

    • پارسا

      خیلی جالب است

    • انا

      من خیلی دوستتش دارم وعاشقشم .کاش واقعا با سحر قریشی ازدواج می کرد ارزوی موقیت دارم واسه هردوشون

    • love acter

      باباجمع کنین این بساطو!من همه ی نظراروطی دوساعت ازاول تاآخرخوندم.بعدم یه ساعت واسه خودم حرفاتونوجمع بندی کردم.این که آقای استخری ازنظروتیپ وظاهروبازی بازیگر پراستعدادیه،شکی نیست.اوناییم که بهش توهین میکنن یاحسودن،یانمیتونن مثل اون باشن امادیگه این که ماعاشقشیمو،میمیریم براشو...این حرفا،کاملاالکیه.دردهه ی هشتادم،وقتی گلزارو رادانو حیایی واردسینماشدن،امثال آدمایی مثل شماهمین حرفارو واسه اونامیزدن.اماوقتی ستاره های دهه نودی اومدن همون آدما اونارو ول کردنو رفتن سمت امثال آقای استخری.همه ی اون آدماهم عاشق تیپو ظاهراین بازیگراشدن.بابا!خداهیچکسوزشت نداده،هرکسی زیبایی خاص خودشوداره فقط مابایداین عینک دلمونو قشنگ تمیزش کنیم تااطرافیامونوبهترببینیم.یه چیزی می خوام بگم فقط جوشی نشین!من وقتی توبیرجندواسه شرکت کردن درکلاس های بازیگری آقای خمسه ثبت نام کردم،تویکی ازجلسه هاازایشون پرسیدم آیابازیگری به ظاهره؟ایشون گفتن واقعاًآدمای کج اندیشی تواین دنیاهستن که ظاهربازیگروبه بازیش ترجیح میدن.حالاشماکه دارین ازش طرفداری میکنین وبه هم فحش میدین،اون به شماجایزه میده؟باهاتون عکس میندازه،توفیسبوکتون لایکتون میکنه؟یعنی آقای خمسه بااون دماغ زیباوبزرگی که دارن بازیگرنیستن؟آیاواقعاًآقای خمسه هنرپیشه نیستن که به اون قشنگی نقش باباپنجعلی روبازی کردن؟همش ظاهره!جای شماخالی ولی وقتی من درکلاس آقای خمسه هستم،ازصحبت کردن ایشان لذت میبرم.من نمیدونم شمادختراچه علاقه ای دارین که ازدواج کنین باهاش؟آقای استخری یه مرددرجه یک وتمام عیارن.همون تورکه شماکاربرادرجه یک وتمام عیارین،پس خواهشاًواسه کسی که بودنونبودنش معلوم نیست قضاوت نکنین.شادمهرم طرفدارداشت امارفت.قیافه ملاک نیست.هرکی تاپول گیرش میادمیره عمل زیبایی میکنه!شمامگه قیافه النازشاکردوستوتاقبل ازعمل زیباییش ندیدین؟مگه بااون قیافه اتوبوس شبوبازی نمیکرد؟پس لطفاًنه به هم توهین کنین نه خودتونواسش بکشین!یه سوال!به نظرشمادختراوپسرا،خوشگلی وخوش تیپی چیه؟آیابازیگری که ابروپیوسته داره خوشگله یانه؟!مرسی.ببخشیدکه صحبتام طولانی شد.

    • اناهیتا

      عاشقتم

    • مهین

      من عاشق جذابیت شاهرخم خیلی خوب بازی میکنه بیشتر فیلم یلدا وپس کوچه های شمرونشو دوس دارم,

    • ياسمين

      عاشق شاهرخ استخر ام چي دارين ميگين

    • عالیه

      بینظیره تودنیاتکه

      پاسخ ها

      • بهزاد

        خب معلومه شاهرخ استخری

    • سپیده

      اره با سپیده بزمی پور ازدواج کرده یه دخترم داره که اسمش هست پناه

    • فاطمه

      شاهرخ جان برات بهترین هارو ارزو دارم و دخمل خوشملتم از طرف من ببوس

    • استخری

      چرا دارین حرف درمیارین اگه شاهرخ جان برادرمنه ک من یه سال خرده ایه عمه شدم اگه اشنای شماس خود دانید

    • استخری

      خوشکله اره خیلی هم خوشکله مبارکه زن وبچه اش

    • ترلان

      اولا ک بازی و قیافه و تیپ و هرچیزشون فوق العادس،مگه خودتون بردپیتین ک از تیپ و قیافه همه ایراد میگیرین؟سوما،بلبل جان،تو اگه از این ادم بدت میاد ک اون نظر شخصی خودته چرا توی سایتش میای،بزن عزت الله انتظامی،ه‍زار و سیصد و نود وپنج تا عکس میاره برات گوگل ،

    • طهورا

      خدایی ک خوشتیپ وسرسنگینه اونقدر حاشیه هم نداره بازیشم ک حرف نداره

    • مهتاب

      زیاد خوشگل نیست ولی زشتم نیست.معمولی رو به خوب

    • عشقه باربد بابایی

      باسلام اقای استخری ازدواج کرده و ی دختر به نام پناه داره

    • سپیده

      بازیگر مغرور و خودداری است

    • سپیده

      بازیگر مغرور و خودداری است

    • پناه

      به نظر من برای من مهبوب ترین بازیگر

    • مهتا

      آره منم با خیلی هاتون موافقم

    • زهرا

      من به بازیگری چون اقای استخری افتخار می کنم

    • امیر

      خیلی هم عالیه چشم حسود ها بترکه عالی هم بازیش هم قیافش هم تیپش فقط دماغش رو عمل کرده همین از پوریا پور سرخ کله نخودی که بهتره البته من اونو خیلی دوست دارم پوریا رو میگم

    • سوگل

      سلام بچه ها به نظر من دو راه وجود داره برای به دست اوردن اقای استخری یکیش اینه که اون باباتون بشه و راه دوم اینه که یه کاری کنید زنش رو طلاق بده بجز این دوتا راه راه دیگری نیست هتما نباید که با ازدواج به شاهرخ استخری رسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج