۳۸۰۲۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

در اولین تمرین با ارکستر جدید مشکی پوشان

«رضا صادقی» بالاخره آفتابی شد

چند هفته پیش بود که این خواننده از دوستدارانش خواسته بود که برای حل و فصل شدن مشکلاتش، دعا کنند ولی ظاهرا دعاهای آنها مستجاب نشده و مشکلات این خواننده با شرکت طرف قرارداد قبلی اش، همچنان پابرجا مانده

«رضا صادقی» بالاخره آفتابی شد

تماشا: مدت زمان زیادی است که رضا صادقی درگیر و دار مشکلات حقوقی بین دو کمپانی فرهنگی هنری گیر افتاده و همین مشکلات باعث شده که از گود بیرون بماند. هیچ خبر و گفت و گوی از او در رسانه ها منتشر نمی شود و خبری هم از آلبوم و اجراهای جدید او نیست.

چند هفته پیش بود که این خواننده در گفت و گویی کوتاه با «تماشا» از دوستدارانش خواسته بود که برای حل و فصل شدن مشکلاتش، دعا کنند ولی ظاهرا دعاهای آنها مستجاب نشده و مشکلات این خواننده با شرکت طرف قرارداد قبلی اش، همچنان پابرجا مانده و این خواننده تصمیم گرفته کنسرت جدیدش را در تهران فقط با قطعات جدیدش روی صحنه ببرد.

اتفاق مهم دیگری که درباره رضا صادقی در روزهای گذشته رخ داد، این بود که برخی از نوازنده های ارکستر او از گروه مشکی پوشان جدا شدند تا صادقی در این شرایط خاص، مشکلاتش چند برابر شود. در این بین و در حالی که پیش بینی می شد این خبر شایعه ای بیش نباشد، ظهر دیروز صادقی با انتشار عکسی روی صفحه شخصی اش، رسما از گروه جدیدش پرده برداری کرد تا ماجراهای آقای مشکی پوش وارد فاز جدیدی شده باشد.

«رضا صادقی» بالاخره آفتابی شد

همانطور که در تصویر مشخص است «پویا نیکپور» (موزیسین باسابقه موسیقی ایران) از این پس وظیفه رهبری ارکستر رضا صادقی را برعهده خواهد داشت و «آرش مقدم» نیز به عنوان نوازنده درامز به جای «بهنام ابطحی» به گروه اضافه شده است. تغییر و تحولاتی جالب توجه که در سکوت کامل اتفاق افتاده و هیچ خبری هم در این باره منتشر نشده است.

پویا نیکپور: تایید می کنم!

برای پیگیری این خبر سراغ پویا نیکپور نوازنده باسابقه کشور رفتیم و او در این باره به «تماشا» گفت: «من از ۹ سال پیش ارتباط کاری و قوی را با آقای صادقی داشتم و این ارتباط همچنان حفظ شده بود ولی با توجه به اینکه من مشغله زیادی در گروه ها و ارکسترهای دیگر داشتم زیاد در بحث های کاری با رضا صادقی همکاری نکرده بودم اما به هر حال این خبر را که به عنوان رهبر ارکستر مشکی پوشان انتخاب شده ام را تایید می کنم. ما برای اجراهای جدید آقای صادقی در حال تمرین هستیم و از زمانی که گروه آماده شوند، اجراهای ایشان روی صحنه خواهد رفت.»

نیکپور درباره سرانجام مشکلات و محدودیت هایی که برای این خواننده به واسطه درگیری های حقوقی دو کمپانی معروف، به وجود آمده نیز گفت: «مشکلات به شکلی خاص حل شده ولی شکل اجراهای جدید آقای صادقی عوض شده است. برخی اتفاقات افتاده ولی ترجیح می دهم من در مورد این اتفاقات و توافقات سخنی به میان نیاورم.»


پیگیری

پس از صحبت های رهبر جدید ارکستر میکش پوشان، تلاش های خبرنگار تماشا برای ارتباط گرفتن با مدیران این دو کمپانی و خود صادقی به نتیجه ای ختم نشد و تنها نکته ای که در این پیگیری ها مشخص شد، این بود که صادقی در کنسرت های بعدی اش بدون اجرای قطعات قدیمی (که امتیاز مادی و معنوی آنها در اختیار کمپانی قبلی طرف قرارداد صادقی است) روی صحنه خواهد رفت و قطعات جدیدی را که برای آلبوم «همین ...» ساخته را در این برنامه ها به صورت زنده اجرا خواهد کرد. آلبومی که در آخرین مراحل انتشار در بازار موسیقی کشور قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      همانطور که در تصویر مشخص است ؟؟؟؟
      کدوم تصویر ما که فقط خود رضا صادقی رو میبینیم

    • طهورا

      عاشقتم
      همین ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج