۳۸۰۲۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قصه دراز فیلم جدید مهدی کرم‌پور

با توجه به اینکه فیلمبرداری «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم‌پور علی رغم گذشت بیش از ۹ ماه از شروع پیش تولید هنوز آغاز نشده است، این فیلم به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسد.

خبرگزاری مهر: با توجه به اینکه فیلمبرداری «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم‌پور علی رغم گذشت بیش از ۹ ماه از شروع پیش تولید هنوز آغاز نشده است، این فیلم به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسد.

قصه دراز فیلم جدید مهدی کرم‌پور

«سوفی و دیوانه» عنوان پنجمین فیلم مهدی کرم‌پور پس از «پل چوبی» است که بیش از ۹ ماه است در پیش تولید به سر می برد. این فیلم که قرار است با فیلمنامه ای متفاوت از مهدی کرم پور و مهدی سجاده چی ساخته شود به دلیل حساسیت زیاد کارگردان برای انتخاب بازیگران اصلی، همچنان در مرحله انتخاب بازیگر است.

تاکنون چندین نفر از بازیگران شناخته شده تئاتر و سینما و هنرجویان رشته های مرتبط برای بازی در این فیلم تست داده اند، دورخوانی کرده اند و تست گریم شده اند اما کرم پور هنوز به بازیگران مورد نظر خود نرسیده است.

این فیلم در حالی یکی از طولانی ترین پیش تولیدها را در سینمای ایران تجربه می کند که مجوز ساخت آن نخستین بار در آذر ماه سال گذشته صادر شد اما به دلیل این زمان طولانی ملغی شد و در تیر ماه امسال موفق به دریافت مجدد پروانه شد. تهیه کنندگی «سوفی و دیوانه» را کرم پور بر عهده دارد و در صورت ادامه روند فعلی و طولانی شدن مرحله تولید احتمالا این فیلم به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید.

فیلم «پل چوبی» آخرین ساخته کرم پور است که در سال ۹۰ تولید و پس از ممیزی های متعدد سرانجام در سال ۹۲ به اکران عمومی رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج