۳۸۰۲۵۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رابطه عاشقانه یک زوج جوان در «اگر...»

کارگردان نمایش «اگر...» با اشاره به داستان این نمایش عنوان کرد که در آن از رابطه‌ عاشقانه‌ یک زوج جوان در دنیای امروز حرف زده می شود.

خبرگزاری مهر: کارگردان نمایش «اگر...» با اشاره به داستان این نمایش عنوان کرد که در آن از رابطه‌ عاشقانه‌ یک زوج جوان در دنیای امروز حرف زده می شود.

رابطه عاشقانه یک زوج جوان در «اگر...»

وحید رهبانی در گفتگو با ما درباره کم کاری خود در حوزه بازیگری و کارگردانی تئاتر در دو سال اخیر عنوان کرد: در این فاصله بیشتر مشغول نوشتن بوده‌ام و در زمینه‌ فعالیت‌های اجرایی به عنوان مسئول انتخاب بازیگران و بازیگردان فیلم «اتوپیا» به کارگردانی حسن ناظر کار می کردم.

کارگردان نمایش «درخت بلوط» در پاسخ به شیوه کارگردانی نمایش «اگر...» که از ۱۲ شهریور به صحنه می رود، گفت: تلاش کردم رابطه‌ بین دو شخصیت نمایش تا حد ممکن به واقعیت نزدیک شود و به ویژه در تمرین‌ها تمرکز اصلی بر این بود که از سادگی دور نشویم. نمی‌خواستم جای قدم ‌های کارگردان روی صحنه و در اجرا مشهود باشد به همین دلیل همه‌ چیز را در خدمت پرورش قصه و باورپذیر کردن لحظات زندگی دو نفره‌ شخصیت های نمایش به کار گرفتم.

بازیگر سریال «خانه ما» در ارتباط با ویژگی های متن نمایشنامه «اگر...» و دلیل انتخاب این متن بیان کرد: چالش موجود در متن و پیچیدگی‌های ساختار نمایش برایم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و به نظرم نمایشنامه‌ خوبی مثل «اگر…» قابلیت اجرا در هر گوشه از جهان را دارد. نمایش ما از رابطه‌ عاشقانه‌ یک زوج جوان در دنیای امروز حرف می‌زند و به قول حافظ «از صدای سخن عشق ندیدم خوش‌تر.»

مترجم، کارگردان و بازیگر نمایش «اگر...» در پایان درباره انتخاب سارا بهرامی برای این نمایش اظهار کرد: سارا بهرامی بازیگری‌ است که هم تحصیلات بازیگری دارد و هم تجربه‌های درخشانی چه روی صحنه و چه در مقابل دوربین پشت سر گذاشته است و از همه مهم‌تر اینکه تمام وقت، انرژی و انگیزه‌اش را صرف تمرین و پیدا کردن نقشش می‌کند. در نتیجه برای بازی در نقش پیچیده‌، دشوار و ظریف مری در این نمایش، بازیگری با مشخصات سارا بهرامی را نیاز داشتیم و خوشبختانه این همکاری شکل گرفت.

در خلاصه این نمایش آمده است: «مری و رولند همدیگر را ملاقات می کنند و اگر...»

این نمایش به جز تاریخ های ۱۲، ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه، هر روز دو اجرا خواهد داشت. اجرای اول این نمایش ساعت ۱۸:۳۰ و سانس دوم ساعت ۲۰:۳۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

این نمایش از ۱۲ تا ۳۱ شهریور ماه به مدت ۱۷ شب روی صحنه خواهد بود و پیش فروش آن از شنبه ۶ شهریور ساعت ۱۲ شب آغاز خواهد شد.

نمایش «اگر...» نوشته نیک پین به کارگردانی وحید رهبانی و با بازی او و سارا بهرامی از جمعه ۱۲ شهریور روی صحنه خواهد رفت. آخرین نمایش کارگردانی شده رهبانی به سال ۹۳ با نمایش «کابوس نامه» بازمی گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج