۳۸۰۲۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سکوت «جولی اندروز» شکست

سرانجام نظر جولی اندروز نسبت به ساخته شدن یک فیلم جدید «مری پاپینز» اعلام شد و سکوت وی در این باره شکسته شد.

خبرگزاری مهر: سرانجام نظر جولی اندروز نسبت به ساخته شدن یک فیلم جدید «مری پاپینز» اعلام شد و سکوت وی در این باره شکسته شد.

سکوت «جولی اندروز» شکست

با ساخت ادامه‌ای بر «مری پاپینز» با عنوان‌«مری پاپینز بازمی‌گردد»، پرستار افسانه‌ای دهه ۱۹۶۰ قرار است بار دیگر راهی پرده‌های نقره‌ای شود، اما مری پاپینز آن دوره یعنی جولی اندروز که با ایفای نقش این پرستار در اذهان مانده است، درباره ساخته شدن این فیلم جدید ابراز نظر کرده است.

در حالی که امیلی بلانت قرار است بازیگر جدید نقش پرستار باشد، این بازیگر انگلیسی گفت از راب مارشال کارگردان فیلم جدید شنیده است که نظر جولی اندروز چه بوده است.

این بازیگر ۳۳ ساله گفت: راب به من گفت که در همپتونز با جولی اندروز دیدار کرده و به او گفته که یک خبر کاملا سری را می‌خواهم به شما بگویم (و این هنوز پیش از آن بود که اعلام شود بلانت قرار است در این نقش ظاهر شود) و آن این که امیلی بلانت قرار است در نقش مری پاپینز بازی کند و جولی اندروز در پاسخ گفت اوه، عالی است.

بلانت افزود: از شنیدن این حرف می‌خواستم گریه کنم. برایم خیلی مهم بود که مهر تایید او روی این کار باشد و این کار می‌توانست مایه اطمینان شود.

وی با صحبت درباره چالشی که پیش روی دارد، افزود: کمی درباره ایفای نقش این شخصیت نگران هستم چون شخصیت مری پاپینز به یک نوستالژی برای مردم سراسر جهان بدل شده و یک شخصیت مهم دوران کودکی خیلی از آدم‌هاست.

بلانت درباره فیلم هم کمی صحبت کرد و گفت: ما خیلی بر کتاب تعمق کرده‌ایم و شخصیت‌ها را حتی خیلی متفاوت با آنچه تا به حال بودند یافتیم.

دیک ون دایک که قرار است نقش اصلی دیگر فیلم را بازی کند هم درحالی که هیجان کمتری از بلانت نشان می‌داد، در این باره گفت: در هر حال ساخت این فیلم کار سختی است.

وی به «میرور» گفت: ما هر روز با هم کار می‌کنیم و می‌دانیم که چیزی جادویی در این کار وجود دارد. یک روح جادویی در این کار هست و ادامه‌ها به صورت کلی به خوبی اثر اصلی از آب درنمی‌آیند. اما من امیدوارم این کار به خوبی نسخه اصلی آن باشد.

«مری پاپینز باز می‌گردد» قرار است دسامبر ۲۰۱۸ اکران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج