۳۸۰۲۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طنز؛ همیشه حق با فروشنده است!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:
بالاخره فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی اکران شد که البته بهتر بود اکران نشود. اولا اینکه بنده نمی‌دانم چرا اسم این فیلم «فروشنده» است؟ چرا این اسم‌ها را برای فیلم هایتان انتخاب می‌کنید؟ چه کسی قرار است چه چیزی را به چه کسی بفروشد؟
شما شک نکنید اگر اسم این فیلم«خریدار» یا «مشتری» بود جشنواره استکباری کن به آن جایزه نمی‌داد. آنها با جایزه دادن به این فیلم نشان دادند که می‌خواهند «قدرت خرید مردم» را زیر سوال ببرند و بگویند همه این روزها «فقط قدرت فروش» دارند.
منتقدان دلواپس درست گفته‌اند که این فیلم باید اصلاح شود و اولین اصلاح هم باید نام این فیلم باشد، چون هیچ ارتباطی به شرایط کشور ما ندارد. در حال حاضر فقط شهرداری تهران قدرت فروش دارد و مصداق بارز «فروشنده» است، بقیه خریدار هستند!
در عین حال اکران این فیلم تا نیمه شب طول کشیده و مردم توی صف ایستاده‌اند تا بلیت گیرشان بیاید. این نشان می‌دهد که این فیلم می‌خواهد با دیروقت بیدار نگه داشتن مردم، آنها را از کار و زندگی بیاندازد تا همین میزان بازدهی اندک را سر کار نداشته باشند و آن وقت مجبور شوند حتی فرش زیر پایشان را برای امرار معاش بفروشند.
هرچند مطمئن هستم دوستان دلواپس‌مدار کم نخواهند آورد و در مقابل این موجی که راه افتاده قطعا شفاف‌ سازی خواهند کرد و به زودی اعلام می‌کنند «مردم ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت یازدهم و دیپلماسی لبخند، با حضور در برابر سینماهایی که فیلم فروشنده اکران می‌شد، اعتراض خود را نسبت به اصغر فرهادی و وزیر کار و وزیر آموزش و پرورش نشان دادند و با هجوم به صندلی‌های خالی آنها را اشغال کردند تا جوانان دیگر نتوانند روی صندلی‌های سینما نشسته و این فیلم سراسر ابتذال را تماشا کنند.
همچنین اصغر فرهادی زمانی که متوجه شد حضار برای تماشای این فیلم نیامده و قصد کتک زدن وی را دارند، به کمک اصلاح طلب‌های حاضر در صحنه، از در پشتی سینما گریخت!» بالاخره باید شفاف سازی صورت بگیرد دیگر، همینطوری نمی‌شود یکی فیلم بسازد و کسی دلواپس نشود که!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج