۳۸۰۲۷۵
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

با این ساعت مثل «کارآگاه گجت» تماس بگیرید

شماری از کارمندان سامسونگ کمپانی جدیدی را با نام Innomdle تاسیس کرده‌ و گجت جدیدی را با عنوان Sgnl طراحی کرده‌اند. Sgnl که تلفظ بسیار سخت و غیرقابل درکی دارد، بندی است که ساعت‌های هوشمند را به یک گوشی تبدیل می‌کند.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: شماری از کارمندان سامسونگ کمپانی جدیدی را با نام Innomdle تاسیس کرده‌ و گجت جدیدی را با عنوان Sgnl طراحی کرده‌اند. Sgnl که تلفظ بسیار سخت و غیرقابل درکی دارد، بندی است که ساعت‌های هوشمند را به یک گوشی تبدیل می‌کند.
با این ساعت مثل «کارآگاه گجت» تماس بگیرید

کمپانی Innomdle که شماری از کارمندان سامسونگ آن را تشکیل داده‌اند، گجت جدیدی را با عنوان Sgnl رونمایی کرده که در واقع یک بند ساعت با قابلیت تبدیل ساعت هوشمند به یک گوشی است. این بند بصورت فیزیکی به ساعت هوشمند متصل شده و از قابلیت اتصال بلوتوث برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند استفاده می‌کند.
گوشی هوشمند از طریق ارتباط بلوتوث صدا را به بند ساعت هوشمند ارسال می‌کند و کاربران می‌توانند با انگشت دستی که ساعت روی مچ آن بسته شده، صدا را به گوش خود برسانند، دقیقا شبیه به حالتی که کارآگاه گجت با تلفن صحبت می‌کرد.

هیونچول چیو، مدیرعامل Innomdle در این خصوص می‌گوید: «با افزایش استفاده از ساعت‌های هوشمند مساله‌ی حفظ حریم خصوصی در زمان برقراری مکالمات با ساعت‌هایی که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، بسیار جدی می‌شود، از این‌رو راهکارهای این چنینی می‌تواند بسیار کاربردی باشد.»
با این ساعت مثل «کارآگاه گجت» تماس بگیرید

این طرز فکر بسیار صحیحی است، چراکه با استفاده از انواع گجت‌های هوشمند، کاربران ترجیح می‌دهند تا حریم خصوصی خود را حفظ کنند و از این‌رو شنیدن مکالمات صوتی توسط دیگران یک مساله‌ی بزرگ است، از این‌رو کاربران ترجیح می‌دهند تا از چنین راهکارهایی استفاده کنند.

کمپانی کارمندان سامسونگ برگرفته از طرحی است که کره‌ای‌ها در کمپانی خود در پیش گرفته‌اند. براین اساس کارمندان سامسونگ می‌توانند ایده‌های خود را بدون نیاز به خروج از کمپانی توسعه داده و حتی از سوی سامسونگ نیز حمایت شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج