۳۸۰۳۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ساعت هوشمند شیائومی به بازار می آید

یکی از دلایلی که شرکت شیائومی توانسته سهم بزرگی از بازار پوشیدنی را به‌خود اختصاص دهد رقابتی بودن قیمت مچ‌بند Mi Band این شرکت به نسبت قیمت‌‌ دیگر برندهای بازار است.

مجله دیجی کالا - ساناز حسینی: یکی از دلایلی که شرکت شیائومی توانسته سهم بزرگی از بازار پوشیدنی را به‌خود اختصاص دهد رقابتی بودن قیمت مچ‌بند Mi Band این شرکت به نسبت قیمت‌‌ دیگر برندهای بازار است. اخیرا شرکت زیرمجموعه‌اش هوآمی Huami، آخرین مدل پوشیدنی‌شان را به نام ساعت امیزفیت" Amazfit Watch" در چین عرضه کرده‌ است.
ساعت هوشمند شیائومی به بازار می آید

اگر هیچ ایده‌ای ندارید که چرا این مدل آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که این شرکت در سال ۲۰۱۵ دستگاهی با نام امیزفیت عرضه کرد، اما آن دستگاه فقط مانند پوشیدنی میس‌فیت تنها یک ردیاب بود. در حالی که ساعت امیزفیت به ساعت‌های هوشمندی که امروزه می‌شناسیم شباهت دارد.

از ساعت هوشمند امیزفیت چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟ این ساعت یک قاب سرامیکی و صفحه نمایش ۱٫۳۴ اینچی دارد. هم‌چنین از استاندارد IP67 برخوردار است، به این معنی که ضد آب است و اگر خیس شد نگران خراب شدن آن نباشید. درون ساعت یک پردازنده‌‌ی ۱٫۲ گیگاهرتزی و رم ۵۱۲ مگابایتی وجود دارد،حافظه‌ی داخلی آن ۴ گیگابایت و از باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.

سیستم عامل آن، همان پلتفرمی است که با اپلیکیشن Mi Fit کار می‌کند، بنابراین اگر امیدوار بودید که با سیستم عامل «اندروید ویر» (Android Wear) کار کند، ممکن است ناامید شوید. در مورد اینکه آیا این ساعت می‌تواند راهش را به بازار آمریکا باز کند نظری نمی‌توان داد اما با توجه به قیمت ۱۲۰ دلاری اش این موضوع خیلی دور از ذهن نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج