۳۸۰۳۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

کریم باقری خانه هایش را تحویل زلزله زدگان داد

کریم باقری با حضور در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی خانه هایی که برای زلزله زدگان ساخته بود را به آنها تحویل داد.

خبرآنلاین: کریم باقری با حضور در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی خانه هایی که برای زلزله زدگان ساخته بود را به آنها تحویل داد.

کریم باقری که از طرف یحیی گل محمدی دعوت شده تا در مقام مدیرفنی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند ، صبح امروز به روستاهای زلزله زده اطراف تبریز رفت تا خانه هایی را که با کمک های مردمی در این شهرستان ها ساخته بود پیش از اوج گرفتن سرمای زمستانی به صاحبان شان تحویل بدهد.

کریم که همراه با مقامات استانی و فرمانده سپاه عاشورا در این دیدار همراهی می شد درباره این خانه ها به خبرنگار اعزامی خبرآنلاین می گوید:« همان طور که می دانید بعد از زلزله تلخ آذربایجان شرقی به همراه تعدادی از دوستانم راه افتادیم و کمک های مردمی را جمع آوری کردیم تا برای زلزله زدگان خانه بسازیم.

کمکی ما در آن زمان جمع کردیم رقمی نزدیک به ۲۶۰ میلیون تومان بود که بعد از جمع آوری پول ها آنها را در اختیارات مقامات مسئول در منطقه ، گذاشتیم که اقدام به بازسازی خانه های ویران شده کنند. ما ۳۰ خانه را با آن مبلغ زیر ساخت قرار دادیم. ۳۰

خانه ای که برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد ساخته شده اند. از ابتدا هم گفته بودم تلاش مان این است این خانه ها را برای خانواده های نیازمند بسازیم و تا قبل از شدت گرفتن سرما در اختیارشان بگذاریم. خوشبختانه امروز ۲۰ واحد مسکونی از ۳۰ واحدی که قول شان را داده بودیم آماده است و تحویل صاحبان شان می شود.»

کریم که سفرش به مناطق زلزله زده را از روستاهای اطراف اهر آغاز کرده ، اولین خانه را در روستای «گوی درق» که معنایش«دره سرسبز » می شود به یکی از خانواده های تحت پوشش کمیت امداد تحویل داد و راهی روستاهای شهرستان هریس شد تا با مردم این مناطق هم دیدار کند.

حضور ستاره محبوب فوتبال ایران در جمع زلزله زدگان ، با استقبال وسیع مردم روبرو شده و بسیاری از انها مشکلات شان را در نامه هایی نوشته اند و به آقا کریم می دهند تا در اختیار مسئولان کشوری بگذارد.

کریم باقری ۲ روز بعد از زلزله در آذربایجان شرقی از مردم خواست تا کمک های شان را در اختیار او بگذارند تا بتواند برای زلزله زدگان خانه بسازد و حالا امروز او این کمک های مردمی را به سرپناه برای زلزله زدگان تبدیل کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مگه اینکه مردم بخوان کاری انجام بدن.مسولین که براشون مهم نیست مردم دارن تو سرمای وحشتناک آذربایجان تو چادر زندگی می کنند.

    • می می

      مگه کریم یه کاری بکنه. مسئولین سرگرم سیاستن

    • بوشهری

      کاش کریم ها داشتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج