۳۸۰۳۹
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

جزیره بالي، بهشت شرقي

جزيره بالي يكي از زيباترين نقاط دنيا براي تفريح و لذت بردن از تعطيلات است ؛ به‌ويژه با آب و هواي معتدلش. بالی جزیره کوچکی از بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده است.

جزیره بالي، بهشت شرقي

هفت صبح: جزيره بالي يكي از زيباترين نقاط دنيا براي تفريح و لذت بردن از تعطيلات است ؛ به‌ويژه با آب و هواي معتدلش.

بالی جزیره کوچکی از بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده و در نتیجه ‌این وصلت خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار شده و مثل بسیاری از جزایر دیگر اندونزی، دنیای مخصوص به خودش را دارد. دنیایی که نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد توریستی جهان قرار داده است. این جزیره جمعیتی حدود سه‌میلیون نفر دارد که بيشتر ساکنان آن اهل اندونزی هستند اما در سال‌های اخیر به دلیل رشد فراوان صنعت گردشگري بسیاری از استرالیا و اروپا هم به ‌این جزیره مهاجرت كرده و در بالی کار و زندگی می‌کنند.

موزه بالی

جزیره بالي، بهشت شرقي

این موزه یکی از بهترین‌ها در اندونزی است و مجموعه‌ای با‌شکوه از حکاکی‌های مزین، ماسک‌های نقاشی شده، عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی، ظروف سفالی و منسوجاتی برای برخی هنرمندان اهل بالی که مشهور هستند دارد و همگی در یک مجموعه از محوطه‌ای محصور که به خوبی نگهداری می‌شود قرار گرفته‌اند.

جزیره بالي، بهشت شرقي


مرکز هنر

جزیره بالي، بهشت شرقي

این مجموعه از ساختمان‌های چوبی در سبک سنتی شامل آثار هنری اهالی بالی در عصر معاصر، ماسک‌های چوبی، حکاکی‌ها و نقاشی‌هاست و همچنین دارای تعدادی فروشگاه‌های سوغاتی است که در آنجا، کارهای هنرمندان بومی‌ با قیمت ثابت به فروش می‌رسند.

جزیره بالي، بهشت شرقي

جزیره بالي، بهشت شرقي

جزیره بالي، بهشت شرقي


هنرستان موسیقی (SMKI)

جزیره بالي، بهشت شرقي

بالی برای چندین مرکز غنی میراث موسیقایی قدیمی‌اش معروف است و SMKI به حفظ این میراث سرشار در قرن ۲۱ اشاره دارد. از SMKI در صبح (از ۸ تا۱۱ صبح) برای دیدن استادان موسيقي در حال آموزش مهارت‌هایشان به هنرجویان جدید دیدن کنید.

جزیره بالي، بهشت شرقي


جاذبه نوسا دوئا

جزیره بالي، بهشت شرقي

نوسا دوئا بخشی از شبه‌جزیره بوکیت در بالی جنوبی است. سواحل سفید و زیبا، آب‌های شفاف و هتل‌های مجلل نوسا دوئا، این مکان را به مقصدی محبوب برای توریست‌ها تبدیل کرده است.


جاذبه تانالات

جزیره بالي، بهشت شرقي

یکی از مهم‌ترین معابد دریایی بالی، معبد تانالات است که روی صخره‌ای بزرگ که اطراف آن توسط آب‌های دریا احاطه شده ساخته شده. این معبد توسط یکی از آخرین کشیش‌هایی که در قرن شانزدهم از جاوا به بالی آمد ساخته شد. بهترین زمان بازدید از تانالات اواخر بعدازظهر یعنی زمانی که معبد در ضد نور خورشید قرار دارد است.


جاذبه معبد اولون

جزیره بالي، بهشت شرقي

معبدی آبی که در سواحل دریاچه براتان و در کوهستان نزدیکی بدوگل واقع شده. این معبد در گرامیداشت دوی دانو، الهه دریاچه‌ای که ۳۰ هزار سال پیش توسط فوران آتشفشان پدید آمد ساخته شده است.


جاذبه معبد بساک

جزیره بالي، بهشت شرقي

جایگاه مقدس بساکی که به نام معبد مادر بالی نیز شناخته می‌شود، بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین معبد بالی است. این معبد که بیش از هزار سال قدمت دارد، توسط پله‌هایی که از دروازه‌های جداگانه به حیاط می‌رسند زیبا‌تر هم شده است. در اطراف سه معبد اصلی شیوا، برهما و ویشنو، ۱۸ جایگاه مقدس قرار دارد.


جاذبه کشتزارهای برنج

جزیره بالي، بهشت شرقي

هوا چه آفتابی و درخشان باشد، چه ابری و تیره، دیدن کشتزارهای برنج بین کاندیداسا و آملاپورا که یکی از زیباترین صحنه‌های بالیست خالی از لطف نیست.


جاذبه معبد کهن

معبد کهن قلب مذهبی بسیاری از معابد بانگلی است. یکی از بزرگ‌ترین مجموعه معابد بالی که ساخت آن به اوایل قرن یازدهم برمی‌گردد. یک درخت بزرگ انجیر هندی در حیاط این معبد خودنمایی می‌کند.


جاذبه کوتا

جزیره بالي، بهشت شرقي

این دهکده که محلی جذاب برای جوانان محسوب می‌شود، ساحلی محبوب برای موج‌سواری دارد و چون رو به سمت غرب است، غروب‌هایی بسیار زیبا دارد. این دهکده مملو از رستوران‌ها، مغازه‌ها و امکانات دیگر برای توریست‌هاست. در کوتا هنرمندان بسیاری برای توریست‌ها موسیقی محلی بالی را اجرا می‌کنند.

جزیره بالي، بهشت شرقي


جاذبه جیانیار

جزیره بالي، بهشت شرقي

شهر جیانیار زمانی مرکز قدرت و پادشاهی بالی بوده است. تخصص مردم جیانیار بافتن نوعی پارچه به نام ایکات است که مردم بالی به صورت سنتی آن را می‌پوشند. بسیاری از کارخانه‌ها برای توریست‌ها تورهای داخلی اجرا می‌کنند.



جاذبه کوه باتور

جزیره بالي، بهشت شرقي

آتشفشان کوه باتور که هنوز هم فعال است در ارتفاع ۱،۷۱۷ متری از سطح زمین قرار دارد و بعد از کوه آگونگ دومین کوه مقدس بالی محسوب می‌شود. در جنوب شرقی این کوه دریاچه‌ای بسیار زیبا قرار دارد که حدود ۵۰۰ سال پیش شکل گرفته است.


جاذبه کرتا گوسا

جزیره بالي، بهشت شرقي

کرتا گوسا در قلب سماراپورا واقع شده و نام آن از لغت سانسکریتی کرتا به معنی آرامش و گوسا از لغت گوسیتا به معنای اعلان گرفته شده. این سالن دادگستری قرن هفدهم که پادشاه کلانگ کونگ متد برای وضع قانون، محاکمه و مجازات از آن استفاده می‌کرده در محوطه‌ای بسیار زیبا واقع شده و سقف زیبای داخل آن، نقاشی‌هایی بسیار نفیس را در خود جای داده.


جاذبه موزه ملی پروپینسی بالی

این موزه در سال ۱۹۱۰ توسط داچ به قصد حفظ مصنوعات فرهنگی در مقابل صادرات در حال رشد بنا شد و در سال ۱۹۱۷ پس از زلزله، باز‌سازی شد. تعدادی از آثار ما‌قبل تاریخ در ساختمان اصلی به نمایش گذاشته شده و در ساختمان‌های دیگر نیز نمونه‌هایی از لباس‌های زیبا، مصنوعات مذهبی و تقویم‌های سنتی به نمایش گذاشته شده است.


شرايط تور

تور هفت شب و هشت روز بالي با پرواز قطر اقامت در هتل پنج ستاره با صبحانه، ترانسفر، راهنما، یک گشت نیمروز با ناهار برايتان يك‌ميليون و ۷۵۰ هزار تومان به علاوه ۶۸۰ دلار تمام مي‌شود.پرواز به بالي هر روز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دلار

      680*3000=2040000 که با 1750000 میشه 3790000 ، بله ممنون!!!

    • مریم سراوانی

      یادش بخیر باز میرم ولی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج