جاباما
۳۸۰۴۱۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نقدی: بسیج راه غلبه بر رکود تورمی را پیدا کرده

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جنگ ما با دشمن به عرصه اقتصاد رسیده است، گفت: ملت ما در برابر جنگ اقتصادی ایستادگی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار داشت: جنگ ما با دشمن به عرصه اقتصاد رسیده و از دل جنگ‌های قبل که دشمن موفق شد امروز در حال تجربه جنگ دیگری علیه کشور است.

وی افزود: ملت ما در برابر جنگ اقتصادی ایستادگی خواهد کرد و همچنان که در حوزه نظامی موفق بود در این زمینه نیز با صبر و پایداری موفق خواهد شد.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز اگر اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری را پیاده کنیم دنیا به ما غبطه خواهد خورد و باید به مقاومت و اثرات مثبت آن ایمان داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج یک نیروی مردمی و خط‌‌شکن است بیان کرد: بحث رکود تورمی و غلبه بر آن را در بسیج شروع و راه آن را پیدا کرده‌ایم و اگر بتوانیم بدون تزریق نقدینگی تولید را بالا ببریم رکود تورمی کنترل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های موجود استفاده و از همین ظرفیت‌ها بهره‌وری را زیاد کرد، گفت: در ۱۲ موردی که وارد عمل شده‌ایم موفق شده‌ایم و در بحث تولید محصولات کشاورزی پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

سردار نقدی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲ هزار شغل در زمینه شغل‌های خرد ایجاد کرده‌ایم، بیان کرد: در بحث نقدینگی هیچ تحمیلی بر دولت نداشته‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در حال حاضر کشاورزی عملی انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: عملی‌ کردن کشاورزی را پیگیری کرده‌ایم و اگر کشاورزی به شکل عملی انجام شود تولید چندین برابر افزایش می‌یابد.

وی با تأکید براینکه افزایش دانش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است افزود: در زمینه آموزش کشاورزی کتاب‌های آموزشی چاپ و توزیع‌ کرده‌ایم.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در سال جاری گروه‌های جهادی صنعت راه‌اندازی شده‌اند تا مشکلات صنایع راکد را بررسی کنند بیان کرد: این گروه‌های جهادی صنعت می‌توانند صنایع را با آموزش‌های لازم نجات دهند و نیازمندی‌های آن‌ها را تأمین کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه صنایع تبدیلی روستایی بسیار با اهمیت است، گفت: بنا به تأکید مقام معظم رهبری حمایت از صنایع تبدیلی روستایی در اولویت بسیج است.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر در هر شهری مجموعه زیادی از صنایع تبدیلی در کنار هم قرار بگیرند یک اقتصاد پایدار و مقاوم ایجاد می‌شود که اشتغال زیادی را هم ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج آمادگی کامل دارد تا در اقتصاد مقاومتی گام بردارد، گفت: بسیج کارهای بسیار خوبی در این حوزه شروع کرده است و مطالعه مناطق در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تنها بخش خصوصی به معنای خلق ثروت نیست، مردم هم می‌توانند خلق ثروت کنند زیرا ظرفیت خوبی دارند خاطرنشان کرد: همین نیروی انسانی ظرفیت عظیمی است که باید کار را به آن‌ها سپرد و به آن‌ها اعتماد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ژکس

      سردار نقدی کارت درسته
      .............

    • علی رجایی

      بسیارعالی وهمگان پسند است صحبتهای سردار نقدی بویژه صنایع دستی روستایی که دررکودمطلق فرورفته است اگرهمگان دست دردست هم بدهند نه اینکه هرمجموعه ای بخواهدمستقل عمل نماید بایددولت محترم بسیج زحمتکش اهل صنایع با پشتیبانی مردمی این ساماندهی راشروع کنندتا کشورازحالت رکودخارج شودبیاری خدای بزرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج