۳۸۰۶۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۲۳


فال روزانه 1391/09/23


فال روزانه متولدین فروردین

دوست دارید به مسافرت بروید و تجربیات متفاوتی داشته باشید؟ با دوستان خود برای آخرهفته برنامه ریزی کنید. هروقت این روحیه کاوش و یادگیری در شماکاهش یافت یعنی پیر شده اید.

پیش بینی روابط شما: توقع یک روز خوب رمانتیک در آخر پاییز در ذهن شماست اما همه چیز آنطور که فکر می کنید پیش نخواهد رفت. به جای خیال پردازی درباره آینده، ببینید نامزدتان از این رابطه چه می خواهد.

پیش بینی شغل شما: بهترین روز است برای اینکه تصمیم بگیرید در راستای پیشرفت شغلی خود در چه کلاس / رشته ای ادامه تحصیل دهید. استعدادهای شما به بالاترین حد خود رسیده است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

روز مناسبی برای حل مشکلات چند روز گذشته است، کائنات در کنار شماست و تسلط تان بر امور روزمره بیش از هروقت دیگر است. اما خیلی خودتان را خسته نکنید.

پیش بینی روابط شما: درباره ویژگی های دیگران و منافع و ارزش هایی که برای شما دارند زیاد فکر می کنید، خیلی خوب است که منفعت گرا هستید، اما دیگران را صرفا ابزاری برای رسیدن به خواسته های خود نبینید.

پیش بینی شغل شما: دلیلی وجود ندارد که از مسائل و بحران های جدید بترسید، هرچیزی راه حل خاص خود را دارد. شاید شما دانش حل آن مشکل را ندارید، چرا از دیگران کمک نمی خواهید؟


فال روزانه متولدین خرداد

اگر یک روز در سال کائنات در مقابل شما قرار داشته باشد، امروز خواهد بود. پس در مورد امور مهم تصمیم گیری نکنید و کارهای مهم را به روزهای بعد موکول کنید.

پیش بینی روابط شما: خیلی به جزئیات رابطه با نامزدتان و حتی دوستانتان فکر می کنید. بیش از آنکه در لحظه از حضور آنها لذت ببرید، فکرتان مشغول رفتار و حرف های آنان است. نمی خواهید این رفتار را ترک کنید؟

پیش بینی شغل شما: فرصت را از دست ندهید، همه چیز آماده است تا شما ارتقاء شغلی پیدا کنید. به جای پرداختن به جزئیات و حاشیه ها، از توانایی هایتان برای تسلط بر دیگران استفاده کنید.


فال روزانه متولدین تیر

احساس می کنید به سلامتی تان باید بیشتر توجه کنید، اگر وقت ورزش صبحگاهی ندارید، عصرها با همسر یا دوستانتان برنامه پیاده روی هماهنگ کنید. علاوه بر حفظ سلامتی، تفریح خوبی هم خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: نیاز به صحبت با نامزدتان دارید اما او فرصت زیادی برای این کار ندارد. چرا فکر می کنید به عمق مشکلات تان پی برده اید؟ از جزئیات بپرهیزید و درباره اصل مشکلات با او صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: خیلی برای شغلتان تلاش کرده اید اما چون هیچ پاداشی دریافت نکرده اید فکر می کنید این روش شما اشتباه است. چرا به جای مدیران فکر می کنید؟ شاید واقعا پاداشی در انتظار شما باشد.


فال روزانه متولدین مرداد

بین کار و مسئولیت های خانوادگی تعادل خوبی برقرار کرده اید و همسر و فرزندتان هم از وضعیت فعلی رضایت دارند اما فکر می کنید یک جای کار می لنگد! شک نکنید از خودتان غافل مانده اید.

پیش بینی روابط شما: پس از مدت ها یک قرار ملاقات دارید که کمی نگرانتان کرده است . استرس دارید. به تسلط شخص مقابل فکر نکنید و از قدرت بیان و توانایی های مکالمه خود استفاده کنید.

پیش بینی شغل شما: شخصی به طور غیرمنتظره ای از شما کمک خواسته است اما دلیلی ندارد تمام جزئیات کار را برای او توضیح دهید. همه چیز را از زاویه ذهن خود نبینید، خیلی از جزئیات برای دیگران مهم نیستند.


فال روزانه متولدین شهریور

از انرژی خوبی که امروز در وجودتان است، برای انجام کارهای خانه استفاده کنید. تغییر دکوراسیون هم ایده بدی نخواهد بود. به فکر احیاء رابطه با فامیل هم باشید.

پیش بینی روابط شما: دوست دارید با نامزدتان درباره آینده رابطه تان صحبت و تصمیم گیری کنید تا خیالتان راحت شود. روز مناسبی برای این کار است اما ترجیحا تصمیمی بگیرید که به قطع رابطه منجر نشود.

پیش بینی شغل شما: دیگران سعی خواهند کرد شما را راجع به ایده های جدیدشان متقاعد کنند، محافظه کاری بیش از حد شما باعث عدم پیشرفت تان تاکنون شده است، خودتان نظر دیگری دارید؟!


فال روزانه متولدین مهر

روحیه خلاقی دارید و تمایلات اجتماعی تان هم افزایش یافته است. زیاد درباره یک کار تاثیرگذار بر جامعه می اندیشید. با دوستانتان که در امور خیریه یا کودکان فعالیت دارند مشورت کنید.

پیش بینی روابط شما: یک مشکل ارتباطی مهمی که دارید این است که ابتدا منتظر می مانید تا دیگران با شما وارد گفتگو شوند و هیچ وقت شروع کننده نیستید. به نظرتان دلیل تنهایی تان چیزی جز این است؟!

پیش بینی شغل شما: برخلاف دیگر همکاران در محیط کاری، ارتباطات خوبی دارید و این قضیه توانایی شما را در کنترل جمع افزایش داده است اما نگران هستید که شاید دیگران رهبری شما را نپذیرند. خوش بین باشید.


فال روزانه متولدین آبان

دیدگاه شما نسبت به مسائل مختلف بر زندگی تان تاثیرگذار است. چرا فکر می کنید از خود اختیاری ندارید و سرنوشت بر زندگی شما تسلط یافته است؟ کمی به خود بیایید بد نیست!

پیش بینی روابط شما: به کلیت رابطه با نامزدتان می اندیشید و نسبت به او نظر مثبتی دارید اما دوست ندارید وارد جزئیات شوید. این دیدگاه در بلندمدت، زیادی شما را به همه چیز و همه کس خوش بین خواهد کرد.

پیش بینی شغل شما: با کارکردن مشکل دارید! اما به پول علاقمند هستید، از این احساس به عنوان انگیزه ای برای کارکردن استفاده کنید. پول یکی از مقدمه های خوشبختی است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز کائنات کاری می کند که همه امور زندگی تان دستخوش تغییر شود، پس سعی کنید جلوی آینه بایستید، خودتان را نگاه کنید و به فکر تغییرات درونی و مثبت باشید.

پیش بینی روابط شما: از اینکه یک نفر را جذب خودتان کرده اید خیلی مغرور نشوید، شاید آشنایی با او موهبتی است از جانب کائنات تا شما کمی خودتان را اصلاح کنید!

پیش بینی شغل شما: بر سر یکی از پروژه های مهم با همکارتان بحث و مشاجره خواهید کرد. قطعا حق با شماست اما باید کمی هم خوش اخلاق باشید، موقعیت بدی از نظر اخلاقی و رفتاری برای خودتان درست کرده اید.

فال روزانه متولدین دی

ارزش ها و دیدگاه هایتان را بیش از حد در امور مختلف دخیل کرده اید و زندگی تان در ابعاد مختلف در وضعیت بحرانی قرار می گیرد. به جای ایراد گرفتن از سرنوشت، منشاء افکارتان را بیابید و اصلاح کنید.

پیش بینی روابط شما: دوست دارید که درباره همه چیزهایی که در ذهنتان است با نامزدتان صحبت کنید اما طبیعتا این اتفاق نخواهد افتاد و شاید حتی بحث بدی بین تان بوجود بیاید.

پیش بینی شغل شما: طرح های خوبی در سر دارید اما اجرای آنها به این سادگی ها نخواهد بود. جنبه های پنهان زیادی وجود دارد که شما از آنها غافل مانده اید، از کمک همکاران باتجربه تان استقبال کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

دوستی هایتان بسیار برایتان مهم شده است و خودتان را شدیدا وقف آنها کرده اید و این باعث شده است که از امور خانواده غافل گیر شوید. افراط و تفریط شما را تباه خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: آیا با دوستانتان خوشحال هستید و از لحظاتی که با آنها دارید لذت می برید؟ این سوالی است که ذهنتان را مشغول کرده است، شاید آنها به صمیمیت شما نباشند و این مشکل کوچکی نیست.

پیش بینی شغل شما: به نظرتان به اهداف کاری تان دست نیافته اید و نا امیدتر از همیشه خواهید شد. به جای هدر دادن وقت، برنامه هایتان را دوباره بازبینی کنید، حتی می توانید از مدیرتان مشورت بخواهید.

فال روزانه متولدین اسفند

دیدگاه های فعلی تان درباره دیگران، به کار و زندگی شخصی تان صدمه خواهد زد. امروز فرصت مناسبی است که از وقت خود برای تجدیدنظر در افکار و بازسازی روابط تان استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: با نامزدتان مشکلاتی دارید اما او به ادامه رابطه اصرار دارد. به او هشدار دهید که اگر خودش را اصلاح نکند دیگر در این رابطه نخواهید ماند. این بار حق با شماست!

پیش بینی شغل شما: همه چیز آرام و کسل کننده است تا اینکه یکی از همکارانتان ایده هایی خواهد داد که در ذهن شما هم بوده است. با مشارکت با یکدیگر می توانید پیشرفت خوبی داشته باشید.



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/23
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ریحانه

      کیا به این فال اعتقاد دارن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج