جاباما
۳۸۰۷۵۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

دستگیری جیب‌ بر مترو با ۴۰ فقره سرقت

فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت از دستگیری جیب‌بر سابقه‌داری که در ایستگاه ترمینال جنوب تهران اقدام به سرقت می کرد، خبر داد و افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به بیش از ۴۰ فقره سرقت و جیب بری معترف شد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت از دستگیری جیب‌بر سابقه‌داری که در ایستگاه ترمینال جنوب تهران اقدام به سرقت می کرد، خبر داد و افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به بیش از ۴۰ فقره سرقت و جیب بری معترف شد.

سرهنگ علي راقي در این باره گفت: با توجه به ارجاع چندين فقره گزارش و شکايت مسافران صبحگاهي در ايستگاه مترو ترمينال جنوب مبني بر سرقت محتويات جيب آنان، عوامل غيرمحسوس معاونت آگاهي اين يگان از نخستين دقايق آغازين هر روز گشت زني مستمر و هدفمند را در دستور کار قرار دادند.

اين مقام انتظامي افزود: در خلال گشت زني ها، ماموران يکي از سارقان حرفه اي و سابقه دار را که به دفعات توسط پليس دستگير شده بود، درحال پرسه زني روي سکو مشاهده کردند.

وي ادامه داد: ماموران بلافاصله متهم را تحت نظر قرار داده و مشاهده کردند دقايقي بعد وي دست خود را داخل جيب يکي از مسافران کرده و مبلغ قابل توجهي وجه نقد را سرقت کرده و از محل دور شد که ماموران بلافاصله وي را دستگير و به همراه مالباخته به مقر پليس مترو منتقل مي کنند.

سرهنگ راقي گفت: متهم که داراي چندين فقره سابقه سرقت و تحمل کيفر است در بخشي از اظهارات خود به ماموران گفت هر زمان که از زندان آزاد مي شوم براي ادامه فعاليت به ايستگاه مترو ترمينال جنوب که مملو از جمعيت و مسافران شهرستاني با جيب هاي پر پول است، مي آيم و در اين ايستگاه اقدام به جيب بري مي کنم.

فرمانده يگان انتظامي پليس مترو پايتخت با بيان اينکه متهم در اعترافات صريح خود تاکنون به بيش از ۴۰ فقره سرقت و جيب بري معترف شده، افزود: وي به همراه شاکي و ساير آلات و ادوات مکشوفه تحويل ماموران پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ شد.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ راقي در پايان با ذکر اين نکته که وقوعات سرقت در پايانه هاي مسافري به دليل عدم آگاهي مسافران مبني بر تهيه وجه نقد از خودپردازها است، افزود: اميدواريم مسافران در نظر داشته باشند که در داخل تمامي ايستگاه هاي متروي شهر تهران حداقل دو دستگاه خود پرداز (ATM) وجود دارد پس دليلي ندارد مسافرين با جيب هاي پر پول و وجوه نقد فراوان در ايستگاه ها تردد کرده و زمينه را براي فعاليت افراد سودجو و اعمال مجرمانه جيب بران فراهم کنند چرا که مي توانند با کارت عابر بانکي که در اختيار دارند به اندازه احتياج خود از اين دستگاه ها پول برداشت کرده و نيازهاي مالي خود را مرتفع سازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      هه،چ جالب پس از ازادی باز میرفته سرقت واقعا ک خاک بسرتون ک خیال ادم شدن اصلا ندارین،والا اینا رو نباید ازاد کنن و اونقد شکنجه و زجر بدن ک جرات دوباره سرقت رو نداشته باشه

    • مرتضی

      ای کاش یه جوری برخورد بشه که تا آزاد میشن دوباره جرات نکنن دزدی کنن .............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج