۳۸۰۸۱۴
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

دستور ویژه برای‌بررسی واگذاری «املاک نجومی»

وزیر کشور درباره پرونده «املاک نجومی» و واگذاری املاک گران‌قیمت به برخی مدیران شهری از دستور خود به معاون عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان‌ شهرداری‌ها برای بررسی این پرونده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور درباره پرونده «املاک نجومی» و واگذاری املاک گران‌قیمت به برخی مدیران شهری از دستور خود به معاون عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان‌ شهرداری‌ها برای بررسی این پرونده خبر داد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت‌وگویی افزود: درباره این موضوع سازمان بازرسی بررسی‌هایی انجام داده و به گزارشات اولیه ای رسیده است و این گزارش اولیه را برای شهرداری فرستاده است تا شهرداری پاسخ دهد.

وی اضافه کرد: شهرداری باید متناسب با اختیارات و قوانینی که دارد درباره این گزارشات پاسخگو باشد که آیا اقدامش مطابق با قانون بوده یا خیر؟

وزیر کشور با انتقاد از انتشار اسامی عده‌ای در سطح وسیع در سایت‌ها و رسانه‌ها بدون آنکه تخلف‌شان اثبات شود، گفت: وقتی این نامه رسانه ای می شوند به اعتماد عمومی لطمه وارد می کنند و آبروی عده ای به خطر می افتد، البته منظور این نیست که اگر شخصی تخلف کرده نباید با او برخورد شود بلکه تا مسئله ای مورد بررسی قانونی قرار نگرفته و حکم درباره آن صادر نشده نباید در جامعه مطرح شود و این به معنای پنهان کردن از مردم نیست.

اشد برخورد با مفاسد

وی با بیان اینکه مسئولان امانتدار مردم هستند، ادامه داد: موافق اشد برخورد با مفاسد هستم و معتقدم نباید در موضوع فساد بخصوص از بیت‌المال کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه در خصوص فیش‌های نجومی نیز موضع بنده همین بود، گفت: همان زمان مطرح کردم که علت دریافت حقوق‌های نامتعارف، فساد، تخلف یا استفاده نامناسب از اختیارات افراد است که باید با هرکدام متناسب با علت برخورد شود اما طرح آن در این وسعت به اعتماد عمومی لطمه میزند، در حالی که مجموع این حقوق های نامتعارف در قیاس با کل مدیران ناچیز بود و نباید به عملکرد همه مدیران کشور شبهه وارد کرد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه موضوع اخیر نیز حتما باید پیگیری شود، گفت: بنده نیز به معاونت مربوطه خودمان و رییس سازمان شهرداری‌ها که در آنجا واحد بازرسی دارد، دستور دادم تا پرونده‌ها را از شهرداری بگیرد و با قانون منطبق کند و اگر اشکالی وجود داشته باشد اقدام می کنیم. در مجموع درباره ابهامی که در جامعه ایجاد شده قطعا باید شفاف سازی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی نیست به این اقای وزیر کشور بگه برادر محترم یه خانواده با دو تا بچه و مستاجر داره ماهی یک ملیون و ششصد حقوق میگیره اونوقت مدیران نجومی درامد یک سالش به اندازه کل سی سال خدمت ماهاست میگه این مدیران نجومی که تحلف کردم تنها درصد کمی از مدیران ما هستند نباید رسانه ای می شد یکی نیست بگه اگر رسانه ای نکیشد که برخوردی صورت نمیگرفت باز دم کره شمالی گرم که اگه کار اشتباهی هم انجام میده پاش وایستاده........

    • بدون نام

      شما حقوقهای نجومی را حل کنید.نوبتی هم باشه نوبت حقوقهای وفیشهای نجومی است تا برسیم به بعد.

    • بدون نام

      ......فقط میخوان مردم سر کار باشد فکرشون بایه موضوع درگیر باشه تا باهاشون کاری نداشته باشند مردم با حرفاشون گذاشتن سر کار

    • رفیق

      اینها رامطرح کردید تا حقوقهای نجومی از یاد بره ؟؟؟؟

    • بدون نام

      نمیدونم بخندم, یا گریه کنم.

    • پیر مرد پرسپولیسی

      داریم با لفظ نجومی کم کم اشنا می شیم : غارتگران نجومی ،،حقوق های نجومی ،،املاک نجومی ،،کسی نیست با این مفسدین نجومی برخورد کنه و ریشه کنی نجومی صورت بگیره ،تو همه دنیا مرسوم است که مسٔول نهاد مربوطه مثلا ًهمین افتضاح اخری یعنی شهرداری ،از مردم عرر خواهی کرده ،استعفا می دهند واگه خیلی احساس شرمندگی کنند خودکشی هم ممکنه بکنند ، ولی ماشاالله شهردار ما................خوخودشون رو برا ریاست جمهوری اماده میکننن ، وقطعاً راهکار هایی برا مبارزه با فساد داشته ودارن .............. انشاالله هرچه بصلاح ملت ونظام است همان اتفاق بیفتد . یاحق

    • سیدمجید حسینی

      اقا دردیزی بازه حیا گربه کجا رفته باید مشخص بشه زمین میلیاردی فروخته شده تحت چه قانونی واگذار شده واصولا این تخفیف شامل پرسنل شهرداریه یا فقط مدیران آنها وبه سایر ارگانهای دیگه چه ربطی داشته که واگذارشده آقای قالیباف باید جوابگو باشه

    • حسین

      1-وزیرمحترم کشور اگرشماجای مردم بودید اعتمادتان را ازدست نمی دادید
      2-چراالان به واحدبازرسی دستوررسبدگی صادرمی فرمایید مگر بازرسی بطور مستمرجزوظایف ذاتی واحد بازرسی نیست
      3-درموردحقوقهای نجومی چه برخوردی شد که مردم خوشبین به برخورد باشهر داز باشند

    • بدون نام

      همه دنبال گدایی و گدا پروری هستید، اگه کسی هم لیاقت داره و مال املاکی هم داره و چند نفر دور برش نان میخورن کاری کنید اینها هم سرمایه‌ها شون ببرند خارج هی گیر دادین به حقوق و املاک نجومی، حتما لیاقت دارند، بی......

    • رضا

      امیدوارم عامل اصلیش .....................دستگیر و محازات بشن

    • بدون نام

      از اختلاسهای کهکشانی چه خبر ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج