۳۸۰۸۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خطیب جمعه اراک:

بدهکار فاجعه منا امروز طلبکار است

خطیب جمعه اراک گفت: در فاجعه منا هیچ‌گونه تقصیری متوجه زائران خانه خدا نبود ولی آل سعود به جای اینکه از جامعه مسلمانان عذرخواهی کند، نگاهی طلبکارانه به این موضوع دارد.

خبرگزاری ایسنا: خطیب جمعه اراک گفت: در فاجعه منا هیچ‌گونه تقصیری متوجه زائران خانه خدا نبود ولی آل سعود به جای اینکه از جامعه مسلمانان عذرخواهی کند، نگاهی طلبکارانه به این موضوع دارد.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه امروز اراک اظهار کرد: ناتوانی حکمرانان عربستان در سال گذشته و بروز فاجعه انسانی در منا، در خاطره تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به سقوط جرثقیل در جریان مراسم حج و بی کفایتی عربستان در فاجعه منا بیان کرد: آل سعود نتوانست امنیت زائران را فراهم کند و هفت هزار مسلمان بی گناه را به کام مرگ کشاند.

دری نجف آبادی افزود: در سال جاری به دلیل لجبازی و جهالت آل سعود، ایرانیان نتوانستند در مناسک حج شرکت کنند و این نشانگر خباثت این رژیم است.

خطیب نماز جمعه اراک سکوت سازمان ملل در برابر جنایات سال گذشته آل سعود را تاسف بار دانست و عنوان کرد: دعای عرفه امسال باید باشکوه‌تر از سال های گذشته در سراسر کشور و هم‌چنین در استان مرکزی برگزار شود.

دری نجف آبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهای پدافند هوایی مبنی بر اینکه این نیروها باید یک قدرت بازدارندگی نیرومند را در سطح کشور ایجاد کنند، افزود: تمامی نیروهای نظامی، انتظامی اطلاعاتی و دفاعی کشور اهم از هوایی، زمینی و دریایی باید جهت مقابله با هرگونه توطئه و نیز دفاع از نظام بیش از گذشته آماده باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان این‌که استان مرکزی در زمینه طلاق، فرزندآوری و ازدواج مشکلات قابل توجهی دارد، تاکید کرد: باید زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود و جهت کاهش نرخ طلاق نیز اقدامات موثری در دستور کار قرار داده شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج