۳۸۰۹۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قیمت میوه شب یلدا

ایرانیان همه ساله مراسم شب یلدا را گرامی می دارند. با نزدیک شدن شب یلدا یکی از دغدغه های مردم این سرزمین تهیه میوه برای این شب است.

خبرگزاری ایلنا: ایرانیان همه ساله مراسم شب یلدا را گرامی می دارند. با نزدیک شدن شب یلدا یکی از دغدغه های مردم این سرزمین تهیه میوه برای این شب است.

هر چند در حال حاضر همه نوع میوه‌ داخلی در بازار عرضه می‌شود اما در این میان تفاوت قیمت‌های جنوب و شمال تهران همچنان وجود دارد که مغازه‌داران دلیل آن را کیفیت و هزینه بالای اجاره‌ها در شمال شهر عنوان می‌کنند.

گفتنی است قیمتهای زیر براساس گزارش میدانی خبرنگار ایلنا از ۳ نقطه شهر تهران(منطقه ظفر، میدان انقلاب و میدان شهدا) گردآوری شده است، تا به نوعی قیمت جنوب، مرکز و شمال تهران مشخص شود.

هر یک‌کیلوگرم نارنگی در شمال تهران ۳ هزار تومان در مرکز ۲۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۲۳۰۰ تومان، هر یک کیلوگرم انار در شمال تهران ۴۵۰۰ تومان در مرکز ۳۵۰۰ تومان و در جنوب تهران۲۵۰۰ تومان،، سیبب قرمز در شمال تهران۳ هزار تومان در مرکز ۲۵۰۰ تومان و در جنوب ۲۳۰۰ تومان، پرتقال در شمال تهران ۳ هزار تومان در مرکز ۲۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۲۳۰۰ تومان و لیمو‌ترش در شمال تهران ۵۵۰۰ تومان در مرکز ۴۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین هندوانه هر کیلوگرم در شمال تهران ۳۵۰۰ تومان در مرکز نیز ۳۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۳ هزار تومان، موز در شمال تهران هر کیلو گرم ۳۵۰۰ تومان در مرکز ۳۶۰۰ تومان و در جنوب تهران ۳ هزار تومان و خرمالو که به نظر می رسد گرانترین میوه این فصل باشد در شمال تهران هر کیلو گرم ۵ هزار تومان درمرکز تهران ۳۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۲۵۰۰ تومان، انگور در شمال تهران هر کیلو گرم ۴ هزار تومان در مرکز ۲۵۰۰ تومان و در جنوب تهران ۲هزار تومان عرضه می شود.

مغازه داران در رابطه با اختلاف چند هزارتومانی بین قیمتهای یک نوع میوه، می گویند: قیمت محصولات را کیفیت و سایز آنها تعیین می کند و این عامل موجب نوسان چند هزارتومانی قیمتها در نقاط مختلف شهر می‌شود.

همچنین مهاجران، رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران نیز با بیان اینکه قیمت انار و هندوانه تا شب یلدا افزایش چشمگیری خواهد داشت، گفته است: هرکیلوگرم هندوانه هم اکنون در میدان مرکزی میوه و تره بار با قیمت ۱۲۰۰ تومان عرضه می شود، البته ممکن است قیمت ها تا شب یلدا افزایش یابد و مردم می توانند به جای هندوانه نارنگی بخورند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      کاش دغدغه ما تنها قیمت میوه بود !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج