۳۸۰۹۸۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

خواب آلودگی پیکان را به زیر تریلی برد

رئیس پلیس راه همدان گفت: راننده یک دستگاه پیکان سواری با دو سرنشین و به علت خواب آلودگی به زیر تریلی رفت که در این حادثه، راننده در دم جان باخت و دو سرنشین آن به شدت مجروح شدند.

خبرآنلاین: رئیس پلیس راه همدان گفت: راننده یک دستگاه پیکان سواری با دو سرنشین و به علت خواب آلودگی به زیر تریلی رفت که در این حادثه، راننده در دم جان باخت و دو سرنشین آن به شدت مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: بر اثر بروز ۱۰ سانحه رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته در جاده های برون شهری همدان ۲ نفر کشته و ۱۳ نفر مجروح شدند، که بی توجهی به جلو با ۶۶ درصد بیشترین علت بروز سواتح جرحی و فوتی در ۲۴ ساعت گذشته را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: راننده یک دستگاه سواری پیکان به علت بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با یک دستگاه تریلی در حال تردد در جاده همدان - سنندج برخورد کرد، که بر اثر بروز این سانحه راننده وسیله نقلیه فوت کرده و ۲ نفر از سرنشینان نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: همچنین بی توجهی راننده یک وسیله نقلیه به جلو در جاده فامنین - سه راهی ساوه موجب واژگونی خودروی ۴۰۵ در نزدیکی روستای نگار خاتون و مرگ راننده شد.

سرهنگ عزیزی افزود: علاوه بر این سوانح رانندگی ، هشت سانحه منجر به جرح نیز در جاده های برون شهری این استان رخ داده که موجب مجروح شدن ۱۱ نفر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      چقد بگن یجا نگهدارید استراحت کنید دوباره راه بیافتید

    • شهروند

      رانندههای محترم تورو خدا وقتی خوابتون میاد رانندگی نکنید خواب نامرده لااقل یک و دو ساعتی بخوابید بعدا رانندگی کنید هیچ زمان عجله نکنید دیر رسیدن بهتر از نرسیدنه

    • ستار

      یبار اندازه چند ثانیه چرت زدم پشت فرمون اونم سرعت نسبتا زیاد یه لحظه ب خودم اومدم دیدم تو جاده نیستم وای چه برسم اومد تا جمع کردم ماشینو
      بخوابید اقا تا خواب ابدی نروید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج