جاباما
۳۸۱۰۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ابهام در سرنوشت نیمکت پرسپولیس در نیم فصل دوم

گل محمدی با این شرایط حاضر به کار نیست

به نظر می رسد گل محمدی حاضر نیست «تحت هر شرایطی» مربیگری پرسپولیس را قبول کند. همین مسئله، برنامه مدیران پرسپولیس برای کنار گذاشتن ژوزه و استفاده از مدیریت پروینی را به هم ریخته است.

گل محمدی با این شرایط حاضر به کار نیست

تماشا: به نظر می رسد گل محمدی حاضر نیست «تحت هر شرایطی» مربیگری پرسپولیس را قبول کند. همین مسئله، برنامه مدیران پرسپولیس برای کنار گذاشتن ژوزه و استفاده از مدیریت پروینی را به هم ریخته است.

گل محمدی دیروز بعد از بازی دوستانه با سایپا مهر در جمع خبرنگاران گفت حاضر نیست زیر نظر کسی مربیگری کند و اختیار تام می خواهد. این اظهار نظر او، تیتر روزنامه های دیروز بود. مدیران پرسپولیس هم به گل محمدی تذکر دادند و کار به جایی رسید که گل محمدی خودش را تا زمان مشخص شدن تکلیف کادر فنی، ممنوع المصاحبه کرد.

گل محمدی با این شرایط حاضر به کار نیست

با وجود ممنوع المصاحبه شدن گل محمدی، موضع او تغییری نکرده است. کمیته فنی برای پست دستیار سرمربی، چهار گزینه به گل محمدی پیشنهاد داد و مربی احتمالی پرسپولیس همه آنها را رد کرد. رحمان رضایی، بهروز سلطانی، پرویز کماسی و حسین عبدی گزینه های کمیته فنی برای پست دستیار اول کادر فنی پرسپولیس بودند.

گل محمدی ساعاتی قبل از آنکه خودش را ممنوع المصاحبه کند، درباره انتخاب دستیارش به نسیم نیوز گفت: «من برای حضور در پرسپولیس دستیارانی می خواهم که هیچ کدام از این چهار نفر نیستند. برای کار کردن در پرسپولیس اختیار تام می خواهم. انتخاب دستیار و بازیکن هم جزو اختیارات سرمربی است.»

او یک بار دیگر روی حضور کریم باقری به عنوان مدیر فنی روی نیمکت پرسپولیس تاکید کرده بود. واکنش گل محمدی و مخالفت او با مدیریت فرمایشی پروین، باعث شد رویانیان گزینه های دیگری را برای کادر فنی تیمش در نظر بگیرد و بگوید گل محمدی فقط یکی از گزینه هاست. البته مدیرعامل پرسپولیس می داند بازیکنان فعلی پرسپولیس رابطه خوبی با گل محمدی دارند و همین باعث شده فقط چند روز بعد از دو راهی ماندن و رفتن ژوزه، در دو راهی گل محمدی - پروین قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج