۳۸۱۰۹۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

جزیره ای دست ساز بر روی آب

کاترین و وین کینگ زمانی که قرار شد خارج از دنیای مدرن زندگی کنند، دچار مشکل نشدند. آنها تصمیم گرفتند که جزیره ی شخصی خودشان را در ساحل جزیره ی ونکوور در کانادا بسازند و از این سبک جدید زندگی به مدت ۲۴ سال لذت ببرند.

برترین ها: کاترین و وین کینگ زمانی که قرار شد خارج از دنیای مدرن زندگی کنند، دچار مشکل نشدند.آنها تصمیم گرفتند که جزیره ی شخصی خودشان را در ساحل جزیره ی ونکوور در کانادا بسازند و از این سبک جدید زندگی به مدت ۲۴ سال لذت ببرند.

وین در زمان بچگی خانه ی درختی می ساخت و زمانی که بزرگ شد از این استعداد در راه دیگری استفاده کرد. او با دست های خودش و به وسیله ی ابزاری مانند چکش و اره یک سازه ی ۵۰۰ تونی را که بر روی آب شناور می ماند، ساخت.این سازه از بالا مانند مخلوطی از ساختمان ها است که با آب احاطه شده است. آنها حتی زمین بازی و فانوس دریایی مخصوص خود را دارند. افسار این خانه تها به ساحل متصل شده و تنها دسترسی آن از آب است.

وقتی از او سوال می شود که آیا هیچوقت دریا زده نمی شود، او طنازانه پاسخ می دهد "نه، اما وقتی به زمین می روم خشکی زده می شوم."این زوج هنرمند می توانستند یک خانه ی بزرگ بخرند اما ترجیح دادند خودشان آن را بسازند. آنها به زودی دریافتند که این سبک از زندگی برای آنها عالی است. ضمنا هم تمام نیازهای آنها را برآورده می کند و هم در تولید هنر و استقلال به آنها کمک می کند.

کاترین چهار گلخانه را به این عمارت شناور اضافه کرد. آنها در طول ساخت این بهشت شناور از منابع طبیعی نیز استفاده کردند.در روز های خوب، وین با قایق کوچک خود به خلیج می رود و به ماهیگیری می پردازد. در روزهایی که آب آرام نیست یا وضعیت آب و هوایی یاری نمی کند، او از پنجره ی مخصوص ماهیگیری در خانه به این کار می پردازد.

دور از هیاهوی شهر، این زوج در محیط آرام و بی دردسر خود زندگی می کنند. شاید آنها چیزی بهتر از این را متصور نمی شدند. کاترین می گوید "من کاملا از این وضعیت زاضی هستم" و وین به شوخی می گوید "چه خوب عزیزم، یه فکری براش می کنم."
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
جزیره ای دست ساز بر روی آب
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج