جاباما
۳۸۱۱۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

اعترافات هولناک عامل يک جنايت در مشهد

جوان ۲۵ ساله اي که مردي را به طرز وحشتناکي کشته بود و قصد داشت جسد او را با کرايه کردن يک وانت در بيابان هاي اطراف مشهد رها کند با هوشياري چند کارگر در دام مأموران انتظامي گرفتار شد و پرده از راز جنايت مخوف خود برداشت.

روزنامه خراسان: جوان ۲۵ ساله اي که مردي را به طرز وحشتناکي کشته بود و قصد داشت جسد او را با کرايه کردن يک وانت در بيابان هاي اطراف مشهد رها کند با هوشياري چند کارگر در دام مأموران انتظامي گرفتار شد و پرده از راز جنايت مخوف خود برداشت.

ظهر سه شنبه گذشته جوان ۲۵ ساله اي به راننده يک دستگاه وانت نيسان مراجعه کرد و از او خواست مقداري لوازم پلاستيکي و سطل زباله بزرگ چرخ دار را از منطقه آب و برق مشهد به اطراف جاده مشهد - چناران ببرد. پس از تعيين مبلغ کرايه، جوان مذکور سوار وانت شد و آنان براي اجير کردن چند کارگر به محل استقرار کارگران در منطقه قاسم آباد رفتند.

اين جوان ۳ کارگر ديگر را نيز براي بار کردن و حمل لوازم مذکور اجير کرد و دقايقي بعد مقابل آپارتماني در بولوار ۷ تير توقف کردند. کارگران مقداري بسته هاي پلاستيکي يک بار مصرف، جعبه هاي پلاستيک فريزري، سطل پر از چسب و لوازم ديگري را بار کردند. در اين هنگام جوان ۲۵ ساله از آنان خواست تا سطل بزرگ چرخ داري را هم که مخصوص حمل زباله بود به قسمت بار خودرو منتقل کنند.

در سطل زباله با نوار چسب پهن محکم بسته شده بود و بسيار سنگين بود. کارگران هنگام حمل اين سطل زباله که بوي تعفن از آن به مشام مي رسيد، به موضوع مشکوک شدند و از جوان مذکور در اين باره سوال کردند.

او گفت: در اين سطل لاشه گوسفند است که آن ها را براي تغذيه چند سگ مي برم. با اين جملات، ظن کارگران بيشتر و صحبت هاي درگوشي آنان به زبان ترکي آغاز شد. يکي از کارگران که در صندلي جلوي نيسان جا نگرفت و بايد در قسمت بار مي نشست به دليل سردي هوا عذرخواهي کرد و پس از گرفتن دستمزد انتقال لوازم به داخل وانت از آنان خداحافظي کرد و راهي منزلش شد.

راننده خودرو وانت نيسان در حالي که ۲ کارگر و صاحب کالاها داخل آن نشسته بودند به سمت جاده چناران حرکت کرد اما مقابل پليس راه فردوسي، مأموران پليس راه، او را به خاطر تخلف رانندگي و سوار کردن ۳ نفر در صندلي جلو متوقف کردند و از راننده خواستند تا مدارکش را به پليس ارائه دهد. در اين هنگام يکي از کارگران به زبان ترکي از راننده خواست تا ماجراي سطل زباله مشکوک را به آنان گوشزد کند.

راننده نيسان نيز در حالي که از خودرو پياده شده بود و وانمود مي کرد که درباره جريمه با مأموران پليس راه صحبت مي کند ماجراي سطل زباله را بيان کرد. مأمور پليس راه نيز به بهانه بررسي شماره پلاک خودرو به عقب وانت رفت و با مشاهده لکه هاي خون در اطراف سطل زباله چرخ دار، موضوع را به مأموران کلانتري فردوسي گزارش کرد.

دقايقي بعد مأموران نيروي انتظامي به محل آمدند و راننده را به همراه ۳ سرنشين آن به کلانتري هدايت کردند. آنان وقتي چسب هاي در سطل زباله را گشودند ناگهان با جسد مردي حدود ۳۵ ساله روبه رو شدند که جسد وي دچار فساد نعشي شده بود. بنابراين، مأموران انتظامي بلافاصله ماجرا را به قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند.

با حضور مقام قضايي در محل، تحقيقات در اين باره آغاز شد و هر يک از کارگران جداگانه مورد بازجويي قرار گرفتند اما همه آن ها موضوع را به شکلي که اتفاق افتاده بود شرح دادند. در اين ميان وقتي جوان ۲۵ ساله به عنوان مالک کالاها مورد بازجويي قرار گرفت عنوان کرد که از جسد هيچ اطلاعي ندارد و نمي داند چه کسي جسد را در سطل زباله چرخ دار قرار داده است اما ساعتي بعد وقتي در برابر سوالات تخصصي قاضي ويژه قتل عمد قرار گرفت به تناقض گويي پرداخت و به ناچار لب به اعتراف گشود و راز جنايتي هولناک را برملا کرد.

اين جوان مجرد در اعترافات خود گفت: يک بار به اتهام سرقت دستگير شدم. ۳ روز در زندان بودم اما بعد تبرئه و آزاد شدم. حدود ۱۰روز قبل بود که با مرد ۳۵ ساله و چند کارگر ديگر که کار ساختماني مي کردند و در يک اتاقک نگهباني بودند آشنا شدم و براي استراحت نزد آنان مي رفتم تا اين که يک روز به شدت بيمار شدم و تب و لرز شديدي بدنم را فرا گرفت آن روز مرد ۳۵ ساله که کارگران در کنار منزلش مشغول کار بودند از من خواست تا به خانه او بروم. او به من گفت: مدتي است که همسر و فرزندانم به خاطر مشکلاتي که داشتيم مرا ترک کرده و به منزل پدر خانمم رفته اند و من تنها زندگي مي کنم.

متهم به قتل در ادامه اعترافاتش مدعي شد: بدين ترتيب رفت و آمد من به منزل مرد ۳۵ ساله در منطقه آب و برق آغاز شد تا اين که جمعه گذشته که به خانه اش رفتم او مواد مخدر صنعتي (شيشه) مصرف کرد و پس از آن نيز يک فيلم غيراخلاقي گذاشت تا نگاه کنيم. من که متوجه نگاه هاي هوس آلود آن مرد شده بودم نمي دانستم چه کار کنم او مرا با چاقو تهديد مي کرد و من ديگر اعصابم به هم ريخته بود. بالاخره تا صبح تحمل کردم و از خانه اش بيرون آمدم اما حس انتقام در وجودم ريشه دوانده بود.

آن روز از يک داروخانه تعدادي قرص خواب آور تهيه کردم و دوباره شب به منزل او رفتم و يکي از قرص ها را به عنوان «قرص ويتامين» به او دادم تا بخورد سپس قرص هاي ديگر را پودر کردم و داخل آب پرتقال يک ليتري ريختم و در ۲ نوبت به او خوراندم. وقتي فهميدم که قرص ها اثر کرده و او به خواب عميق فرو رفته است نقشه قتل را که از قبل طرح ريزي کرده بودم اجرا کردم.

متهم اين پرونده جنايي ادعا کرد: به خاطر اين که لباس ها و منزلش خون آلود نشود در همان حالت لباس هايش را از تنش بيرون آوردم و با چاقو چند ضربه به شکم و گردنش فرود آوردم که در همين حال او از خواب بيدار شد و به طرف در منزل رفت تا سر و صدا کند او را از پشت سر گرفتم و در حالي که خون از بدنش فواره مي زد ضربات ديگري نيز بر ناحيه گردن و پهلوهايش زدم. وقتي او جان خود را از دست داد با دستمال و پارچه گردنش را بستم تا خون زيادي نريزد و روي پارچه ها را نيز با پلاستيک بستم. بعد از آن هم جسد را به اتاق خواب يکي از فرزندانش بردم و تمام منزل را از خون هاي ريخته شده تميز کردم.

سپس جسد را داخل پتو پيچيدم و خودم به همان اتاقک نگهباني نزد کارگران رفتم. ۲ روز فکر مي کردم که جسد را چکار کنم تا اين که تصميم گرفتم آن را به بيابان هاي اطراف مشهد ببرم و رها کنم به همين منظور به طرف چهارراه ميدان بار رفتم و گوشي تلفن همراهي را که با کارتن آن از منزل مقتول برداشته بودم به مبلغ ۸۰ هزار تومان فروختم و با پول آن يک سطل زباله بزرگ چرخ دار خريدم و دوباره به منزل او بازگشتم.

اما جسد به خاطر اين که داخل پتو بود دچار فساد نعشي شديدي شده بود و بوي تعفن آن آزارم مي داد. با ساطور آشپزخانه و چاقو مي خواستم جسد را مثله کنم اما نتوانستم اين کار را انجام دهم. بعد هم به همين خاطر جسد را با فشار داخل سطل زباله جا کردم و روي آن را چسب زدم تا کسي متوجه نشود.

وي در ادامه اعترافاتش گفت: بعد هم راننده وانت و کارگران را اجاره کردم تا جسد را در اطراف جاده آسيايي چناران رها کنم که در چنگ پليس گرفتار شديم اما کارگران و راننده وانت از قتل اطلاعي نداشتند. اين گزارش حاکي است: صبح روز گذشته نيز، عامل اين جنايت هولناک پس از تکرار ادعايش در حضور قاضي «موحدي راد» و با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار کارآگاهان پليس جنايي آگاهي قرار گرفت تا تحقيقات بيشتري درباره زواياي پنهان اين پرونده انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم سراوانی

      واقیعا اینروزا چه قد خیانت و صیانت زیاد شده خدا به دامون برسه التماس دوعا

    • بابک

      عجب جنایاتی در این کشور اتفاق میافتد !! ای کاش زمانی فرا میرسید که ریشه این مواد مخدر خصوصا مواد مخدر شیمیایی صنعتی ، در این کشور ، کنده میشد تا دیگه شاهد این گونه اخبار وحشتناک و کثیف ، نباشیم

    • سمي

      حالا اگه دختر بود همه ميگفتن
      حقشه مي خواست با مرد غريبه نره خودش مي خواسته لابد

      پاسخ ها

      • بابک

        اشتباه ، دختر و پسر نداره و اگر کسی بخواد در مورد این قضیه ، جنسیتی برخورد کنه ، نمیتونه قضاوت درستی داشته باشه ..

      • رضا

        سمی خانوم ، خوب همین هم هست دیگه . شما چیز دیگه ای فکر میکردید؟ یعنی اگه یه دختر شب میرفت خونه مرد غریبه ، ما باید تشویقش میکردیم؟این پسره هم به جای این کار باید همون شب دو تا کشیده میخوابوند تو گوش اون هوسران تا حساب کار دستش بیاد بعدم میزد بیرون پی زندگیش.

    • جواد

      چهار روز دیگه فیلم کشتار با اره برقی در مشهدم در میاد میگی نه نگاه کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج