۳۸۱۱۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ستاره‌ها به جشنواره لندن می‌روند

درام موزیکال «لا لا لند» مدعی جدی اسکار، درام تاریخی «تولد یک ملت» و تریلر سیاسی، زندگینامه‌ای «اسنودن» از جمله آثار پرسروصدایی هستند که ماه آینده در شصتمین جشنواره فیلم لندن به نمایش درمی‌آیند.

وب‌سایت آی ‌سینما: درام موزیکال «لا لا لند» مدعی جدی اسکار، درام تاریخی «تولد یک ملت» و تریلر سیاسی، زندگینامه‌ای «اسنودن» از جمله آثار پرسروصدایی هستند که ماه آینده در شصتمین جشنواره فیلم لندن به نمایش درمی‌آیند. همچنین ستاره‌های مطرح هالیوود از جمله نیکول کیدمن، ایمی آدامز، جرمی رنر و لوپیتا نیونگ‌او به همراه کارگردان‌های معروفی مانند الیور استون، تام فورد و بن ویتلی به زودی روی فرش قرمز لندن گرد هم می‌آیند.

ستاره‌ها به جشنواره لندن می‌روند

به گزارش گاردین، جشنواره امسال با نمایش درام تاریخی «یک پادشاهی متحد» (A United Kingdom) به کارگردانی اما آسانته فیلمساز بریتانیایی افتتاح می‌شود. دیوید اویلو (ستاره درام «سلما») و رزاموند پایک (ستاره «دختر گمشده») در نقش شخصیت‌های اصلی این درام اقتباسی جلوی دوربین رفته‌اند.

همان‌طور که قبلا نیز گفته شد تریلر وسترن «شلیک آزاد» (Free Fire) جدیدترین ساخته ویتلی با نقش‌آفرینی بری لارسن بازیگر برنده اسکار، اختتامیه معتبرترین جشنواره سینمایی بریتانیا را رقم خواهد زد.

نیت پارکر با اولین فیلم بلند خود با عنوان «تولد یک ملت» از دیگر چهره‌های مطرحی است که در جشنواره امسال حضور خواهد داشت و این در حالی است که افشای اتهاماتی که در گذشته متوجه این کارگردان فیلم اولی بوده، در یک ماه اخیر حواشی و جنجال فراوانی به دنبال داشته است. سال‌ها پیش، پارکر به اتهام آزار و اذیت جنسی به دادگاه فراخوانده و درنهایت تبرئه شد. مدتی پیش، ورایتی افشا کرد که شاکی پرونده پارکر با بلعیدن مقادیر زیادی قرص خواب‌آور، خودکشی کرده و از زمان رسانه‌ای شدن این خبر، پارکر و استودیوی «فاکس سرچ‌لایت» پخش‌کننده اصلی فیلم شدیدا تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته‌اند.

این در حالی است که اولین فیلم بلند پارکر در مقام نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و ستاره اصلی «تولد یک ملت»، بعد از نمایش در جشنواره فیلم مستقل ساندنس با واکنش تحسین‌آمیز منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد و در صف مدعیان اسکار ۲۰۱۷ قرار گرفت.

همزمان بعضی از پرسروصداترین فیلم‌های جشنواره ونیز که از چهارشنبه شب (۳۱ اوت) آغاز به کار کرده، در شصتمین جشنواره فیلم لندن نیز روی پرده خواهند رفت تا بلافاصله اکران گسترده خود را شروع کنند. از این میان می‌توان به «لا لا لند» دومین فیلم بلند دمین شزل با بازی اما استون و رایان گاسلینگ و همچنین «حیوانات شب‌زی» به کارگردانی تام فورد طراح مد و لباس اشاره کرد که با حضور ستاره‌های سرشناسی همچون جیک جیلنهال، مایکل شنون و ایمی آدامز در لندن روی پرده می‌روند..

برگزارکنندگان جشنواره همچنین با اهدای عضویت «بنیاد فیلم بریتانیا» (BFI) به استیو مک‌کویین سازنده فیلم‌های «۱۲ سال بردگی»، «شرم» و «گرسنگی» از یک عمر فعالیت حرفه‌ای فیلمساز بریتانیایی تقدیر می‌کنند.

از میان دیگر فیلم‌‌های این دوره جشنواره می‌توان به «منچستر کنار دریا» با بازی کیسی افلک و میشل ویلیامز، «هیولا زنگ می‌زند» با بازی فلیسیتی جونز و سیگورنی ویور و «عزیز امریکایی» با بازی شیا لوبوف اشاره کرد که تنور پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌های فصل جوایز را بیش از پیش داغ خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج