۳۸۱۱۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کدام بازیکنان مخالف بازگشت مجیدی هستند؟

هر چند که هواداران استقلال بی صبرانه منتظر بازگشت مجیدی هستند اما بزرگترهای استقلال از آمدن شماره ۷ ناراحتند

کدام بازیکنان مخالف بازگشت مجیدی هستند؟

تماشا: هر چند که هواداران استقلال بی صبرانه منتظر بازگشت مجیدی هستند اما بزرگترهای استقلال از آمدن شماره 7 ناراحتند

فرهاد مجیدی اگر چراغ سبز نشان بدهد در نیم فصل دوم میتواند برای تیم محبوبش بازی کند. هر چند که او مشغول عکس گرفتن در اسپانیا و ورزشگاه های این کشور است ولی صدای پای این بازیکن به گوش می رسد اما جالب است که بشنوید درباره موافقان و مخالفان حضور شماره 7 در استقلال.

در بین بازیکنان استقلال دو دستگی وجود دارد ولی تعداد بیشتر آنها موافق حضور مجیدی هستند. بازیکنانی که گفته می شود مخالف آمدن فرهاد به استقلال هستند کسانی هستند که از محبوبیت این بازیکن نگرانند.

جواد نکونام: اولین مخالف بزرگ بازگشت مجیدی شاید جواد نکونام باشد چون این بازیکن روی سکوها به اندازه شماره 7 محبوب نیست. او وقتی به همراه استقلال به جاهای مختلف می رود این احساس را دارد که وزنه اصلی تیم است اما با آمدن مجیدی ممکن است از این اتفاقات دیگر نبیند.

کدام بازیکنان مخالف بازگشت مجیدی هستند؟

مهدی رحمتی: رحمتی کاپیتان استقلال است و با بازگشت فرهاد باید کاپیتانی را به او بدهد. موضوع فقط کاپیتانی مجیدی در استقلال نیست. نیم فصل پارسال لیگ، کارشناسان و هواداران فوتبال، مجیدی را دلیل موفقیت های استقلال می دانستند ولی بعد از رفتن او رحمتی بیشتر دیده می شود.

پژمان منتظری: منتظری به مانند نکونام حکم بزرگتر را در استقلال دارد. او در رختکن قبل از شروع بازی ها و بین دو نیمه با بازیکنان صحبت می کند. پژمان تصور می کند اگر مجیدی برگردد همه چیز دست او می افتد و بازیکنان به حرف او گوش می دهند و منتظری دوست ندارد یک گوشه بایستد و نظاره گر باشد.

آرش برهانی: مهاجمی که در این دو سال بیشتر از هر کس دیگری نام مجیدی را روی سکوها شنید. او در یک محفل خصوصی از اینکه هواداران استقلال نام مجیدی را صدا می کنند، ابراز ناراحتی کرده است.

او گفته: «موقعی که من و مجیدی با هم بازی می کردیم کی بیشتر گل زد؟ یک سال آقای گل شدم ولی مجیدی ۲۰ دقیقه به زور بازی می کرد.» این درست که او در مصاحبه اش از آمدن فرهاد استقبال کرده ولی می داند بازی او هم زیر سایه مجیدی خواهد رفت.

دوستان صمیمی فرهاد

البته سایر بازیکنان احساس خوبی نسبت به بازگشت مجیدی دارند. شاید بیشترین کسانی که خوشحال می شوند فرهاد برگردد، مجتبی جباری، حنیف عمران زاده و خسرو حیدری باشند. این بازیکنان دوستان صمیمی فرهاد هستند و فصل قبل این موضوع را نشان داده بودند. خیلی از آنها معتقدنند با بازگشت فرهاد به ترکیب استقلال تماشاگران زیادی برای بازی های استقلال به ورزشگاه می روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاشق فرهاد

      یه مدت این برهانی اقا فرهاد از زبونش نمیافتاد حالا برا ما ناراحت میشه اصلا مهم نیست چون کاپیتان بخواد بیاد نخواد به نظر کسایی مثل برهانی یا امثالش اهمیتی نمیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن لطفا! آرش اونقدر مؤدب و با منشه که هرګز این چرت و پرتها رو نمیګه

    • رضا

      اصلا هم اينطور نيست...نه رحمتي نه پژمان از برگشت فرهاد ناراحت نميشن....مخصوصا پژمان .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج