۳۸۱۱۵۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سنهایزر از هدفون های جدید رونمایی کرد

شرکت سنهایزر (Sennheiser) در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ برلین از چندین هدفون جدید خود رونمایی کرد. این شرکت از محصولات خط تولید جدید هدفون تحت عنوان HD ۲ و HD ۴ رونمایی کرده و چندین نسخه‌ی ارتقا یافته از سری HD ۵۰۰ را در معرض نمایش قرار داد.

zoomit.ir - مرتضی منیری: شرکت سنهایزر (Sennheiser) در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ برلین از چندین هدفون جدید خود رونمایی کرد. این شرکت از محصولات خط تولید جدید هدفون تحت عنوان HD ۲ و HD ۴ رونمایی کرده و چندین نسخه‌ی ارتقا یافته از سری HD ۵۰۰ را در معرض نمایش قرار داد.

در نمایشگاه IFA 2016 که در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، سنهایزر (Sennheiser) به عنوان یک شرکت فعال در زمینه‌ی فناوری‌های صوتی از محصولات جدید خط تولید تازه تاسیس خود تحت عنوان HD 2 و HD 4 پرده برداری کرد. علاوه‌بر این دو محصول، از چندین هدفون داخل گوشی و هدفون معمولی ارتقا یافته‌ی سری HD 500 تحت عنوان HD 559 ،HD 569 ،HD 579 و HD 599 رونمایی کرد.

هدفون‌های سری HD 4 سنهایزر شامل دو مدل به نام‌های HD 4.20S و HD 4.30 است. هر دو مدل یاد شده دارای طراحی تاشوی روی گوشی بوده و از کنترل داخلی روی کابل و قابلیت کاهش نویز بهره‌مند هستند. با این حال، در حالی که HD 4.20S مجهز به یک دکمه‌ی هوشمند کنترلی بر روی کابل است، سنهایزر HD 4.30 دارای ۳ دکمه‌ی کنترلی است. طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت سازنده، هدفون سنهایزر HD 4.20S دارای ایمپیدانس ۱۸ اهمی، دامنه‌ی پاسخ فرکانسی ۱۸ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز و اعواج هارمونیک کل (THD) کم‌تر از ۰.۵ درصد (۱ کیلو هرتز به ازای ۱۰۰ دسیبل) است. متاسفانه، توضیحات مربوط به مدل HD 4.30 فاقد جزئیات فنی بوده و فقط به سازگاری آن با دستگاه‌های هوشمند دارای سیستم عامل iOS اپل و اندروید گوگل شامل آیفون، سری گلکسی سامسونگ، ال‌جی، سونی، اچ تی سی و غیره اشاره شده است.
سنهایزر از هدفون های جدید رونمایی کرد
سنهایزر از هدفون های جدید رونمایی کرد
دومین خط تولید جدید که جایگزین سری PX ۱۰۰ ،PX ۲۰۰ و HD ۲۰۰ شده، با عنوان HD ۲ شناخته شده و شامل سه مدل HD ۲.۱۰ ،HD ۲.۲۰S و HD ۲.۳۰ است. باز هم HD ۲ دارای طراحی تاشو بوده و دو مدل HD ۲.۲۰S و HD ۲.۳۰ علاوه‌بر وجود میکروفون به ترتیب دارای ۱ و ۳ دکمه‌ی کنترلی بر روی کابل خود هستند. در کاغذی که مشخصات هدفون HD ۲.۲۰S را نشان می‌داد، به دامنه‌ی پاسخ فرکانسی ۱۸ هرتز تا ۱۸ هزار هرتز، ایمپیدانس ۲۶ اهمی و اعواج هارمونیک کل کم‌تر از ۰.۵ درصد (۱ کیلو هرتز به ازای ۱۰۰ دسیبل) اشاره شده بود.

سنهایزر از هدفون های جدید رونمایی کرد
سنهایزر از هدفون های جدید رونمایی کرد
سنهایزر از هدفون های جدید رونمایی کرد
سنهایزر از هدفون های جدید رونمایی کرد
شرکت سنهایزر چهار مدل از هدفون‌های ارتقا یافته‌ی روی گوشی (over ear) سری HD ۵۰۰ خود را تحت عنوان HD ۵۵۹ ،HD ۵۶۹ ،HD ۵۷۹ و HD ۵۹۹ معرفی کرد. همه‌ی مدل‌ها دارای پد قابل تعویض و محفظه‌ی گوش بزرگی بوده و به جز مدل HD ۵۶۹ همه‌ی آن‌ها دارای طراحی پشت باز (open back) هستند. این طراحی برای سرگرمی‌های خانگی درنظر گرفته شده است. شرکت سنهایزر فروش این هدفون‌ها را از پایان ماه میلادی آغاز خواهد کرد. با این حال، هنوز جزئیات نحوه‌ی قیمت‌گذاری آن‌ها مشخص نشده است. به هر حال، انتظار می‌رود که قیمت مدل‌های سری HD ۲ کم‌تر از HD ۴ بوده و مدل‌های سری HD ۵۰۰ هم بالاترین قیمت را بین دو سری یاد شده داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج