جاباما
۳۸۱۱۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دیپلم‌ ردی‌ های صنعت خودرو را بشناسید

شرکتهای آلفا موتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو در ارزیابی‌ عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش خودروها در ایران، مردود شناخته شدند. به نظر می‌رسد که در این شرایط بهتر است مصرف‌کنندگان از خرید خودروهای فاقد خدمات پس از فروش مناسب خودداری کنند.

خبرگزاری ایسنا: شرکتهای آلفا موتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو در ارزیابی‌ عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش خودروها در ایران، مردود شناخته شدند. به نظر می‌رسد که در این شرایط بهتر است مصرف‌کنندگان از خرید خودروهای فاقد خدمات پس از فروش مناسب خودداری کنند.

هر ساله عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش ارزیابی شده و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو براساس امتیاز دریافتی، در رتبه‌های ۱ تا ۴ رده‌بندی می‌شوند.

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۴، هفت شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سنگین نتوانستند حداقل امتیاز لازم را کسب کنند و با قرار گیری در رتبه چهارم خدمات، مردود شناخته شدند.

در این زمینه در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای سبک؛ شرکت‌های آلفا موتور (خدمات پس از فروش آلفا رومئو)، مرتب خودرو و نیرو خودرو آسیا (خدمات پس از فروش دیار خودرو) مردود شناخته شدند. در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای سنگین نیز شرکت‌های کاریزان خودرو، پیشرو شتاب (خدمات پس از فروش پیشرو دیزل آسیا)، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو نیز نتوانستند حداقل امتیاز لازم را کسب کنند و مردود شدند.

مردودی هفت شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران در سال عملکردی ۱۳۹۴، در حالی است که به گفته محسن سلیمی - مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران - طبق قانون شرکت‌هایی که عملکرد آنها براساس ارزیابی‌ها مردود شناخته شده باید در بازه زمانی مشخص برنامه خود را برای اصلاح عملکرد و ارتقای سطح خدمات به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کرده و پس از آن دوباره عملکرد آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این وضعیت در حالی است که کارشناسان به مصرف‌کنندگان توصیه می‌کنند هنگام خرید خودرو علاوه بر ظاهر و قیمت، به وضعیت خدمات پس از فروش آن نیز توجه کرده و از خرید خودروهایی که فاقد شبکه خدمات پس از فروش مناسب و مورد تایید مراجع رسمی هستند، خودداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج