۳۸۱۴۲۰
۲ نظر
۵۰۸۵
۲ نظر
۵۰۸۵
پ

تاریخ انتشار Mortal Kombat XL اعلام شد

بالاخره و پس از مدت‌ها انتشار اخبار مختلف، امروز کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی تاریخ انتشار بازی Mortal Kombat XL را برای رایانه‌های شخصی اعلام کرد.

وب سایت زومجی: بالاخره و پس از مدت‌ها انتشار اخبار مختلف، امروز کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی تاریخ انتشار بازی Mortal Kombat XL را برای رایانه‌های شخصی اعلام کرد.
تاریخ انتشار Mortal Kombat XL اعلام شد

هفته پیش بود که اد بوون، خالق سری مورتال کامبت، با انتشار توییتی از احتمال عرضه جدیدترین نسخه این بازی یعنی Mortal Kombat XL برای رایانه‌های شخصی خبر داد. کمی بعد یک نسخه آزمایشی از این بازی برروی پلتفرم استیم در دسترس کاربران قرار گرفت. امروز استودیو Warner Bros، به صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر)، این بازی به همراه بسته‌های الحاقی Kombat Pack ۱ و Kombat Pack ۲ برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. از شخصیت‌هایی که در این دو بسته الحاقی وجود دارند، می‌تواند به زنومورف مجموعه فیلم‌های بیگانه، صورت چرمی فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس، غارتگر و جیسون وورهیز اشاره کرد.

کسانی که بازی Mortal Kombat X را برروی پی‌سی در اختیار دارند، در تاریخ ۴ اکتبر، یک بروزرسانی دریافت خواهند کرد که مقداری بازی را متعادل‌تر خواهد کرد و همچنین تجربه آنلاین بازی را بهتر می‌کند. به نظر می‌رسد کسانی که از قبل بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند بسته الحاقی Kombat Pack ۲ را نیز به صورت جداگانه خریداری کنند. هنوز هیچ قیمتی برای این بازی مشخص نشده است. در حال حاضر بازی Mortal Kombat X به همراه کامبت پک ۱، با قیمت ۴۰ دلار برروی استیم قابل تهیه است و زمانی که بازی Mortal Kombat XL برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه شد، قیمتی معادل با ۶۰ دلار داشت.
حال باید ببینیم که این بازی با چه قیمتی برای پی‌سی‌ داران عرضه خواهد شد. کار ساخت این بازی بر عهده استودیو Qloc است و استودیوهای ندررلم و های ولتاژ (که وظیفه ساخت بازی اصلی را برای رایانه‌های شخصی بر عهده داشت)، در ساخت این نسخه از بازی برای رایانه‌های شخصی نقشی ندارند.

زمانی که Mortal Kombat XL برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شد، NetherRealm اعلام کرد که قصد ندارند که آن را برای رایانه‌های شخصی منتشر کنند. شاید بتوان دلیل این اقدام ندررلم را مشکلاتی دانست که در سال ۲۰۱۵ برای بازی اصلی برروی رایانه‌های شخصی پیش‌ آمد. این مشکلات باعث شد که استودیو سازنده مجبور به انتشار بروزرسانی‌های مختلفی برای بازی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرحسین

      عزیزم مورتال کمبت xl ماهاست عرضه شده...خودم همین پنج دقیقه داشتم بازی میکردم!!!

    • امیرحسین

      عزیزم مورتال کمبت xl ماهاست عرضه شده...خودم همین پنج دقیقه داشتم بازی میکردم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج