۳۸۱۴۳۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اولین عکس از فیلم جدید برادران جلیلوند

«بدون تاریخ بدون امضا» دومین فیلم برادران جلیلوند این‌روزها در حال فیلم‌برداری است و آن‌طور که علی جلیلوند تهیه‌کننده فیلم به ما توضیح می‌دهد قرار است اولین رونمایی آن در جشنواره فیلم فجر باشد.

وب‌سایت آی سینما: «بدون تاریخ بدون امضا» دومین فیلم برادران جلیلوند این‌روزها در حال فیلم‌برداری است و آن‌طور که علی جلیلوند تهیه‌کننده فیلم به ما توضیح می‌دهد قرار است اولین رونمایی آن در جشنواره فیلم فجر باشد. تا کنون ۱۴ جلسه و در حدود ۳۰ درصد فیلم با بازی امیر آقایی فیلم‌برداری شده و بازی هدیه‌ تهرانی نیز در جلسات آینده آغاز خواهد شد. خبر دیگر این‌که مدیرفیلم‌برداری این پروژه تغییر کرده و جلیلوند توضیح بیشتری در این‌باره می‌دهد.

اولین عکس از فیلم جدید برادران جلیلوند

وحید جلیلوند اولین کارگردانی خود را با فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» تجربه کرد که علی جلیلوند به همراه محمدحسین لطیفی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتند، این فیلم در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست سیمرغ بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو را از آن خود کند.

همچنین مهم‌ترین حضور آن در جشنواره‌های جهانی به رقابت در بخش «افق»‌های جشنواره ونیز باز می‌گردد که در نهایت جایزه منتقدان را برای سازندگانش به همراه داشت.

اما تازه‌ترین فیلم برادران جلیلوند «بدون تاریخ بدون امضا» نام دارد که فیلم‌برداری آن از ۲۴ مردادماه آغاز شده و آن‌طور که علی جلیلوند تهیه‌کننده فیلم به ما توضیح می‌دهد حدود ۳۰درصد از فیلم‌برداری گذشته است، او در ادامه می‌گوید: «تا کنون ۱۴ جلسه از فیلم را پشت سرگذاشته‌ایم و پیش‌بینی‌مان این است که تا حدود یک ماه دیگر فیلم‌برداری کار به پایان برسد.»

به گفته او، فیلم‌برداری «بدون تاریخ بدون امضا» در لوکیشن‌های متنوعی انجام می‌شود: «تا به امروز فیلم‌برداری در منطقه کهریزک انجام شده است و پس از این عموم صحنه‌ها قرار است داخل تهران فیلم‌برداری شود، در نهایت هم بخش اعظم فیلم را در پزشکی قانونی فیلم‌برداری خواهیم کرد.»

تا کنون امیر آقایی که در «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» نیز نقش اصلی را بر عهده داشت، جلوی دوربین «بدون تاریخ بدون امضا» رفته و جلیلوند درباره دیگر بازیگران فیلم نیز می‌گوید: «تا چند جلسه آینده قرار است بازی هدیه تهرانی و نوید محمدزاده نیز آغاز شود.»

البته تنها اتفاقی که تا کنون برای پروژه افتاده، تغییر ناخواسته فیلم‌بردار آن است که پیش از این به عهده مرتضی پورصمدی بود، جلیلوند درباره دلایل این اتفاق هم این‌طور توضیح می‌دهد: «بیش از ۹۰ درصد فیلم‌برداری «بدون تاریخ بدون امضا» به صورت دوربین روی دست انجام می‌شود، مرتضی پورصمدی در سه جلسه ابتدایی فیلم ما را همراهی کرد و پس از آن به خاطر مشکل آرتروز و بنابر لطفی که به ما داشت و نگران آینده پروژه بود با وارد شدن فیلم‌برداری به بخش‌های نزاع و درگیری ترجیح داد همکاری با پروژه را ادامه ندهد و به این ترتیب پیمان شادمانفر در حدود ۱۰ جلسه است که جایگزین او شده.»

به گفته این تهیه‌کننده اولین رونمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء» در جشنواره فیلم فجر خواهد بود؛ این فیلم پیش از آغاز فیلم‌برداری دوماه پیش‌تولید را نیز پشت سرگذاشته بود و هدیه تهرانی، ‌امیر آقایی، نوید محمدزاده، سعید داخ و جمعی از هنرجویان تئاتر بازیگران آن هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می شود که او را پیش از این می‌شناخته است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چهارشنبه نوزده اردیبهشت که خیلی خوب بود،امیدوارم این فیلمم مثه فیلم قبلیشون خوب باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج