۳۸۱۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۲۴


فال روزانه 1391/09/24


فال روزانه متولدین فروردین

اکنون که به سختی به موقعیت خود چسبیده اید، اتفاقات ناخواسته ممکن است همه چیز را بر هم بزند. این موقعیت درست مثل زمانی است که روی صندلی به راحتی نشسته باشید و ناگهان فردی آن را از زیر پایتان بکشد. عصبانی نشوید. به این فکر کنید که شاید این نشانهای است که رو به جلو حرکت کنید. همیشه پر انرژی باشید و دیگران را از افکار و ایدههای خود آگاه کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز روابط شخصی شما دچار مشکلاتی خواهد شد. مشکلی که نمیتوانید آن را نادیده بگیرید. برای برطرف کردن آن بهتر است هر دوی شما در رابطه با آن با هم صحبت کنید. اوضاع به آن بدی هم که تصور میکنید نیست.

پیش بینی شغل شما: هر چه بیشتر میگردید، کمتر مییابید. هر چه سعی میکنید کاری را بهتر پیش ببرید، دیگران بیشتر مخالفت میکنند. پس بهتر است امروز عقب نشینی کنید و ببینید اوضاع چگونه پیش میرود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای اینکه راحتتر کارهایتان را پیش ببرید، از گجت و لوازم الکترونیک استفاده کنید. مطمئن باشید برای انجام هر کاری یک راه آسان وجود دارد. اگر کاری خیلی سخت به نظر می رسد، به دنبال پیشنهادهایی باشید که بتوانید به کمک آن، اوضاع را بر خود هموار کنید.

پیش بینی روابط شما: مسایل عاطفی میتواند مثل سوار شدن ترن هوایی باشد. احساسات همیشه بالا و پایین دارد. پس بهتر است برای بهبود اوضاع با نامزد خود صحبت کنید و با هم صادق باشید. اگر چیزی تغییر نکرد، سعی کنید به هم فرصت بیشتری بدهید.

پیش بینی شغل شما: شما دیدگاهی نسبت به پیشبرد یک پروژه مشخص در ذهن خود دارید. بهتر است کمی انعطاف پذیر باشید زیرا احتمال دارد نتیجه کار آن طوری که شما انتظار دارید، پیش نرود. از نتیجه کار خیلی ناامید نشوید زیرا نتیجه نهایی آن چیزی نیست که انتظارش را دارید.


فال روزانه متولدین خرداد

دوستان و آشنایان امروز چند سورپرایز برای شما دارند. ممکن است امروز پیشنهادهای عجیب و غریبی برای انجام کاری به شما بدهند، یا کاری انجام دهند که شما را شگفت زده کند. اصلا بعید نیست که فردی تقاضای آزادی بیشتری در روابط را از شما طلب کند.

پیش بینی روابط شما: کائنات این شهامت را به شما میدهند تا روی یک عدم تفاهم رمانتیک پافشاری کنید. شما حق انجام هر کاری که به نیازهایتان بر میگردد را دارید. اما ممکن است دچار سوءبرداشت شده باشید. همیشه کلمات بیانگر آنچه میخواهیم بگوییم نیستند. شاید بهتر باشد به نامزد خود فرصتی دوباره بدهید.

پیش بینی شغل شما: دیروز روز درخشش شما بود و امروز باید این جایگاه را به فردی دیگر بدهید. تلاش نکنید که توجهها را به خود جلب کنید.


فال روزانه متولدین تیر

به احساساتتان اجازه بدهید شما را وارد دنیای دیگری بکند. تا میتوانید خیالپردازی کنید. امروز روزی است که میتوانید به ابتکارات جالبی دست بزنید یا آدمهای جدیدی را وارد زندگی خود بکنید. پس احساسات خوب خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. امروز بهترین فرصت برای انجام بهتر کارهاست.

پیش بینی روابط شما: اگر نامزد شما امروز کمی هیجان زده است به خاطر نیروی کائنات است. ممکن است کمی با هم تضادهایی داشته باشید که به راحتی با یک سازش کوچک برطرف میشود. پس بهتر نیست که کمی مسایل را راحت بگیرید و همدیگر را درک کنید؟

پیش بینی شغل شما: امروز در بهترین موقعیت کاری قرار دارید. هر چیزی که لازم است را دارید پس دست از شکایت بردارید. دلیلی برای غمگین یا عصبانی بودن وجود ندارد. شما قدرت زیادی دارید پس از این موقعیت خوب نهایت استفاده را ببرید.


فال روزانه متولدین مرداد

روزهای راحتی را در پیش رو خواهید داشت. زمان آن فرا رسیده تا به خود استراحت داده و به ذهنتان اجازه دهید تا بر جهان خیال تسلط پیدا کند. حمام آب گرم بگیرید و برای دقایقی سر خود را زیر آب نگاه دارید. ذهن خود را آزاد و فارغ از هرگونه مسئولیت و الزام نمایید. به آرامی قدم بردارید و هیچ نگرانی نسبت به فردا نداشته باشید. روی امروز تمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما: ممکن است در این روز انرژی های آسمانی، مورد خاصی را پیش روی شما قرار ندهند. کاری از شما بر نمی آید اما شما نسبت به انگیزههای او بدبین هستید حتی اگر هیچ کاری برای جذب شما انجام ندهد. اگر هر دوی شما بتوانید با یکدیگر صادق باشید اوقات خوشی در انتظار شماست.

پیش بینی شغل شما: برای دانستن دورنمای آنسوی حصار، زمان بگذارید مخصوصا وقتی که از ابتدا برای یافتن موضوع همه زوایا را جستجو می کنید. راه حل بسیار نزدیکتر و واضحتر از زمانی است که شما آن را از منظر محدود خود مییابید.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز باری از دوش شما برداشته خواهد شد. همه چیز خوب پیش خواهد رفت و روابط تان عالی خواهد بود. سعی کنید ذهن و قلبتان را باز نگه دارید. از تفکرات دیگران چیزهای جدید یاد بگیرید. امروز میتوانید چیزهای مهمی برای آموختن کسب کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز با آنهایی که موافق کارهای شما هستند بسیار خوب خواهید بود اما وای بر آنهایی که انتقاداتی به رفتارهای شما دارند. طالع شما نشان میدهد، ممکن است با یک وضعیت دشوار روبهرو شوید. فردی که شما بیش از همه به او توجه دارید ممکن است دست روی مسایلی بگذارد که چندان برایتان خوشایند نیست!

پیش بینی شغل شما: به طور کلی امروز همه کارها به خوبی پیش خواهد رفت و مشکلی در انجام کارهای خود نخواهید داشت. دیگران نیز با شما در مسیر انجام کارهایتان همفکری خواهند کرد. این مساله کمک میکند تا امروز خیلی راحت همه کارهایتان را پیش ببرید.


فال روزانه متولدین مهر

شاید به نظر برسد، مردم امروز رفتار چندان جالبی با شما ندارند، اما پس از یک ارزیابی دقیق متوجه میشوید که آنها قصد آسیب رساندن به شما را ندارند. به احتمال زیاد آنها بدون اینکه بدانند کارهایی میکنند که برای شما خوشایند نیست. اما بدانید که همیشه راهی برای مقابله با مشکلات وجود دارد. بنابراین، با زیرکی خود سعی کنید مشکلات پیش آمده را برطرف کنید.

پیش بینی روابط شما: با توجه به تجربیات گذشته خود خیلی سخت به نامزد خود و اتفاقهایی که میافتد اعتماد میکنید. اما اگر زمانی را به هم اختصاص بدهید و بیشتر با هم صحبت بکنید، متوجه میشوید که زندگی به آن سختی که تصور میکنید هم نیست.

پیش بینی شغل شما: امروز کمی گیج هستید. ایدههایی که در سر دارید بسیار خلاقانه هستند اما لزوما واقعگرایانه نیستند. امروز سخت‎ترین زمان کاری برای شماست و چالش بزرگی پیش رو دارید. موفق باشید!


فال روزانه متولدین آبان

تا زمانی که راهکار مناسبی پیدا نکردهاید از موقعیت پیش آمده شکایت نکنید. خلاق باشید. اگر اعتماد به نفس داشته باشید، میتوانید کارهای بهتری انجام دهید. با بدبینی هیچ راهکار مناسبی پیدا نخواهید کرد. آرام باشید و بگذارید فراست شما کمکتان کند. با اعتماد به نفس و قوی صحبت کنید. شاید برخی از راهکارهایی که به نظر غیرعملی میآیند شما را در یافتن راه حل مناسب یاری کنند.

پیش بینی روابط شما: ممکن است امروز روابط عاطفی مغشوشی داشته باشید. شما دوست دارید که روی مهربان خود را به نامزدتان نشان بدهید اما وقتی می خواهید در رابطه با مشکلی با او صحبت کنید، چندان هم نمیتوانید آرام و مهربان باشید. شاید بهتر باشد ذهنتان را از مسایل سطحی زندگی پاک کنید و به مسایل عمیقتر فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز همکاران خود را به خوبی درک میکنید. این به شما کمک میکند راحتتر کارهایتان را انجام دهید. شما به خوبی میدانید که چگونه با همکاران خود رفتار کنید و به جای اینکه در مقابل آنها بایستید با آنها همکاری کنید.

فال روزانه متولدین آذر

افکار شما کمی رنگ و بوی رویایی بودن دارند. متوجه خواهید شد که مسایل کمی بی ثباتتر از چند روز گذشته هستند. نگذارید افراد بدبین شما را دلسرد کنند. راهکارهای خلاقانه پیدا کنید. راه های عقلانی بسیاری در ذهن دارید که میتوانید با دیگران به اشتراک بگذارید. به تفکرات و ایدههای خود اعتماد کنید.

پیش بینی روابط شما: کائنات به شما کمک میکند تا به فردی که مدتها از او فاصله گرفته بودید و او را واقعا تحسین میکنید، احترام خود را نشان بدهید. برای این کار بهتر است آرامش خود را حفظ کنید.

پیش بینی شغل شما: پیدا کردن وقت مورد نیاز برای انجام کاری که برایتان مهم است، چندان هم آسان نیست. اطرافیان حواس شما را پرت میکنند. شما یک دستور کار مشخص ندارید . سعی کنید هدفتان را برای خود یادآوری کنید و با تمرکز بر آن کارهایتان را پیش ببرید.

فال روزانه متولدین دی

امروز احساسات شما به اوج خود میرسد پس بد نیست به رویاهایتان اجازه پرواز بدهید. کمی از دنیای واقعی فاصله بگیرید. بگذارید کودک درونتان کمی شیطانی کند. میتوانید با اعتماد به نفس خود روی دیگران تاثیرات خوبی بگذارید. خیلی به افرادی که از شما میخواهند متعهدانهتر رفتار کنید، بها ندهید. امروز روز شماست.

پیش بینی روابط شما: شاید وسوسه شوید که امروز در انجام رفتارهای عاشقانه خود کمی زیادهروی کنید که به هیچ وجه به آن شکل که امید دارید، پیش نخواهد رفت. نیروهای آسمانی باعث میشوند شما احساس کنید شاید با تلاش چند برابر، بتوانید پاداش بیشتری بگیرید اما در واقع بهتر است عواطف خود را کمتر بروز دهید.

پیش بینی شغل شما: کمی رویاپردازی کنید. برای مشکلی که با آن روبهرو هستید راهکار مناسب پیدا کنید. همیشه روشهای قدیمی و تکراری نتایج تکراری نیز در بر دارند. اکنون زمان آن رسیده که به راهکارهای جدید فکر کنید. چشم انداز وسیعتری برای کارهای خود ترسیم کنید تا نتایج بهتری نصیبتان شود.

فال روزانه متولدین بهمن

رویاهای خود را با دیگران سهیم شوید و سعی کنید از ایدههای خود برای آنها حرف بزنید. شما مجبور نیستید به هر کمکی که از شما درخواست میشود، جواب مثبت بدهید. برخی از انرژیهای خوب را برای خودتان نگه دارید. به افرادی که به کمک شما نیاز دارند، کمک کنید اما لازم نیست برای این منظور همه انرژی خود را صرف دیگران بکنید.

پیش بینی روابط شما: کاری می‌خواهید انجام دهید که به دیگران نیز مربوط است. باید موافقت آنها را هم جلب کنید. البته همان طور که فکر می‌کنید، ممکن است اعتراض آنها را در پی داشته باشد. باید با کسی که دوستش دارید مشورت کنید تا به نتیجه برسید. ناامید نشوید.

پیش بینی شغل شما: شما از ته دل کار نمی‌کنید. کار شما آن طور که باید پیش نمی‌رود. ولی این را در نظر داشته باشید که به این ترتیب نمی‌توانید چندان پیش بروید. شاید بهتر باشد به دنبال کار دیگری باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

به نظر می‌رسد سختی چند روز گذشته از بین رفته است. امروز احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. بادیگران ارتباط برقرار کنید و اجازه دهید تا نظرتان شما شنیده شوند. به این ترتیب می‌توانید اطلاعات مفیدی را ردوبدل کنید.

پیش بینی روابط شما: شاید برای یافتن پاسخ خود باید بیشتر تلاش کنید. متاسفانه اگر کسی عمدا میخواهد از پاسخ دادن طفره رود، شما نمیتوانید با آن مقابله کنید. به عبارت دیگر، مجبور کردن آنها به گفتن حقیقت هیچ فایدهای ندارد. بهتر است تا حد امکان عاقلانه رفتار کنید.

پیش بینی شغل شما: به قابلیتهای فیزیکی خود توجه کنید. توجه به این مهارتها برای انجام هرکاری که در نظر دارید بسیار ضروری است. جرات شما بهترین داشته شماست و در ترکیب با خصوصیاتی همچون مهربانی و آسان گرفتن کارها، میتوانید یک کوه را جابهجا کنید.




با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/24
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج