۳۸۱۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۲۵


فال روزانه 1391/09/25


فال روزانه متولدین فروردین

از انرژی های مثبت امروز استفاده کنید. این احساس را خواهید داشت که بهترین زمان برای آغاز کارهای جدید، امروز است. مخصوصا کارهایی که کمی خلاقیت و احساسات می طلبند. توجه داشته باشید که امروز همه چشم ها به شماست.

پیش بینی روابط شما: امروز این جدل درونی را با خود دارید که آیا به رابطه خود پایان دهید یا خیر. از یک طرف می خواهید آزاد باشید و هر کاری دوست دارید انجام دهید. از طرف دیگر، شما و نامزدتان لحظه های بسیار خوبی را در کنار هم داشته اید و دوست دارید رابطه تان همچنان ادامه داشته باشد. هیچ عجله ای برای تصمیم گیری نیست، به ندای قلبتان گوش دهید.

پیش بینی شغل شما: اطرافیان به پشتیبانی شما برای افزایش اعتماد و احساس امنیت نیاز دارند. الان که به شما احتیاج دارند دست آنها را در حنا نگذارید! می رسد زمانی که لطفتان را جبران می کنند و شما هم خوشحال خواهید شد. امروز زمان همدردی و یاری رساندن به دیگران است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

ممکن است امروز کمی استرس داشته باشید. هیچ کاری نیست که شما از عهده آن برنیایید. در حقیقت، اگر کسی بتواند امروز کاری از پیش ببرد، این شما هستید. با پشتکار خود کارهایی که تمایل دارید را انجام دهید.

پیش بینی روابط شما: با اینکه داشتن رابطه خوب با نامزدتان خیلی خوب است اما به خودتان سخت میگیرید. گاهی برخی از تضادها هم می تواند نمک رابطه شما باشد! گاهی برخی از مخالفت ها در رابطه طرفین می تواند به نفع هر دو طرف باشد.

پیش بینی شغل شما: همیشه به یاد داشته باشید که کلید موفقیت، خلاقیت است. لیست کاری خود را رها کنید. کمی به تخیلات تان اجازه پرواز بدهید. مطمئن باشید با کمی خلاقیت و تغییر مسیر می توانید موفقیت بیشتری کسب کنید.


فال روزانه متولدین خرداد

کلید موفقیت امروز، تلاش است. امروز فشارهای مختلفی روی دوش شماست. یکی از این فشارها، ممکن است مربوط به مسایل احساسی شما باشد تا قدمی در راستای بهتر شدن امور بردارید. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و کمی سردرگم شده اید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید. به این فکر نکنید که فقط روی یک کار تمرکز کنید. سعی کنید با حفظ تعادل، همه کارها را هموار کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز کائنات این شانس را به شما داده است تا نامزد خود را کمی بهتر بشناسید. البته امروز باید کمی بی پرواتر از قبل باشید. در وهله اول، دلیلی وجود ندارد خودتان را برای کارهایی که می توانسته اید قبلا انجام دهید و نداده اید، مواخذه کنید. دوم اینکه، باید اعتماد بیشتری به توانایی ها و قابلیت های خود داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: در مقابل هرچیزی جبهه نگیرید. اجازه دهید ترس هایتان خودشان را نشان دهند. اعتماد به نفس بیش از حد ممکن است شما را به دردسر بیندازد. خیلی هم بد نیست اگر دیگران متوجه شوند که می ترسید. در این راه، آنها می توانند شما را در انجام کارهایتان کمک کنند.


فال روزانه متولدین تیر

آتش قلب خود را روشن کنید و بگذارید تا با حرارت بیشتری بسوزد. این را بدانید که امروز باید بیشتر با نامزد خود کنار بیایید تا روابط احساسی بین شما دچار خدشه نشود. همیشه متعادل رفتار کنید و اجازه دهید دیگران نیز خودشان را نشان دهند.

پیش بینی روابط شما: شاید امروز به جای اینکه جراتش را داشته باشید تا به موقعیت هایی فکر کنید که می تواند به هر دو شما کمک کند، بخواهید روی دلایلی که چرا یک رابطه خوب پیش نمی رود تمرکز کنید. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید شاید در مسیر درست قرار بگیرید اما تا زمانی که روی جزئیات مسایل کلید کرده اید، این راه نیز نمی تواند به شما کمکی بکند. شما باید کمی طرز فکر خود را تغییر دهید.

پیش بینی شغل شما: وارد مرحله جدیدی شده اید. کارتان را در راهی که همیشه می خواستید انجامش دهید، آغاز کنید. شاید راه طولانی به نظر برسد اما نباید تردید به دلتان راه بدهید. در ابتدای راه باید قدم های کوچک بردارید.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز یکی دو مشکل اساسی وجود دارد که باید آنها را حل کنید. به مسایل عاطفی و احساسی خود بیشتر بها دهید. نیازهایتان را نادیده نگیرید و با پشتکار به دنبال آنها بروید. سعی کنید خود را با شرایط وفق دهید، تحمل کنید و موقعیت ها را تغییر دهید. امروز روز پرماجرایی است. سعی کنید آرامش داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز این جرات را پیدا می کنید کمی در مورد احساسات خود صحبت کنید. تا الان افکار ترس و شکست شما را عقب نگه داشته بود و باعث شده که به لاک خود فرو بروید. اکنون زمان آن فرارسیده است تا خودتان را نشان بدهید. بهتر است شجاع باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز وسوسه می شوید کارهایی که چندان میلی به انجامشان ندارید را کمی عقب بیندازید. اما خیلی حواستان را جمع کنید! عقب انداختن این کارها باعث می شود که انجام دادن آنها در آینده برایتان سخت تر شود و شاید نتوانید هرگز آنها را تمام کنید. بهتر است بی خیال این فکر شوید و آنها را همین امروز تمام کنید.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز لحظه های خوبی پیش رو خواهید داشت. همه چیز برای شما به بهترین نحو پیش می روند. تنها موقعیت دشواری که ممکن است امروز با آن روبه رو شوید، مربوط به روابط عاشقانه و احساسی شما است. کم صبری و بحثی کوچک با یک نفر می تواند موجب ناراحتی شما بشود. بهتر است در موقعیت های مختلف خیلی وارد جزئیات مسایل نشوید.

پیش بینی روابط شما: امروز درست در زمانی که احساس می کنید همه چیز دارد به بدترین شکل ممکن پیش می رود، اوضاع تغییر می کند و بهتر از آن چیزی می شود که تصور می کردید. امروز در مورد یک رابطه خاص دچار تضادهایی خواهید بود. اما همان طور که فکر می کنید بهترین کار رها کردن آن است زیرا خودش به خودی خود درست می شود.

پیش بینی شغل شما: به خودتان فرصت دهید تا خلاقیت و استعدادهایتان کمی شکوفا شود. حتی اگر لازم است بعد از ساعت کاری یا در زمان ناهار و استراحتتان نیز کار کنید تا دوباره نیروی جوانی به شما باز گردد. مطمئن باشید ارزشش را دارد.


فال روزانه متولدین مهر

امروز موقعیت چندان برای شما نرمال نیست. شما در یک موقعیت سخت گرفتار شده اید. حس جنگیدن یا کنار آمدن با مشکلات آرامش را از شما گرفته است. از یک طرف، دوست دارید همه چیز را به بهترین و عاقلانه ترین شکل ممکن درست کنید و از طرفی دیگر، بخشی از ذهن شما دوست دارد با همه چیز بجنگد.

پیش بینی روابط شما: امروز نیروهای آسمانی دست به دست شما داده اند تا مشکلات رابطه خود را برطرف کنید. امروز باید در مسیر رابطه خود طوری قدم بردارید که گویا وارد موقعیت جدیدی شده اید.

پیش بینی شغل شما: به محض اینکه تصمیمی می گیرید، سریع می خواهید نظرتان را عوض کنید. به محض اینکه نظرتان را عوض می کنید، پشیمان می شوید و دوباره می خواهید به حالت اول برگردید. این رفتار شما در طول روز ادامه خواهد داشت. نمی توانید تصمیم قاطع بگیرید. بهتر است به خودتان استراحتی بدهید تا بتوانید روی کار خود به خوبی تمرکز کنید.


فال روزانه متولدین آبان

امروز همه چیز خوب پیش می رود. احساسات شما برانگیخته شده است. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق می گردید، بهترین زمان برای بیرون رفتن است، شاید با نیمه گمشده خود روبه رو شدید. بهترین لباس های خود را بپوشید و تا می توانید به سر و وضع خود رسیدگی کنید. امروز روز شانس است.

پیش بینی روابط شما: امروز رسیدن به یک وضعیت متعادل در رابطه عاشقانه خود کمی برایتان دشوار است. اما اگر ثابت قدم باشید، مطمئنا موفق خواهید شد. طالع شما نشان می دهد هر دو شما مسئولیت هایی برای انجام دادن دارید که باعث می شود زمان کمتری را بتوانید با هم باشید. امروز با هم قرار بگذارید و از محبت های یکدیگر قدردانی کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز هر اتفاقی که در اطراف شما رخ بدهد، شما باز هم دلیلی برای اعتراض و شکایت پیدا می کنید. امروز بقیه می توانند به راحتی باعث رنجش خاطر شما بشوند. سعی کنید از این فضای منفی که برای خود به وجود آورده اید بیرون بیایید. لازم نیست که چنین احساسات بدی داشته باشید؛ مخصوصا امروز. سعی کنید مثبت به زندگی نگاه کنید.

فال روزانه متولدین آذر

بلند شوید و کاری بکنید. از همه طرف فشار روی شماست. شما این شانس را دارید تا بتوانید انرژی های خود را به جای اینکه در درونتان نگه دارید به بیرون بروز دهید. البته ممکن است دیگران در این راه کمی سنگ اندازی کنند اما اهمیت ندهید و صبور باشید. همکاری شما با جمع مورد قدردانی قرار خواهد گرفت.

پیش بینی روابط شما: طالع شما نشان می دهد که امروز در مورد یک موقععیت احساسی، یک قدم به جلو برمی دارید و دو قدم به عقب بر می گردید زیرا به خودتان اعتماد ندارید. احتمالا قبلا یکی دو تجربه مشابه داشته اید پس می توانید در مورد این مسایل بهتر تصمیم بگیرید. به جای ادامه دادن به این کارها بهتر است قدم پیش بگذارید و یک تصمیم درست بگیرید.

پیش بینی شغل شما: اکنون زمان عقب نشینی است. شاید این با روحیه شما جور نباشد اما مطمئن باشید که بهترین کار است. وقتی کمی کناره گیری بکنید می توانید به اطلاعات ارزشمندی دست پیدا کنید که از هیچ راه دیگری نمی توانستید به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین دی

امروز روابط خوبی با دیگران خواهید داشت. ارتباط های شما امروز واقعا ارزشمند هستند. امروز می توانید در حکم یک قاضی ظاهر شوید و اختلاف های دوستان خود را حل کنید. نقش فعالی در زندگی اطرافیان خود داشته باشید تا نتایج خوب آن را در زندگی شخصی خود نیز به وضوح ببینید.

پیش بینی روابط شما: امروز دو کار می توانید انجام دهید. انتخاب با شماست. می توانید خود را تسلیم اهداف و برنامه هایی کنید که با نامزد خود برای انجام آنها برنامه ریزی کرده اید. یا می توانید بیش از حد به نگرانی هایتان دامن بزنید و جزئیات را تحلیل کنید. هر دو این روش ها واقعی و کاربردی هستند. اگر هر دو شما به دنبال پیشرفت هستید، باید کمی با احتیاط عمل کنید.

پیش بینی شغل شما: اکنون به مرحله حساسی رسیده اید و باید بیشتر در مورد استراتژی های خود فکر کنید. شما به خوبی خود را شناخته اید و می دانید چه کارهایی را می توانید به انتها برسانید. بهتر است نگاهی کلی به کارهای خود بیندازید تا بدانید که قدم بعدی چیست.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز می خواهید همه تلاش خود را انجام دهید اما مطمئن نیستید که انرژی خود را باید صرف چه چیزی بکنید. شاید اشتیاق و اضطراب زیادی برای حرکت داشته باشید اما احساس تنبلی و بی انگیزگی می کنید. بهتر است، بنشینید و منتظر هیجانات خوبی باشید که برای شما پیش می آید. هر کاری که انجام می دهید، عقب نشینی نکنید. امروز تا می توانید به خودتان برسید و سعی کنید زیبایی ظاهری خود را در کنار زیبایی درونیتان به دیگران نشان دهید.

پیش بینی روابط شما: کائنات این شانس را به شما می دهد تا درباره یک رابطه پنهانی کاری انجام دهید. به نظر می رسد که نیروهای سرنوشت می خواهند شما را در موقعیت خاصی قرار دهند. اگر دوست دارید با فرد خاصی قرار ملاقات بگذارید، امروز این انگیزه را پیدا خواهید کرد.

پیش بینی شغل شما: ارتباطات شما امروز چندان خوب نیست. دیگران درک درستی از حرف های شما نخواهند داشت. از شوخی های طعنه آمیز بپرهیزید. امروز اطرافیان شوخی های شما را درک نمی کنند و ممکن است منجر به سوءبرداشت های جبران ناپذیری شود. رک و بی منظور رفتار کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز قلب و احساسات عمومی شما با هم درگیر هستند. طبیعت احساساتی تان، شما را مجبور می کند تا رفتاری خودخواهانه و کم صبر از خود بروز دهید در حالیکه که نیروهای غالب امروز از شما می خواهند تا جانب اعتدال و آرامش را حفظ کنید. سعی کنید در وضعیت متعادلی قرار داشته باشید. عشق و خوبی های بسیاری در اطراف شما وجود دارد.

پیش بینی روابط شما: امروز کمی برایتان دشوار است که بدانید از چه تاکتیکی باید برای روابط شخصی خود استفاده کنید. امروز کمی دمدمی مزاج خواهید بود. شما تمایل دارید تا بیشتر زمان خود را با نامزدتان سپری کنید اما از طرفی هم نمی خواهید آزادی های خود را از دست بدهید. بنابراین بهتر است تصمیم بگیرید که کدام موقعیت بیشتر برایتان اهمیت دارد.

پیش بینی شغل شما: دلتان را به دریا بزنید. نترسید. اگر کاری را نصفه نیمه انجام دهید نتایج بدی در پی خواهد داشت. این بازی همه یا هیچ است. بهترین بازی خود را انجام دهید. هدف در چند قدمی شما قرار دارد.



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/25
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج