۳۸۱۷۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

وین دیزل:

جانسون انتخاب اول «سریع و خشن» نبود!

وین دیزل بازیگری که از قسمت نخست مجموعه پرطرفدار «سریع و خشمگین» همراه آن بود، به تازگی و پس از آن که اعلام شد دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان در سال اخیر بوده، اعلام کرد وی انتخاب اول او برای حضور در این فیلم نبود.

روزنامه بانی فیلم: وین دیزل بازیگری که از قسمت نخست مجموعه پرطرفدار «سریع و خشمگین» همراه آن بود، به تازگی و پس از آن که اعلام شد دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان در سال اخیر بوده، اعلام کرد وی انتخاب اول او برای حضور در این فیلم نبود.

به نقل از ایندیپندنت، وین دیزل گفته دواین جانسون به جای تامی لی جونز وارد این سری شد.

جانسون انتخاب اول «سریع و خشن» نبود!

در حالی که گفته می‌شود در حین ساخته شدن «سریع ۸» جدیدترین قسمت این مجموعه تنش‌هایی بین این دو بازیگر مطرح اکشن رخ داده و دامنه‌های آن به اینستاگرام هم کشیده شده، حالا وین دیزل در فیس بوک به سوال‌هایی در این باره پاسخ داده ست. او گفته است دواین جانسون اصلا قرار نبود در «سریع و خشمگین ۵» به این گروه ملحق شود، بلکه فیلمنامه با توجه به شخصیت تامی لی جونز نوشته شده بود. او با اشاره به فیلم پنجم این مجموعه گفت: در آن موقع من سوال کردم خب باید با کدام بازیگر در این قسمت هم‌بازی شوم؟ در حالی که شخصیت خلق شده با توجه به حضور تامی لی جونز نوشته شده بود، یکی در آن میان گفت به نظر من شما دوتا - یعنی وین دیزل و دواین جانسون- در کنار هم جالب می‌شوید.

و همان موقع ما نقشی را که برای تامی لی جونز نوشته بودیم به دواین دادیم و البته او در آن درخشید.

وین دیزل افزود: البته جونز هم بازیگر درخشانی است و چندین جایزه در کارنامه‌اش دارد که جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل در فیلم «فراری» از آن جمله است. در هر حال گروه بازیگران «سریع و خشمگین» به تدریج بیشتر و بیشتر شد به طوری که در قسمت هشتم اسکات ایستوود و شارلیز ترون نیز به جمع وسیع این فیلم افزوده شدند و حتی گفته شده هلن میرن نیز در این فیلم جلوی دوربین رفته است.

با همه اینها هنوز هیچ منبعی روشن نکرده که سر صحنه فیلمبرداری «سریع ۸» چه اتقافی بین وین دیزل و دواین جانسون افتاده است.

در حالی که گفته می‌شود کار فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده، تنها چند تصویر از این روند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این در حالی است که در این قسمت برای نخستین بار شخصیتی که پل واکر نقش او را بازی می‌کرد، از فیلم جدا شده است و طبیعتا سازندگان فیلم به فکر تقویت عناصر دیگر به جای این شخصیت کلیدی و بازیکر محبوبش پل واکر مرحوم بودند. در قسمت هفتم در سکانسی خاطره‌آمیز با شخصیت او خداحافظی شد.

ساخت قسمت هشتم «سریع و خشمگین» از نیمه‌های اردیبهشت در کوبا کلید خورد و بخش‌های بعدی در آتلانتای آمریکا فیلمبرداری شد. فیلم هشتم این مجموعه با عنوان «سریع ۸» اکران می‌شود و اولین پروژه بزرگ هالیوودی است که پس از ۵۰ سال قطع رابطه در کوبا ساخته شده است. وین دیزل همچنان چهره اصلی این فیلم است و مایکل رودریگز، کریس بریجز، تیرس گیبسون، و دواین جانسون در این قسمت هم حضور دارند. جیسون استاتهام و کرت راسل نیز در این قسمت بازی کرده‌اند. شارلیز ترون جزو آخرین چهره‌هایی بود که به فیلم اضافه شد تا در نقش زن دشمن فیلم ظاهر شود.

«سریع و خشمگین ۷» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج