۳۸۱۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جواد نکونام: یک سری چیزها را نمی‌توان گفت

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره‌ی مسائل اخیر به وجود آمده با مسئولان باشگاه جلسه خواهد داشت.

ایسنا: کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره‌ی مسائل اخیر به وجود آمده با مسئولان باشگاه جلسه خواهد داشت.

جواد نکونام پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال برابر سایپا البرز در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما روند جدیدی را با بازیکنان تازه وارد آغاز کرده‌ایم و مطمئنم آن‌ها در آینده بیشتر کمک می‌کنند. امیدوارم روز به روز به هماهنگی بهتر برسیم.

هافبک استقلال افزود: بازی خوبی برابر سایپا داشتیم مخصوصا زمانی که دو تیم ۱۱ نفره بودند و یارگیری نفر به نفر انجام می‌شد. سایپا در این لحظات نیز چشم به ضد حملات و نزدیک بود ما در نیمه اول یک گل را دریافت کنیم. همچنین بازیکنان تیم سایپا محکم بازی می‌کردند اخطار هم گرفتند و یک بازیکنانش هم اخراج شد چون شدید خطا می‌کردند. نیمه دوم روان‌تر شدیم و می توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم اما موقعیت‌هایمان را از دست دادیم. البته مهم نیست چون در جام حذفی تنها پیروزی اهمیت دارد.

جواد نکونام: یک سری چیزها را نمی‌توان گفت

نکونام همچنین درباره صحبت‌هایی که درباره ناراحتی‌اش در استقلال مطرح کرده بود توضیح داد: من همیشه شفاف صحبت می کنم و این را یاد گرفتم که صادق باشم. فردا جلسه‌ای را ساعت ۷ بعدازظهر در باشگاه استقلال خواهم داشت و باید ببینم که چه اتفاقی می‌افتد. به هر حال یک سری چیزها را نمی شود نمی توان گفت و من ترجیح می‌دهم آن ها را نگویم، اما اگر اتفاقی بیفتد مطمئن باشید اولین نفر آن را بازگو می‌کنم چون دوست ندارم پنهان کاری انجام دهم.

وی در ادامه تاکید کرد که مشکلم در استقلال مسائل مالی نیست و در ادامه خبرنگاران از او پرسیدند که آیا مشکلی با مدیریت و یا بازیکنان دارد که نکونام در جواب آن‌ها گفت: مگر ۲۰ سوالی است.

بازیکن سابق اساسونا مبنی بر شایعاتی مذاکره باشگاه النصر امارات با او تاکید کرد:‌النصر هیچ صحبتی با ما نداشته است و اگر هم اتفاقی افتاده باشد با باشگاه مذاکره کرده‌اند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال همچنین در پایان درباره عملکرد ضعیف تیم ملی در بازی‌های غرب آسیا تصریح کرد: بازیکنان جوان به مسابقات غرب آسیا رفتند که امیدوارم موفق باشند.به هر حال کادر فنی به دنبال این است تا از دل این تیم چند بازیکن را به ترکیب اصلی تیم ملی اضافه کند چون در آینده تیم به بازیکنان جوان نیاز دارد.به اعتقادم مربیان به این مسابقات رفتند تا بازیکنان جوان را شناسایی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج