۳۸۱۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

منوچهری ماند، موسوی آمد، مجیدی هم شاید بیاید

ترافیک سنگین خط حمله استقلال

استقلال در نیم فصل اول، ۴ مهاجم به نام های آرش برهانی، میلاد میداودی، سیاوش اکبرپور و امین منوچهری داشت. در نیم فصل هم ایمان موسوی، فرزاد حاتمی و حجت چهارمحالی به این جمع اضافه شدند. بحث استقلالی شدن فرهاد مجیدی همچنان وجود دارد

ترافیک سنگین خط حمله استقلال

تماشا: امین منوچهری تا یک قدمی حضور در نفت رفت اما 24 ساعت قبل از بازی با سایپا، اتفاقاتی افتاد که او را در استقلال نگه داشت. قلعه نویی به این نتیجه رسید که ماندن منوچهری باعث پر شدن لیست استقلال نمی شود. به همین دلیل شب قبل از بازی از طرف باشگاه با منوچهری تماس گرفته شد تا خودش را به اردوی تیم در هتل آکادمی برساند.

منوچهری مقابل سایپا بازی کرد و این یعنی او در استقلال ماندنی است. مشکل این بازیکن با نفت هم انتقال کامل قرارداد سه ساله اش با استقلال به این تیم بود در حالی که منوچهری می خواست فقط یک نیم فصل به صورت قرضی از استقلال برود.

نفتی ها بلافاصله با محسن یوسفی مذاکره کردند تا حضور منوچهری کاملا منتفی شود. به این ترتیب نفتی ها در ازای استقلالی شدن ایمان موسوی، فقط میثم حسینی را از استقلال گرفته اند. با ماندن منوچهری و میداودی و آمدن موسوی، استقلالی شدن عنایتی و عماد رضا هم منتفی شده است.

تیمی با 8 فوروارد

استقلال در نیم فصل اول، 4 مهاجم به نام های آرش برهانی، میلاد میداودی، سیاوش اکبرپور و امین منوچهری داشت. در نیم فصل هم ایمان موسوی، فرزاد حاتمی و حجت چهارمحالی به این جمع اضافه شدند. بحث استقلالی شدن فرهاد مجیدی همچنان وجود دارد، قرار است یک هافبک - مهاجم برزیلی هم تا 48 ساعت آینده برای بستن قرارداد به تهران بیاید و این یعنی استقلال در نیم فصل دوم 8 مهاجم خواهد داشت. این کمیت یعنی مهاجمان باید از کوچکترین فرصتی که در اختیارشان قرار داده می شود، استفاده کنند. از دست دادن این فرصت یعنی انتظاری طولانی برای پیدا کردن یک فرصت دیگر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج