جاباما
۳۸۲۰۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

جزییات جدیدترین آلبوم چاوشی از زبان خودش

جدیدترین آلبوم «محسن چاوشی» در آخرین مراحل تولید و اخذ مجوز قرار دارد و این خواننده این بار با تجربه ای جدید قرار است وارد بازار موسیقی کشور شود. «من خودن آن سیزده ام» عنوان جدیدترین آلبومی است که این خواننده در آستانه انتشار دارد

جزییات جدیدترین آلبوم چاوشی از زبان خودش

تماشا : جدیدترین آلبوم «محسن چاوشی» در آخرین مراحل تولید و اخذ مجوز قرار دارد و این خواننده این بار با تجربه ای جدید قرار است وارد بازار موسیقی کشور شود. «من خود آن سیزده ام» عنوان جدیدترین آلبومی است که این خواننده در آستانه انتشار دارد و مدت هاست که اخبار و شایعات مختلف درباره آن، در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری دست به دست می چرخد. برای خبردار شدن از اینکه آلبوم چاوشی در حال حاضر در چه مرحله ای قرار دارد دقایقی کوتاه را با او همکلام شدیم که بخش هایی از این صحبت ها را می خوانید:

طرح جلد

یکی از ماجراهای کشدار این آلبوم بحث طرح روی جلد این اثر بود که بارها انتشار آن را عقب انداخته است. بعضی اختلاف نظرها بین چاوشی و تهیه کننده این آلبوم باعث شد انتشار این آلبوم همینطور عقب بیفتد ولی ظاهرا این ماجرا ختم به خیر شده و چاوشی بالاخره با یک طرح جلد خوب توانسته همه این داستان ها را خاتمه ببخشد: «آلبوم به احتمال زیاد بعد از اتمام ماه صفر در بازار موسیقی منتشر خواهد شد و بالاخره طرح جلد آلبوم هم نهایی شد و اتفاقا به نتایج خوبی هم رسیده ایم. عکس های زیادی برای این طرح جلد انداخته ام و در حال کار روی جزئیات آن هستیم.»

جزییات جدیدترین آلبوم چاوشی از زبان خودش


جزئیات بیشتر

تقریبا همه جزئیات آلبوم چاوشی در ماه های گذشته در رسانه ها منتشر شده ولی او از جزئیات بیشتر اثرش به تماشا گفت: «اشعار کلاسیک شعرا و مفاخر ادبیات ایران از جمله مولانا، وحشی بافقی، شهریار، خیام و باباطاهر در این آلبوم استفاده شده و داستان این انتخاب ها را هنوز جایی عنوان نکرده ام. ماجرا از این قرار بود قبل از اینکه پیشنهاد این اثر به من بشود یک کار در این فضاها داشتم. بعضی دوستان آن را شنیدند و از آنها استقبال کردند و همین باعث شد انرژی من برای کار کردن در این فضاها بیشتر شود. هر چند آن اوایل خیلی امیدی به استقبال از طرف مخاطبان از این فضاها نداشتم ولی به مرور و بعد از پیگیری بیشتر مفهومی این قبیل آثار به این نتیجه رسیدم که قطعا مخاطب موسیقی هم می تواند با این اشعار فاخر و کلاسیک ارتباط عمیقی برقرار کند و به مرور این حس ام بیشتر و بیشتر شد و حالا به اطمینان خاطر عجیب و غریبی رسیده ام. با انتشار آلبوم بهتر و بیشتر می شود. درباره این ماجرا صحبت کرد. شاید باورتان نشود ولی این روزها که در مراحل نهایی میکس آثار این آلبوم ام، به قدری درگیر اشعار مفاخر ادبیات ایرانم که دیگر نمی توانم با آثار روز بازار ارتباط برقرار کنم. قصد بی احترامی به کسی را ندارم و فقط حال و روز این روزهایم را گفتم. امیدوارم مخاطبانم از عقب افتادن تاریخ انتشار آلبوم دلخور نشوند. قول می دهم که با دستی پر سراغشان بیایم.»

گفتنی است پیگیری تماشا درباره این آلبوم به اینجا ختم شد که ظاهرا روزبه بمانی نیز در این آلبوم به عنوان ترانه سرا حضور دارد.

چاوشی در انتهای صحبت هایش نیز درباره آلبوم بعدی اش گفت: «آلبوم من خود آن سیزده ام» برای چند سال پیش است. من کارهای آلبوم جدیدم را شروع کرده ام و حتی نصف آن را نیز به اتمام رسانده ام. خبر داغی که برای دوستدارانم دارم این است که در آلبوم جدید همه فعالیت ها و نظارت های کلی برعهده بهروز صفاریان برعهده دارد. من در همه این سال ها وقتی در کارهایم به مشکلی برمی خوردم، فقط از بهروز صفاریان کمک می گرفتم. دوستی عمیقی بین ما بود ولی مشغله های کاری باعث شده بود هرگز با هم همکاری نزدیکی نداشته باشیم ولی این بار تصمیم گرفته ام آلبوم بعدی را که تابستان سال بعد در بازار موسیقی کشور منتشر می شود، با کمک و همیاری بهروز صفاریان وارد بازار کنم. «فرشاد حسامی» هم علاوه بر تنظیم دو قطعه، میکس و مسترینگ آلبوم بعدی را هم برعهده دارد. همانطور که گفتم، تمامی موارد آلبوم در نهایت زیر نظر بهروز صفاریان است و او کلیت آلبوم را مدیریت خواهد کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمش گرم
      منتظریم

    • عقاب سفید

      منتظر می مانیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج