جاباما
۳۸۲۰۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عمر آیفون ۴ دیگر یه سر رسید

از آنجایی که دستگاه های موبایلی سریعاً قدیمی می شوند و تکنولوژی های جدیدتری روی کار می آیند، در بین سازندگان رایج نیست که پشتیبانی از مدل های قدیمی را دائماً ادامه دهند.

وب سایت تک شات: از آنجایی که دستگاه های موبایلی سریعاً قدیمی می شوند و تکنولوژی های جدیدتری روی کار می آیند، در بین سازندگان رایج نیست که پشتیبانی از مدل های قدیمی را دائماً ادامه دهند. قطعات سخت افزاری قدیمی همیشگی نیستند و هزینه ساخت آنها گران تر می شود. بنابراین سرمایه گذاران نهایتاً پشتیبانی و تعمیرات آنها را متوقف می کنند. در مورد اپل می توان گفت که با گذشت پنج سال از تولید، محصولات تاریخ مصرف گذشته می شوند و این تولید کننده بزرگ پشتیبانی از آنها را متوقف می کند.

عمر آیفون 4 دیگر یه سر رسید

با رونمایی از دو آیفون جدید اپل به نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که به زودی تحقق می یابد، آیفون 4 پا به شش سالگی می گذارد و در رده دستگاه های تاریخ مصرف گذشته قرار خواهد گرفت. اگر به خاطر داشته باشید عرضه آیفون 4 با رسوایی درگاه آنتن همراه بود. خریداران اولیه متوجه شدند که آنتن دستگاه با مشکل مواجه است و باعث قطع شدن تماس ها می شود. یکی از کاربران ناراضی به استیو جابز ایمیل زد و اعلام کرد هنگامی که به باندهای فلزی بیرونی دستگاه دست می زند، آنتن دستگاه قطع می شود. پاسخ مدیر عامل سابق اپل به یکی از مشهورترین نقل قول های او تبدیل شد: "از نگه داشتن آیفون در آن حالت خودداری کن".

از این فاجعه که بگذریم، آیفون 4 یک موفقیت بزرگ برای اپل بود و توانست به عنوان نقطه عطفی در زبان طراحی اسمارت فون های هم رده اش شناخته شود. حتی آیفون SE که تنها چند ماه پیش به کاربران عرضه شد، بسیاری از عناصر زیبایی شناختی قبل را در خود جای داده و از طراحی های قدیمی الهام گرفته است.

از تاریخ 13 سپتامبر آیفون 4 به وضعیت تاریخ مصرف گذشته در می آید و این یعنی نه اپل و نه شرکت های تعمیراتی همکار اپل این دستگاه را سرویس نخواهند کرد. تنها استثنا کالیفرنیا خواهد بود که اپل برای دو سال دیگر به سرویس این محصول ادامه خواهد داد. در سایر نقاط جهان این محصول رسماً به یادگاری کوپرتینویی ها تبدیل خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج