جاباما
۳۸۲۱۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ادعای پالیزدار درباره سعید مرتضوی

پالیزدار در جمع خبرنگاران گفت: مرتضوی پولهای غیرمرسومی به وزیر و معاون اول رئیس جمهور داد.

خبرگزاری مهر: عباس پالیزدار یکی از شکات پرونده تامین اجتماعی پس از اتمام جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: بحثی که در دادگاه در رابطه با هزینه های غیر شمول مطرح است و دادسرا روی آن انگشت گذاشته است، پرداخت ها به افراد غیرمرتبط با سازمان تامین اجتماعی بوده است و از این جهت فعلا هزینه های غیرشمول مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: به قول قاضی از پایین به بالا هزینه شده و ایشان به وزیر و معاون اول رییس جمهور پول هایی داده بود که غیرمعقول و غیرمرسوم بود.

پالیزدار در پاسخ به این سوال که شکایت شما به کجا رسید، گفت: زمانی مرتضوی در جلسات ابتدایی دادسرا مطالبی را عنوان می کرد که من از بالاترین مراجع نظام دستور کتبی دارم و از هر اقدامی که کردم هیچ ابایی ندارم، ولی امروز در مقابل ریاست دادگاه مثل اسپند روی آتش بود و از این حالت او خوشحال بودم.

وی افزود: اگر مرتضوی آن حمایت هایی را که مدعی بود دارد، داشت، امروز بالا و پایین نمی پرید. آن پشتوانه هایی که وی مدعی آن بود، قطعا از وی برداشته شده که امروز آنقدر بالا و پایین می پرید و بسیار مضطرب و نگران از رای قاضی بود و علنا اعلام کرد که «با موضع گیری که من از آقای قاضی می بینم قطعا رای صادر شده است و من دیگر محکوم بوده و متهم نیستم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج