۳۸۲۱۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چند درگاه پرداخت اینترنتی بسته شد

برخی درگاه های پرداخت الکترونیکی به دلیل نداشتن نماد اعتماد الکترونیکی، از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) بسته شده اند.

وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: برخی درگاه های پرداخت الکترونیکی به دلیل نداشتن نماد اعتماد الکترونیکی، از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) بسته شده اند. کارکرد این نوع پرداخت،‌ ارائه ی امکان پرداخت آنلاین به کاربران در ازای فروش محصول یا خدمات است.
چند درگاه پرداخت اینترنتی بسته شد

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی در حال حاضر ملزم به ارائه ی تمامی‌ مدارک شناسایی و حقوقی به همراه اسناد و مجوز های تأیید شده برای ارائه ی خدمات مورد نظر در فروشگاه اینترنتی است. مرکز توسعه ی تجارت الکترونیک پس از دریافت این مدارک، استعلام‌ های لازم را از دستگاه‌ های ذیربط می‌ گیرد و در صورت مورد تأیید بودن و نبود مشکل در خصوص درخواست ارائه شده، نماد اعتماد الکترونیکی به متقاضی اعطا می‌ شود.

به گفته ی رئیس مرکز توسعه ی تجارت الکترونیک، این فرایند در صورت کامل بودن تمامی‌ مدارک، از زمان دریافت درخواست تا زمان ارائه ی نماد نهایتاً ۷ روز کاری زمان می‌ برد.

سعید احمدی پویا، معاون توسعه و تجارت شرکت شاپرک درباره ی علت توقف ارائه ی خدمات به پذیرندگان اینترنتی گفته است: «مسئولیت ارائه ی نماد اعتماد الکترونیکی با مرکز توسعه ی تجارت است و این مرکز طی نامه‌‌ هایی از شرکت شاپرک خواسته است تا هماهنگی های لازم را با شرکت های پی اس پی برای توقف ارائه ی خدمات به تمامی پذیرندگان اینترنتی فاقد نماد اعتماد الکترونیکی، انجام دهد».

وی افزوده است: «بر همین اساس هم ما به شرکت های پی اس پی ابلاغ کرده ایم که تنها در صورتی با متقاضیان خدمات پرداخت اینترنتی همکاری کنند که نماد اعتماد الکترونیکی معتبر داشته باشند. شرکت شاپرک پس از دریافت نامه های مرکز توسعه ی تجارت الکترونیکی مبنی بر توقف ارائه ی خدمات به تمامی کسب و کار های اینترنتی فاقد نماد اعتماد، طی نامه ای به تاریخ ۲۱ تیر ماه سال جاری فهرست کاملی از پذیرندگان فاقد نماد از جمله متمرکزکننده های اینترنتی و استارتاپ ها را به مرکز توسعه ی تجارت الکترونیکی اعلام کرد و نسبت به پیامد های قطع ناگهانی ارائه ی خدمات به این کسب و کارها هشدار داد. با این حال مسئولان مرکز توسعه ی تجارت طی دو نامه ی مجزا بر ضرورت قطع سریع خدمات پرداخت به تمامی این کسب و کار ها تأکید کردند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج