۳۸۲۱۲۵
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

انهدام بزرگترین باند خشن گروگان‌گیری کشور

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند گروگانگیری خشن و آزادی ۹ نفر از گروگان ها در عملیات وی‍ژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند گروگانگیری خشن و آزادی ۹ نفر از گروگان ها در عملیات وی‍ژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: در پی وقوع دو مورد آدم ربایی و سرقت در برخی از جاده های ترانزیتی استان اصفهان که در ساعات پایانی شب اتفاق می افتاد، بررسی و رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و تلاش شبانه روزی سرانجام دو نفر از گروگانگیران را شناسایی و آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

آقاخانی ضمن اشاره به آزاد کردن ۹ نفر از افراد ربوده شده که در مخفیگاه آدم ربایان حبس شده بودند اضافه کرد: متهمان در اعترافات خود پنج تن از همدستان خود را نیز معرفی کردند .

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: پنج نفر از این باند هفت نفره نیز در یک عملیات منسجم و دقیق هنگامی که قصد انجام سرقت و آدم ربایی در یکی از جاده های استان اصفهان را داشتند دستگیر شدند .

وی در خصوص نحوه فعالیت اعضاء این باند گفت: متهمان در ساعات پایانی شب بوسیله میخ، خودروهای عبوری را پنچر و با ضرب و شتم راننده ، سرنشینان خودرو را گروگان گرفته و به یکی از شهرستان های اطراف استان منتقل می کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: متهمان بعد از آدم ربایی با خانواده گروگان ها تماس گرفته و از هرکدام مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال را در ازای آزادی آنها درخواست کرده بودند که با اقدام سریع و به موقع کارآگاهان پلیس، در عملی کردن نقشه خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای این باند خشن سابقه دار و غیر بومی هستند گفت: در این عملیات از آدم ربایان دو قبضه سلاح جنگی و ابزارهای مورد استفاده در سرقت کشف شده است.

سردار آقاخانی از کسانی که در ساعات پایانی شب در جاده ها تردد می کنند خواست در صورت هر گونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت گشت های ویژه جاده ای پلیس به قاچاقچیان، سارقان، اراذل و اوباش و افراد شرور هشدار داد و گفت: پلیس اصفهان با جدیت و اهتمام ویژه با هرگونه ناهنجاری و رفتار مجرمانه برخورد قاطع کرده و اجازه نمی دهد عده ای افراد شرور امنیت استان را برهم بزنند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حکم محاربه با خداست اعدام محکوم میشوند

    • سینا یزد

      در قفس ودر میدانهایی اصفهان به نمایش بزارند وبلیط بفروشند بعدش هم توکل بخدا دست قاضی را میبوسه

    • ناشناس

      چرا نمیگید اهل کجان .

    • آرش

      خدایی جرم هایی مثله حمل مواد و گروگانگیری نباید اعدام کنن
      ولی اگه تجاوز به دختر و زن شوهردار باشه ۱۰۰بار اعدامشون کنن
      یا قتل عمد باید اعدام بشه
      ولی جرم هایی مثله مواد و گروگانگیری نهایتش حبس ابد بدن بهشون

    • داوود

      آرش جان موافقم باید بجای اعدام تیربار بشن

    • Armin

      از تمام ماموران و کسانی ک شبانه روزی برای حفظ امنیت و آرامش ما و خانوده زحمت میکشند تشکر میکنم .واقعا دست مریزاد و خسته نباشید .

    • میرزا

      سلام به همه، اگه با اینگونه افراد برخورد شدید بشه و اطلاع رسانی بشه بحای تصویر آن دختر بیچاره شاید کمتر شاهد اینگونه خبرا باشیم، با سلام به مینا این چند روز با خودم کلنجار رفتم!!! بنده یک معذرت خواهی جانانه به شما بدهکارم ببخشید کامنت های شمارا بد تعبیر کرده تا اینکه امشب دوباره چند مرتبه خوندم!!! اونجایی که نوشتی اینکه این پسر را ایندفعه ببخشند وفلان، از روی هجو، مبارزه منفی، یا عامیانه مسخره کرده بودید!!! بنده و سایرن اشتباه خوندیم، چون هیچ علامتی مثلا سوالی، کاما، تعجب نداشت، باز صمیمانه پوزش میخوام از کامنت قریشی، همیشه سلامت و زنده دل باشید،

    • بدون نام

      دقیقا بگوچرا مواد و گروگانگیر نباید اعدام بشن؟

    • میرزا

      سلام، بدون نام 00:37 بگو که منظورت به کی داری میگی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج