جاباما
۳۸۲۳۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برگشت ۲۸ پورشه به کشور مبدا

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از دپوی ۱۴۰ خودروی خارجی در انبارهای این سازمان خبر داد و گفت: ۲۸ پورشه با هماهنگی گمرک به کشور مبدا مرجوع می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از دپوی ۱۴۰ خودروی خارجی در انبارهای این سازمان خبر داد و گفت: ۲۸ پورشه با هماهنگی گمرک به کشور مبدا مرجوع می‌شود.

امین دلیری در نشستی خبری درباره تعداد خودرو‌هایی که در حال‌حاضر در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی وجود دارد، افزود: تمام خودرو‌هایی که به‌صورت قاچاق وارد کشور شده و در انبار‌های سازمان است، حدود ۶۴ خودرو است، ضمن اینکه بیش از ۱۴۰ دستگاه خودرو که حجم موتور آنها کمتر از ۲۳۰۰ سی‌سی است در انبار‌های سازمان موجود است. اگر این خودرو‌ها مشکلاتی برای فروش نداشته باشند یک طبقه‌بندی در مورد آنها صورت گرفته و می‌توانند به فروش برسند.

وی با بیان اینکه در صورت تایید سازمان استاندارد و انجام شماره‌گذاری این خودرو‌ها قابل عرضه در داخل کشور هستند، افزود: در همین حال خودرو‌هایی که حجم موتور آنها بالای ۲۵۰۰ سی‌سی است قابل عرضه در بازار داخلی نیستند، همچنین خودرو‌هایی را که به‌صورت قاچاق وارد شده‌اند نیز نمی‌توان عرضه کرد اما خودروهای متروکه این ممنوعیت را ندارند.

به گفته دلیری مجوزی مبنی برصادرات کالاهای متروکه و غیرقاچاق در اختیار سازمان قرار گرفته است که براساس آن در حال‌حاضر ۲۸ پورشه با هماهنگی گمرک به کشور مبدا و سازنده آنها بازگردانده شده است. وی ادامه داد:‌ این در حالی است که هیچ‌گونه رجوعی از سوی صاحبان این خودرو‌های لوکس برای تعیین تکلیف و مرجوع کردن آنها به کشور مبدا صورت نگرفته و شاید این امر برای آنها مقرون به صرفه نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج