۳۸۲۳۶۹
۱۶ نظر
۵۰۱۱
۱۶ نظر
۵۰۱۱
پ

زمستان سیاه زن جوان در دماوند

در سرمای شدید و گزنده صبح که بارش شدید برف کوچه باغ‌های دماوند را پوشانده بود یک مرد افغان با پریدن از روی دیوار وارد اتاقک سرایداری باغ شد و در هجومی شیطانی یک زن را که در غیاب شوهر با فرزند خردسالش تنها مانده بود مورد آزار و اذیت قرار داد.

روزنامه ایران: در سرمای شدید و گزنده صبح که بارش شدید برف کوچه باغ‌های دماوند را پوشانده بود یک مرد افغان با پریدن از روی دیوار وارد اتاقک سرایداری باغ شد و در هجومی شیطانی یک زن را که در غیاب شوهر با فرزند خردسالش تنها مانده بود مورد آزار و اذیت قرار داد.

صبح سوم دی سال ۹۳ شوهر زن جوان که برای انجام کاری از کلبه‌شان بیرون رفته بود در میانه راه صدای ضجه و ناله سارا همسر جوانش را از تلفن همراهش شنید که گریه‌کنان از او درخواست کمک می‌کرد. مرد جوان وقتی سراسیمه به خانه رسید از همسرش شنید که یک مرد افغان از روی دیوار به داخل باغ پریده، به زور وارد اتاقک سرایداری‌شان شده و در مقابل چشمان پسربچه هفت‌ماهه‌شان به وی تعرض کرده و بعد هم گریخته است.

مرد جوان که بشدت از این واقعه هولناک شوکه شده بود با مشخصاتی که همسرش از مرد افغان می‌داد او را هنگام کار در یکی از ساختمان‌های حوالی خیابان دماوند پیدا کرد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

مرد متجاوز که ۳۱ ساله بود در نخستین بازجویی اتهام خود را پذیرفت و به جنایت سیاهش اعتراف کرد. اما پس از چند ماه، دیروز وقتی برای محاکمه در شعبه هشتم دادگاه کیفری حاضر شد اتهام خود را نپذیرفت و در برابر پرسش‌های رئیس دادگاه سکوت اختیار کرد درحالی که پزشکی قانونی نیز آثار تعرض این شیطان‌صفت را تأیید کرده بود ولی به علت کمبود نمونه مورد نیاز، آزمایش «دی‌ان‌ای» به طور کامل انجام نگرفته بود.

اگرچه در گواهی‌های بعدی پزشکی قانونی، وجود آثاری بر بدن زن جوان تأیید شده اما نبود امکان برای انجام آزمایش «دی‌ان‌ای» صدور رأی درباره متهم را به تأخیر انداخت. به گفته قاضی اصغرزاده رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری اگر پزشکی قانونی از همان ابتدا این آزمایش را به طور دقیق انجام داده بود به طور قطع حکم اعدام برای این مرد شیطان‌صفت صادر می‌شد.
با این حال هم‌اکنون قضات شعبه هشتم صدور رأی به شور پرداخته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گر پزشکی قانونی از همان ابتدا این آزمایش را به طور دقیق انجام داده بود به طور قطع حکم اعدام برای این مرد شیطان‌صفت صادر می‌شد...

    • بدون نام

      افغانی های تجاوز کار باید اعدام شوند

    • علی

      افغانستان با پنج کشور هم مرز است و در این بین فقط مثل آب خوردن بطور غیر قانونی وارد خاک ایران میشوند و جرات ندارند بطور غیر قانونی وارد خاک بقیه کشورهای همسایه شوند چون با رگبار گلوله روبرو میشوند و سئوال اینجاست چرا ؟؟؟

    • بدون نام

      هر چه زودتر این افغانی های ..باید از کشور خارج بشه

    • بدون نام

      بیرونشون کنید از کشورما

    • salar

      اعدام حقشه
      دوستان عزیز یه چیز بگم به دل نگیرید متاسفانه شماها خودتون با سپردن کار به افغان ها باعث این جنایت ها میشید
      فقط بخاطر اینکه ارزون کار میکنن
      تهران وشیراز و شهراتون پرازاینهاس
      اما آذربایجان جرات ندارن بیان
      کارندین بهشون برگردن کشورشون


      ادمین جان بچاب لطفا

    • بدون نام

      افغانهابایدازایران ... بندازینشون بیرون این ...هارو

    • بدون نام

      باsalar موافقم بشدت ،،،بیرونشان کنید

    • بدون نام

      درود برسالار.این افغانیهای بیناموس جرات ندارن حتی یک نفر برای کار وارد شهر هایی مثل تبریز ارومیه اردبیل زنجان همدان کردستان کرمانشاه ایلام خرم آباد بشن اینا نجس هستن دولت به اینا کاری نداره چون به ازای هرنفر ازبین الملل پول میگیره تنها راهش اینه که کسی کار بهشون نده واگرازسون خلافی سرزد دیگه دنبال شکایت وقانون نری مثل ..........بکشی

    • سعید

      تو رو خدا این موجود پست را اعدام کنید.

    • بدون نام

      بايد اين افغانهاي بي شرما حيا از مملكت ما بندازن بيرون

    • سوگند

      استان ما سنندج هم و اطرافش یدونه افغانی پیدا نمیکنی حالم از افغانیا بهم میخوره

    • بدون نام

      بله وقتی افغانی ها همه جوره تو کشور ما پرسه میزنن و هر غلطی دلشون میخواد میکنن خوب همینه دیگه .. ایرانیا چقد ..............که گداهای افغانی ازار و اذیتشون میکنن. .............. کشور میناله وضعیت اقتصادیش خوب نیست اونوقت این افغانی های ......اینجا دارن کار میکنن. کثیف تر از افغانی ها دیگه نیست جنوب رو که ب کند کشیدن

    • بدون نام

      شهرکرد هم جرات ندارن بیان . چون ..........میندازنشون بیرون این............رو ... تمام کارهای ساختمانی جنوبی ها افتاده دست اینا چون ب هر قیمتی حاضرن کار کنن ... بندازین بیرون این اجنبی های.........

    • سروش

      وقتی یک نفر این کارو باناموستون انجام بده بنظر خودتون چیکارمیکنین مخصوصا ازتبعه خارجی, اگر پزشکی قانونی کارو درست انجام داده یانه مهم نیست این شواهد وبازجویی هایی که اول ازاین بی ناموس گرفتند مهمه بهرحال باید قصاص بشه مهم اینه که ازمایش اول پزشکی قانونی اعلام کرده مورد تجاوز قرار گرفته همین خودش موضوع کاملا روشن میکنه. باید اعدام بشه

    • مهدیرضاعباسی

      خبرهای حوادث واقعاعالیه.خداقوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج