۳۸۲۴۳۰
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

نقشه شوم پلیس قلابی برای دختر ۱۸ ساله

چند وقت پیش مادر و دختری به اداره پلیس رفتند و اعلام کردند که در دام مرد شیطان صفتی گرفتار شده‌اند.

همشهری آنلاین: چند وقت پیش مادر و دختری به اداره پلیس رفتند و اعلام کردند که در دام مرد شیطان صفتی گرفتار شده‌اند.

اسلحه‌ای را نشان داد و رفتارش طوری بود که من باور کردم او مأمور نیروی انتظامی است. آن روز شماره موبایلم را گرفت و وقتی شنید از همسرم جدا شده‌ام، گاهی با من تماس می‌گرفت و به خانه‌ام می‌آمد. من هم به خیال اینکه پلیس است و چنانچه خطری تهدیدم کنم، از من و دخترم حمایت می‌کند به او اعتماد کردم.

وی ادامه داد: او گاهی به خانه‌ام می‌آمد تا اینکه چند روز پیش با دخترم تماس گرفت و به بهانه اینکه می‌خواهد موضوع مهمی را برایش تعریف کند او را به خانه‌اش کشاند. وی ادامه داد: دخترم به خانه‌اش رفت غافل از اینکه او نقشه‌ای شوم در سر داشت.

دختر ۱۸ساله این زن ادامه ماجرا را چنین تعریف کرد: وقتی به خانه مرد جوان رفتم، او مشغول بازی با پلی استیشن بود. پس از آن با تهدید اسلحه مرا قربانی نقشه شیطانی خود کرد و تهدید کرد که اگر به کسی حرفی بزنم برایم گران تمام می‌شود اما من که به‌شدت ترسیده بودم موضوع را برای مادرم تعریف کردم.

دستگیری

با ثبت این شکایت، تحقیقات با دستور قاضی ایلخانی بازپرس دادسرای جنایی تهران شروع شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که دخترجوان پیش از این نیز در دام مرد متجاوز دیگری گرفتار شده و پرونده‌اش در دادسرای جنایی در حال رسیدگی بود. درچنین شرایطی مأموران با انجام پیگیری‌ها، متهم را دستگیر کردند و در بررسی‌ها مشخص شد او به دروغ خودش را پلیس جازده است.

وی دیروز در دادسرای جنایی تهران به قاضی ایلخانی گفت: اینکه خودم را پلیس جا زدم و دروغ گفتم را قبول دارم، چون از بچگی آرزو داشتم روزی پلیس شوم اما هرگز اتهام تجاوز و آدم ربایی را قبول ندارم. وی ادامه داد: من با مادر و دختر رابطه دوستانه داشتم و نمی‌دانم چرا از من شکایت کرده‌اند تا آبرویم را ببرند.

در این مدت هم هیچ مشکل و اختلافی نداشتیم و سعی کردم هرچه می‌خواستند برایشان فراهم کنم. هم‌اکنون متهم با قرار قانونی در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفته است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      دخترک ساده لو

    • محمد

      اینکه یک خانم 2 بار در معرض اذیت و آزار قرار بگیره و ریگی به کفشش نباشه یه ذره تو مخ میزنه

    • بدون نام

      با محمد موافقم

      قبلا نظر دادم ولی پخش نکردین!!!!

    • مینا

      مادره با مرده رابطه داشته و اونو تو خونه اش راه میداده و بعد دختر رفته خونه پسره خدا هدایتشون کنه نمیدونم چرا میرن شکایت می کنن همین جور زن ها هستن که آبروی هر چی زنه میبرن
      این فساد و بی بند باری آدم وحشت می کنه

    • salar

      چطور دوبار گول خورده؟؟
      و پرونده قبلیش بسته نشده بازم گول خورده وتجاوز؟
      باورش سخته این خانوما سالم باشن خودشون

    • مسعود

      آخی طفلکی از بچگی دوست داشته پلیس بشه.باز جای شکرش باقیه که آرزوی دکتری به سر نداشته.

    • مبینا احمدی

      چرا باید با لقب پلیسی خودش را جلوه دهد و به خانه آن مادرو دختر برود و شماره ی آنها را هم بگیرد

    • موسوی

      عجب ابلهی بوده دختره با مادرش میگه باهاش بودم تا ازم حمایت کنه واقعا متاسفم برای اینجور ادم ها تا ادم هایی مثل اینها نباشن ادم هایی مثل این پلیس نماها نمیان

    • بدون نام

      من دیگه گول نخورم در همه عمر /بجز این دوبار و بارهای دگر!!!!!!!!!

    • بدون نام

      به درک بهتر ...خودکرده راتدبیرنیس.....

    • گلی

      تقصیر خودشون بوده وگرنه خانومای سنگین و با اصالت اینقدر راحت هر غربيه ای را به حریم خصوصی شون راه نميدن و فک نمیکنم دختری که یه بار قربانی تجاوز شده به خودش جرات بده تنها بره خونه ی يه مرد غریبه

    • هیچکس

      مادره خودش با پسره دوست بوده اما وقتی به دخترش تجاوز کرده دیگه زورش داده

    • فرهاد

      مینا جان این قد زود قضاوت نکن خدا میدونه چی بوده و چی شده همیشه با بیشتر نظراتت موافق بودم. حالا هر کاری کردن و رابطه شون چی بوده خدا میدونه اتفاقا باید شکایت کنند که همچین آدم هایی مجازات شند که این قد راحت با کسی بازی نکنند گول نزنند کسی رو البته اون مادر و دختر در اینکه مقصر بودن شکی نیست.

      پاسخ ها

      • مینا

        نمیدونم آقا فرهاد ولی من این طور احساس کردم که موضوع تجاوز نبوده واقعا چطور میشه آدم تو حریم خصوصی خودش یه مرد غریبه رو راه بده و انتظار همایت ازش داشته باشه حالا گیریم طرف پلیس هم باشه چرا باید راش بدن تو خونه و زندگیشون رابطه های نا متعارف همیشه دردسر ساز خواهد شد چه برای زن و چه برای مرد مسلما مرد مقصر هست ولی من در این مورد خانم ها رو بی تقصر نمیدونم ولی بازم خدا عالمه شاید هم من اشتباه کرده باشم

    • میرزا

      جناب فرهاد، با توجه به اینکه لطف شما شامل حال برخی از دوستان میشه! و برای بنده واضح و مبرهن است که مثل بنده حقیر کم سواد نیستید ولی از علم کامل و اطلاع شامل برخوردار ید. اینو به حضور انور جنابعالی عرض مینمایم در صورت صلاحدید روی نوشته مینا جان توجه خاص بفرمایید، آن وقت میبینی که قضاوتی در کار نیست!!! فقط نوشته مینا جان را میبایست با تعمق بیشتر خواند!!! بنده خود یک بار در خبر دختر افغانستانی، ستایش هم این طور تصور کردم، نوشته ایشون به صورت کنایه و ایهام است نه قضاوت،!!! ببخشید که بنده حقیر دخالت بیجا نمودم، منو به بیسوادی ام ببخشید، قصد فضولی هم نداشتم، فقط خواستم با نوشته این دوست گرامی آشنا باشید، مجدد امید است منو ببخشید،

    • میادو

      آقا میرزا
      خودتون فهمیدین چی نوشتین؟؟؟؟

    • هیچکس

      میرزا شده وکیل مدافع کاربران برترینها
      دچار خودشیفتگی نشی یهویی میزا جان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج