جاباما
۳۸۲۵۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۳۹۱/۰۹/۲۶


فال روزانه 1391/09/26


فال روزانه متولدین فروردین

امروز مردم کمی رفتارشان طعنه آمیز و کلماتشان نیش دار است. به همین دلیل، بهترین کار این است که از موقعیت هایی که راحت نیستید به نوعی دوری کنید. بهتر است عقب بایستید و چندان نگران اتفاق های روزمره زندگی خود نباشید. همه چیز را آرام نگه دارید.

پیش بینی روابط شما: اگر در نظر دارید تا به نامزد خود بگویید چه احساسی درباره او دارید، امروز بهترین زمان است. این کار نه تنها به شما کمک می کند تا بهتر رفتارهای خود را درک کنید، بلکه باعث می شود بهتر خود را نشان دهید. عاقلانه ترین کار این است که از این فرصت کوتاهی که پیش آمده است، نهایت استفاده را ببرید.

پیش بینی شغل شما: با دیدی متفاوت به کارهای خود بنگرید. به سال های گذشته فکر کنید و ببینید چه کارهایی را انجام داده اید. آیا به اهدافی که در نظر داشته اید، رسیده اید؟ شاید هنوز هدفی برای خود تعیین نکرده اید. اگر این طور است، هم اکنون برنامه ای برای آینده خود تنظیم کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز حسابی ابراز وجود می کنید. از اینکه در رابطه با احساسات خود کارهای غیرمعمول انجام دهید، نهراسید. اجازه ندهید دیگران شما را گول بزنند و مجبور کنند آن چیزی باشید که نیستید. امروز فقط باید به خودتان فکر کنید. با قوانین و محدودیت های موجود مبارزه کنید و سعی کنید خود واقعی باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز بهترین زمان برای بیرون رفتن و معاشرت با دیگران است. شاید لحظه های عاشقانه خاصی انتظار شما را نکشند اما می توانید از گپ زدن های صمیمی با دوستان نهایت لذت را ببرید. این فرصت را خواهید داشت تا دوستان جدیدی برای خود پیدا کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز به راحتی نمی توانید روی کارهای خود تمرکز کنید. با مسایلی که نیاز به تمرکز فکری دارند، خیلی خود را درگیر نکنید.


فال روزانه متولدین خرداد

مقابله با انرژی های مخالف کمی سخت است. دیدگاه های متضاد و نظریه های پیچیده دنیای شما را بر هم زده است. احساساتتان شما را به یک طرف مساله سنجاق کرده اند، در حالیکه یک نیروی قدرتمند شما را به سمت یافته های بزرگ سوق می دهد. سعی کنید در همه شرایط، به خصوص مواقعی که پای احساسات دیگران در میان است، حد تعادل را نگه دارید.

پیش بینی روابط شما: اگر به دنبال عشق می گردید باید کمی در ظاهر و لباس های خود و همچنین تفکراتتان تغییر ایجاد کنید. سعی کنید تیپ جدید بزنید. بیشتر احساسات خود را درک کنید تا راحت تر در مورد آنها حرف بزنید.

پیش بینی شغل شما: امروز تقریبا همه روز را در ابهام به سر خواهید برد و این وضعیت تا نزدیکی غروب ادامه خواهد داشت. تا آن زمان، خیلی خودتان را برای انجام کارها تحت فشار قرار ندهید. چون ممکن است به ناامیدی بیشتر شما منجر شود.


فال روزانه متولدین تیر

امروز با چالش های بسیاری رودردو خواهید بود. شما قبلا مثل پادشاهی بودید که همه درباریان به او خدمت می کردند. اما اکنون چیزی وجود دارد که تلاش می کند توجهات را از سمت شما دور کند و به شما یادآوری کند که به غیر از شما افراد دیگری نیز روی زمین زندگی می کنند.

پیش بینی روابط شما: امروز رابطه تان با دیگران بسیار خوب است. اگر قرار ملاقاتی دارید یا قرار است به مهمانی بروید، بدانید که بهترین چیزها در انتظار شماست. امروز بیشتر از اینکه در یک رابطه عاشقانه یا عاطفی باشید، در مورد آن صحبت می کنید که به نوبه خود جالب است. حداقل باعث می شود که احساس افسردگی نکنید.

پیش بینی شغل شما: برای سر و سامان بخشیدن به کارهای عقب افتاده چند روز گذشته خود، زمانی را اختصاص بدهید. قبل از اینکه همه کارها را به آخر وقت موکول کنید، سعی کنید همه ملزومات کارهای فردای خود را آماده کنید.


فال روزانه متولدین مرداد

حواستان به خود و نیازهایتان باشد. پیش از اینکه بخواهید دردهای دیگران را التیام ببخشید، ببینید احساسات خودتان در چه وضعیتی قرار دارد. احساساتتان امروز قدرتمند و متغیر هستند. ممکن است برخی از افراد با عقاید شما مخالفت هایی داشته باشند. روی عقیده خود بایستید و قوی باشید. تا دقیقه آخر صبر نکنید تا به دیگران بگوئید که درباره این شرایط خاص چگونه فکر می کنید.

پیش بینی روابط شما: روابط شما امروز کمی خشک است. نمی توانید رابطه احساسی عمیقی با نامزد خود داشته باشید اما در عوض موقعیت های اجتماعی و دوستانه خوبی در انتظار شماست.

پیش بینی شغل شما: امروز هیچ تصمیم مهمی اتخاذ نکنید. همه ملاقات های مهم خود را به تعویق بیندازید. امروز مغزتان خوب کار نمی کند و ممکن است هر کاری می کنید آن نتیجه ای که باید را در بر نداشته باشد. سعی کنید روی کارهایی متمرکز شوید که از چند روز پیش برای آنها برنامه ریزی کرده اید.


فال روزانه متولدین شهریور

اگر کمی زاویه دید خود را نسبت به چیزهایی که همیشه به آنها بی اعتنا بوده اید، تغییر دهید، روز خوبی در پیش خواهید داشت. احساساتتان امروز لب مرز است و کوچک ترین چیزی ممکن است منجر به عصبانیت شما بشود. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید. کنترل احساسات کلید موفقیت در زندگی هر فرد است.

پیش بینی روابط شما: با نامزد خود قرار بگذارید و با هم بیرون بروید. اگر فکر می کنید که رابطه تان کمی کسل کننده شده است، برای احیای آن وارد محافل جدید بشوید، با افراد جدید آشنا شوید و به زندگی خود انرژی دوباره ببخشید. دنیا کوتاه تر از آن است که خود را در غصه حبس کنید.

پیش بینی شغل شما: به راحتی نمی توانید به حرف های دیگران اعتماد کنید. شاید مردم اکنون چیزی بگویند و به شما قول هایی بدهند، اما موقع عمل که برسد واکنش دیگری از خود نشان دهند. حواستان را جمع کنید.


فال روزانه متولدین مهر

امروز برای شما روز تناقض هاست. نمی توانید روی کاری تمرکز کنید و از این شاخه به آن شاخه می پرید. گویا امروز هیچ چیز با روحیه شما جور نیست و مدام به دنبال را ه مناسب می گردید. سعی کنید فعال باشید.

پیش بینی روابط شما: اگر همیشه به این فکر می کنید که چرا نمی توانید به آن عشقی که به دنبال آن هستید دست پیدا کنید، شاید دلیلش این باشد که به دنبال کمال هستید که وجود خارجی ندارد. لازم نیست به مسایل عاطفی فکر کنید، عواطف خود راهشان را به سمت شما پیدا خواهند کرد.

پیش بینی شغل شما: شما در رابطه با اینکه چه چیزی درست است و چه چیزی غلط، تفکرات خاص خود را دارید. اجازه ندهید دیگران شما را از عقایدتان منحرف کنند. بسیار مهم است که همچنان روی نظریه و عقیده خود درباره مسایل باقی بمانید و اجازه ندهید دیگران روی شما تاثیر بگذارند.


فال روزانه متولدین آبان

امروز، یک روز عالی پیش رو دارید. به خود و احساسات خود توجه کنید. البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که گاهی اتفاق های ناخواسته این نکته را به شما یادآوری می کنند که اگرچه همیشه شماره های اول مهم هستند، اما از آنهایی که در درجات دوم، سوم و ... قرار دارند نیز غافل نشوید.

پیش بینی روابط شما: امروز بهترین زمان برای گرفتن مهمانی و دعوت کردن از دوستان و آشنایان جدید و قدیم است. امروز خبری از احساسات و شور و هیجان های عاطفی نیست اما لحظه های بسیار خوب و پرهیجانی را پیش رو خواهید داشت. از آن لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: کارهایی که در دست انجام دارید را به پایان برسانید. امروز زمان مناسبی برای آغاز کار جدید نیست. اعتماد به نفس بالا و احساس خوبی دارید اما به طور کلی نمی توانید خوب قضاوت کنید. به همین دلیل بهتر است امروز تصمیم مهمی نگیرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز بیش از حد غرور خواهید داشت. به دیگران نیز فرصت بدهید. اگر گفتوگویی برایتان کسالت آور شد، سعی کنید فقط لبخند بزنید و سر خود را به نشانه تایید تکان دهید. ممکن است کشمکش بزرگی میان افرادی وجود داشته باشد که برای داشته های خود می جنگند. سعی کنید حد تعادل را نگه دارید و در تخیلات دیگران گرفتار نشوید.

پیش بینی روابط شما: ممکن است امروز متوجه شوید که قرار ملاقاتی که از مدت ها قبل انتظار آن را داشته اید، به آن گرمی و خوبی که امید داشتید پیش نمی رود. برای داشتن احساسات مثبت در این رابطه بهتر است گفتوگوی عمیق تری با هم داشته باشید. امید خود را از دست ندهید. فردا روز دیگری است و ممکن است همه چیز تغییر کند.

پیش بینی شغل شما: شما امروز می توانید پیشرفت های بسیاری در شغل خود ایجاد کنید. این فرصت را از دست ندهید. اگر هنوز همه چیز سرجای خودش نیست، صبور باشید. امروز زمان مناسبی برای درس گرفتن از تجربیات گذشته است.

فال روزانه متولدین دی

امروز، روزی پر انرژی برای شماست. ممکن است احساساتتان کمی سرسختی از خود نشان بدهند اما مطمئن باشید چیزهایی که با آنها مخالفت می کنید دقیقا همان هایی هستند که بیش از هرچیز دیگر به آنها نیاز دارید. سعی کنید در خود تغییراتی ایجاد کنید تا رابطه شما و اطرافیان به یک تعادل سالم برسد. شاید زمان آن رسیده باشد که با نگاهی کلی به شرایط موجود، روابط خود با دیگران را بهبود ببخشید.

پیش بینی روابط شما: امروز بهترین زمان برای بیرون و مهمانی رفتن و وقت گذراندن با دوستان و اطرافیان است. اگر هنوز به دنبال یافتن یک رابطه عالی هستید، به این زودی آن را پیدا نخواهید کرد اما این شانس را دارید تا احساسات خود را تا حدی درک کنید و پیش از گرفتن تصمیمی، ببینید از یک رابطه چه چیزهایی می خواهید.

پیش بینی شغل شما: وقت خود را بیهوده با افرادی که موقعیت شما را درک نمی کنند، تلف نکنید. شاید مردم طوری رفتار کنند که فکر کنید می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند، اما واقعیت این است که آنها دقیقا نمی دانند چه می گویند. سعی کنید از این افراد دوری کنید.

فال روزانه متولدین بهمن
امروز روز متفاوتی را از نظر احساسی پیش رو دارید. طبیعت آرام و سازگار شما ممکن است امروز توسط افراد بدخواه تا حدی خدشه دار شود. آنها سعی می کنند در کارهایی که شما به بهترین نحو آنها را انجام می دهید خلل ایجاد کنند. در چنین شرایطی، ممکن است بخواهید به آرامی به کناری بروید اما بهتر است در موضع قدرت خود بمانید و اجازه ندهید که نادیده گرفته شوید.

پیش بینی روابط شما: اگر دوست دارید شرایط رابطه خود را بهبود ببخشید، بدانید امروز این شانس را دارید تا همه تغییرات موردنظرتان را اعمال کنید. نیروهای آسمانی امروز به شما کمک می کنند تا کمی اوضاع را بر خود و دیگران آسان بگیرید. امروز بهترین زمان برای روابط اجتماعی است، بنابراین از این شرایط نهایت لذت را ببرید.

پیش بینی شغل شما: امروز زیاد رویاپردازی می کنید که البته اشکالی هم ندارد. به ذهنتان اجازه استراحت بدهید. اگر خودتان را به یک راه و روش ثابت محدود نکنید، به بینش خوبی می رسید. رویاهای شما بسیار ارزشمند هستند. آنها به شما کمک می کنند تا به سوی پیشرفت در کار، قدم بعدی را بردارید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز خیلی مغرور نباشید حتی اگر کاملا مطمئن باشید که در موقعیت پیش آمده، حق با شماست. به احتمال زیاد حق با شماست اما لازم نیست به این دلیل خیلی به خود مطمئن شوید. اتفاق های ناخواسته پیش روی شما قرار دارند و ممکن است متوجه شوید که فردی با احساسات شما بازی می کند. در مقابل افرادی که فکر می کنید می خواهند آرامش شما را بر هم بزنند، بایستید.

پیش بینی روابط شما: امروز در محافل دوستانه، مهمانی ها و رویدادهای اجتماعی خواهید درخشید. چه در یک رابطه عمیق باشید چه به دنبال نیمه گمشده خود بگردید، اطرافیان مجذوب افسون و شخصیت مهربان شما خواهند شد. به این ترتیب، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد و روابط شما با بیشتر آنها تا مدت ها ادامه خواهد داشت.

پیش بینی شغل شما: هیچ قراردادی را امروز امضا نکنید. به پیشنهادهای کاری که امروز به شما داده می شوند، جواب مثبت ندهید. این کارها را چند روز عقب بیندازید و سعی کنید به عواقب آن خوب فکر کنید. اگر اکنون این کار را انجام دهید ممکن است بعدها در رابطه با آن دچار مشکل بشوید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه 1391/09/26

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      یه طور مال تیر ماه را نوشتید انگار یوزارسیف متولد تیر ماه بود
      پادشاهی میکردی و غیره اینا دیگه چیه بابا بگو بینم چرا دیگه عدد و رنگ شانس را نمیگذارید؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج