جاباما
۳۸۲۷۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حریق گسترده انبار شیمیایی در جنوب‌ تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده یک انبار شیمیایی در خیابان انبار نفت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده یک انبار شیمیایی در خیابان انبار نفت خبر داد.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۱۲ ظهر امروز وقوع حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک انبار مواد شیمیایی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان، پنج ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در شهر ری، خیابان انبار نفت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که سوله‌ای مسقف به مساحت ۵۰۰ متر مربع دچار حریق شده است.

ملکی با بیان اینکه داخل این سوله انبارهای کوچک ۱۰۰ و ۹۰ متری قرار داشت، گفت: این سوله کاملاً شعله‌ور شده و دود زیادی از آن برخاسته بود که آتش نشانان از چند جهت وارد عمل شده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند، گفت: در پی این حادثه یک نفر از کارگران انبار از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شد و سه نفر از آتش‌نشانان نیز با مشکلات تنفسی مواجه شدند که همگی آنان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه خسارت زیادی بر جای گذاشته بود، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج